IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws in het nieuws (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-10-2009 22:52 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Uit het Roadburn topic:

quote:
Op 19 oktober 2009 22:50 schreef Judge M. het volgende:
Je moeder ja

Het is dan ook in jouw voordeel dat voor hen lenen.nl er nu niet meer is


Verrek ja! Geen machtig irritante lenen.nl en Frisia reclames meer! :D


Je moeder.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-10-2009 23:00 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 oktober 2009 22:35 schreef M. het volgende:
Drogreden of niet, geld gaat het kosten.

Dat gebrek aan vertrouwen, daar gaat het inderdaad om. Dat wil je niet hebben als bank. Als de Triodos bank er opeens van beschuldigd wordt tóch in clusterbommen of olie te beleggen weet na een uur de hele wereld het, via Twitter, Hyves etc.
Er hoeft maar één ontevreden Rabo-klant op te staan en te klagen over zijn hypotheek en het is "alle hens aan dek". Ik zeg je: risico is veel duurder geworden. Je komt veel makkelijker aan reputatieschade tegenwoordig, dan dat je er weer vanaf komt. Dat gaat dus geld kosten.


Ik vind je tweede voorbeeld realistischer, immers, ik heb maar weinig tumult gehoord toen bekend werd dat pensioenfondsen beleggen in de wapenindustrie (zouden idd ook met clusterbommen kunnen zijn) maar als men aan het geld van de klant zelf komt, ja dan gaat ie stuiteren.
Dat heeft echter pas maar een impact als het juridisch aan te vechten valt en het massaal voorkomt. Dat laatste is essentieel dus '1 klager alle hens aan dek' klinkt als wel zo'n paniekreactie dat ik betwijfel of men uberhaupt zo zwak (ivm dat vertrouwen) wil overkomen.

Het vertrouwen hangt niet aan een zijden draadje: bij DSB hebben we het over jarenlange publiekelijk bekende wanpraktijken incl irritante reclames dag in dag uit de hele dag door, Radar, een Lakemanoproep op het juiste moment, gedupeerden die zich verenigen en ex-medewerkers die uit de school klappen, dat alles gretig opgepikt door de media (bijv Nova) en in de politiek.
Deze combinatie maakt pas het reëele risico, niet 1 domme boerelul via Twitter.

Daarnaast worden op het moment de overgebleven banken hier alleen maar beter van, immers, er gaan zich duizenden ex-DSB klanten aanmelden om hun geld te komen stallen.

quote:
Daar kan je verder een mening over hebben natuurlijk, heb ik ook -- maar dat verandert er niets aan denk ik.


Ik ben het met je eens dat alle banken vast de neiging hebben om elke kans/excuus om meer geld binnen te halen zullen aanpakken, maar om dat vanuit een beheersbaar 'risico' te doen, zou dát nou net zo goed juist tegen ze kunnen werken. Het lijkt me wijs dat de banken dit nog maar eens goed -her-overwegen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-10-2009 23:04]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 19-10-2009 23:08 by kaliumhyperoxide Profiel van kaliumhyperoxidehttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

Dirk Scheringa: Mensen voelen zich in de steek gelaten
Paul Witteman: In de steek gelaten? Door U?
Dirk Scheringa: ehhh.. nee, door de omstandigheden


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-10-2009 23:10 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 oktober 2009 22:52 schreef karnivoor het volgende:
Verrek ja! Geen machtig irritante lenen.nl en Frisia reclames meer! :D
Daar zijn de commerciele zenders en tv gidsen niet blij mee. Ome Dirk spendeerde blijkbaar 33 miljoen per jaar aan advertenties om slachtoffers binnen te halen. Hij wist wel waar zijn doelgroep zat .



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-10-2009 23:16 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Maar het geeft wel aan dat 'hij' (lees: de DSB marketing afdeling) er een neus voor had, daar kan niks van gezegd worden.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-10-2009 23:17]


Je moeder.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-10-2009 23:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 oktober 2009 23:16 schreef karnivoor het volgende:
Maar het geeft wel aan dat 'hij' (lees: de DSB marketing afdeling) er een neus voor had, daar kan niks van gezegd worden.
Hetzelfde deed de LPF in 2002/2003. Zelfde doelgroep

Dus Dirk en zijn verkopers moeten ook niet huilen als ze een groot talent hebben om mensen van alles in hun maag te splitsen. Er zullen genoeg andere bedrijven zijn waar ze in dat vakgebied weer glansrijk carrière kunnen maken.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-10-2009 23:22 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Idd, reken er maar op dat headhunters en detacheerders/recruiting agencies overuren draaien nu.


Je moeder.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-10-2009 23:24 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Het was een sluwe oplichter inderdaad, en dat zou je ook een kwaliteit kunnen noemen.

Er bestaat niet voor niets zoiets als zorgplicht, want er zijn zat debielen in Nederland die de TV meer vertrouwen dan de realiteit (Palm invest als ander mooi voorbeeld.)

Knip er bij Dirk ook maar een teen af als symbolische genoegdoening voor alle mensen die hij een poot heeft uitgedraaid


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-10-2009 23:24 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 oktober 2009 23:22 schreef karnivoor het volgende:
Idd, reken er maar op dat headhunters en detacheerders/recruiting agencies overuren draaien nu.
Sterker nog: dan zijn vaak praktisch dezelfde soort lui



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-10-2009 23:25 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

ik hoorde iets op de radio* van; "hij heeft alleen zn huis nog over"

Van de troon gevallen...

*ik kijk bijna geen tv.

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 19-10-2009 23:27]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-10-2009 23:30 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 oktober 2009 23:25 schreef Black Jew het volgende:
ik hoorde iets op de radio* van; "hij heeft alleen zn huis nog over"

Van de troon gevallen...

*ik kijk bijna geen tv.
Dirk is inderdaad erg zielig en we moeten allemaal inderdaad heel erg veel medelijden met hem hebben. Dat hij maar veel bloemetjes mag krijgen



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-10-2009 23:33 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 19 oktober 2009 23:30 schreef Judge M. het volgende:
Dirk is inderdaad erg zielig en we moeten allemaal inderdaad heel erg veel medelijden met hem hebben. Dat hij maar veel bloemetjes mag krijgen



ik zou er haast van uit gaan dat jij mij v3rkeerd begreep.



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


invictis
Usericon van invictis
Posted 20-10-2009 1:22 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 19 oktober 2009 23:30 schreef Judge M. het volgende:
Dirk is inderdaad erg zielig en we moeten allemaal inderdaad heel erg veel medelijden met hem hebben. Dat hij maar veel bloemetjes mag krijgen


mwah ik wil die arme kerel dan best uit zijn lijden verlossen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-10-2009 1:26 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 19 oktober 2009 23:21 schreef Judge M. het volgende:
Dus Dirk en zijn verkopers moeten ook niet huilen als ze een groot talent hebben om mensen van alles in hun maag te splitsen. Er zullen genoeg andere bedrijven zijn waar ze in dat vakgebied weer glansrijk carrière kunnen maken.


Ik denk niet dat die mensen dingen in hun maag gesplitst krijgen.

In de meeste gevallen worden mensen niet gedwongen om leningen af te sluiten. Het gros van de mensen met een lening kiest daar namelijk zelf voor.

Oeh, met een lening van Leen kan ik toch die bmw kopen en blijf ik niet achter bij mijn vriendenkring.
Of, al mijn vrienden gaan verhuizen naar een hippe nieuwbouw wijk en nu kan ik echt niet in de tokkiebuurt blijven wonen.

Ach, we gaan wel naar de DSB want daar kan ik wel 150% van de waarde van de woning krijgen en dus mijn huis ook nog leuk inrichten.

Tjah, dat je dan een spaarpolis erbij krijgt voor het aflossen waar een verhoogde risico toeslag op zit kan ik persoonlijk dan wel weer begrijpen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-10-2009 1:27]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-10-2009 1:32 by bokaj Profiel van bokaj

Ander nieuws dan:
quote:
Bejaarde (92) met drugs gepakt

Op het vliegveld Barajas bij de Spaanse hoofdstad Madrid is een 92-jarige vrouw ingerekend. Reden van de arrestatie was het feit dat de bejaarde dame 4300 gram cocaïne bij zich had.

De 44-jarige begeleidster van de vrouw is eveneens aangehouden, zo heeft de Spaanse politie vandaag bekendgemaakt. De twee dames waren op weg naar Tenerife. Daarvoor waren ze van de Braziliaanse metropool Sao Paulo naar Spanje gereisd.

Politieagenten vonden dat de 92-jarige vrouw zich zenuwachtig gedroeg. Toen ze haar wilden aanhouden, probeerde de vrouw tevergeefs te vluchten in haar rolstoel



[SN]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2009 11:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 oktober 2009 1:26 schreef XXL het volgende:
Ik denk niet dat die mensen dingen in hun maag gesplitst krijgen.

In de meeste gevallen worden mensen niet gedwongen om leningen af te sluiten. Het gros van de mensen met een lening kiest daar namelijk zelf voor.

Oeh, met een lening van Leen kan ik toch die bmw kopen en blijf ik niet achter bij mijn vriendenkring.
Of, al mijn vrienden gaan verhuizen naar een hippe nieuwbouw wijk en nu kan ik echt niet in de tokkiebuurt blijven wonen.

Ach, we gaan wel naar de DSB want daar kan ik wel 150% van de waarde van de woning krijgen en dus mijn huis ook nog leuk inrichten.

Tjah, dat je dan een spaarpolis erbij krijgt voor het aflossen waar een verhoogde risico toeslag op zit kan ik persoonlijk dan wel weer begrijpen.

Je moest eens weten hoeveel mensen met een lichte verstandelijke of psychische beperking onbeschermd zonder problemen een foute lening aan kunnen gaan. Voor deze groep vind ik het niet opgaan, daar is gewoon gebrek aan begeleiding en bescherming.
Verder ben ik het wel met je eens. Vaak is het statusgebonden, niet willen onderdoen voor je omgeving, en daarbij meer uitgeven dan je aankan daadwerkelijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


invictis
Usericon van invictis
Posted 20-10-2009 11:28 by invictis Profiel van invictis

ah geweldig hoe Ziggo in radar onder vuur worden genomen door radar en 100 klanten in de vorm van een persconferentie!!

ook die tyfuskoppen van die headhonchos tijdens het vragenvuur, wat een tyfusbedrijf 1e klas

geniet met volle teugen


http://www.trosradar.nl/


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 20-10-2009 11:28 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 20 oktober 2009 1:26 schreef XXL het volgende:
Ik denk niet dat die mensen dingen in hun maag gesplitst krijgen.

In de meeste gevallen worden mensen niet gedwongen om leningen af te sluiten. Het gros van de mensen met een lening kiest daar namelijk zelf voor.

Oeh, met een lening van Leen kan ik toch die bmw kopen en blijf ik niet achter bij mijn vriendenkring.
Of, al mijn vrienden gaan verhuizen naar een hippe nieuwbouw wijk en nu kan ik echt niet in de tokkiebuurt blijven wonen.

Ach, we gaan wel naar de DSB want daar kan ik wel 150% van de waarde van de woning krijgen en dus mijn huis ook nog leuk inrichten.

Tjah, dat je dan een spaarpolis erbij krijgt voor het aflossen waar een verhoogde risico toeslag op zit kan ik persoonlijk dan wel weer begrijpen.


lekker makkelijk kromgeluld


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-10-2009 11:52 by M. Profiel van M.

quote:
Op 20 oktober 2009 1:26 schreef XXL het volgende:
Ik denk niet dat die mensen dingen in hun maag gesplitst krijgen.

In de meeste gevallen worden mensen niet gedwongen om leningen af te sluiten. Het gros van de mensen met een lening kiest daar namelijk zelf voor.

Oeh, met een lening van Leen kan ik toch die bmw kopen en blijf ik niet achter bij mijn vriendenkring.
Of, al mijn vrienden gaan verhuizen naar een hippe nieuwbouw wijk en nu kan ik echt niet in de tokkiebuurt blijven wonen.

Ach, we gaan wel naar de DSB want daar kan ik wel 150% van de waarde van de woning krijgen en dus mijn huis ook nog leuk inrichten.

Klopt ook, daarom heb ik ook geen medelijden met de meeste klagers. Ik vind het ook goed dat de staat in ieder geval niet opdraait voor een stel financiële nitwits dat boven hun stand heeft geleefd.
Je kunt best een goede case maken dat DSB niet ethisch heeft gehandeld, maar waardeloze rotzooi verkopen is nu eenmaal geen misdaad. Het is wel waardeloos.

De zorgplicht is denk ik wel vele malen genegeerd door DSB. Die had beter nageleefd moeten worden: kan de klant het risico wel dragen, weet de klant dat de rente slechts een korte periode laag zal zijn, weet de klant dat zijn schuldpositie veel hoger is dan de waarde van zijn huis, etc.? Een rechtszaak zou zich toe moeten spitsen op het verzaken van de zorgplicht door DSB en niet op "woekerproducten" of iets dergelijks. Het eerste maakt kans, het tweede niet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-10-2009 12:02 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 oktober 2009 11:52 schreef M. het volgende:
...
De zorgplicht is denk ik wel vele malen genegeerd door DSB. Die had beter nageleefd moeten worden: kan de klant het risico wel dragen, weet de klant dat de rente slechts een korte periode laag zal zijn, weet de klant dat zijn schuldpositie veel hoger is dan de waarde van zijn huis, etc.? Een rechtszaak zou zich toe moeten spitsen op het verzaken van de zorgplicht door DSB..


Precies ook mijn punt, en zolang andere banken deze zorgplicht wel nakomen riskeert een bank geen bank run en zijn al die eerdergenoemde 'risicokosten' ordinair winstbejag en graaft men vertrouwensgewijs op die manier het eigen graf.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-10-2009 14:48]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-10-2009 12:11 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 20 oktober 2009 12:02 schreef Mutilator het volgende:
Precies ook mijn punt, en zolang andere banken deze zorgplicht wel nakomen riskeert een bank geen bank run en zijn al die eerdergenomede 'risicokosten' ordinair winstbejag en graaft men vertrouwensgewijs op die manier het eigen graf.


Vergis je niet. DSB is daar zeker niet alleen in geweest.
(zie ook de rumor mill dat er nog 2 banken zo goed als op klappen staan op dit moment...)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-10-2009 12:13 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 20 oktober 2009 11:28 schreef invictis het volgende:
lekker makkelijk kromgeluld


En waar ben je het dan precies niet mee eens?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-10-2009 12:14 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 oktober 2009 11:28 schreef invictis het volgende:
ah geweldig hoe Ziggo in radar onder vuur worden genomen door radar en 100 klanten in de vorm van een persconferentie!!

ook die tyfuskoppen van die headhonchos tijdens het vragenvuur, wat een tyfusbedrijf 1e klas

geniet met volle teugen


http://www.trosradar.nl/


'ik woon in amsterdam en maak geen gebruik van ziggo diensten maar toch worden er bedragen van mijn rekening afgeboekt'

Mij bekruipt dan het gevoel dat iemand op zijn machtiging niet correcte informatie heeft opgegeven ofzo.

1 telefoontje naar de bank en de machtiging blokkeren en de bank het afgeboekte bedrag terug laten halen, dat kan namelijk bij een automatische incasso, was al een logische eerste stap geweest.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-10-2009 12:27 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 20 oktober 2009 12:14 schreef XXL het volgende:
'ik woon in amsterdam en maak geen gebruik van ziggo diensten maar toch worden er bedragen van mijn rekening afgeboekt'

Mij bekruipt dan het gevoel dat iemand op zijn machtiging niet correcte informatie heeft opgegeven ofzo.

1 telefoontje naar de bank en de machtiging blokkeren en de bank het afgeboekte bedrag terug laten halen, dat kan namelijk bij een automatische incasso, was al een logische eerste stap geweest.


Het HQ van Ziggo staat volgens mij in 020 dus lijkt me dat ze daar wel diensten leveren niet?
En verder idd storneren en je bent er van af + centjes terug.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 20-10-2009 12:38 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 20 oktober 2009 12:11 schreef Argus het volgende:
Vergis je niet. DSB is daar zeker niet alleen in geweest.
(zie ook de rumor mill dat er nog 2 banken zo goed als op klappen staan op dit moment...)

Heb je hier wat meer linkjes oid over?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen