IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws in het nieuws (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Bierrrrr
Usericon van Bierrrrr
Posted 06-10-2009 12:34 by Bierrrrr Profiel van Bierrrrr

quote:
Op 1 oktober 2009 9:41 schreef Morridin het volgende:
Net als een soort wildroosters, maar dan tegen hun wandelstokken en extra groeven voor de rollators


Zo heurt het, ik bin er ok iezug zat van.



Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-10-2009 13:21 by MMayo Profiel van MMayo

Dader ongeluk Erp deed vier rampogingen


ERP - De 21-jarige man uit Venlo die vorige week in Erp een dodelijke aanrijding veroorzaakte, heeft die dag vier keer geprobeerd een auto te rammen. De laatste poging werd de 49-jarige inwoner uit het Brabantse Erp fataal. Dat zei een woordvoerster van de politie dinsdag.

De Venlonaar zou het ongeval hebben veroorzaakt om zo verzekeringsgeld op te strijken. De verdachte wordt dinsdag voorgeleid.

De politie is nog op zoek naar een medeplichtige die volgens getuigen voor de Venlonaar op de uitkijk heeft gestaan.

Kruising

De Venlonaar reed met zijn auto vanuit stilstand hard een kruising op, toen de bestelwagen van de man uit Erp eraan kwam. De voertuigen schampten elkaar, waarna de Brabander tegen een boom botste en overleed.



Djeez!


watery black
Usericon van watery black
Posted 06-10-2009 13:23 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 6 oktober 2009 13:21 schreef MMayo het volgende:
Dader ongeluk Erp deed vier rampogingen


ERP - De 21-jarige man uit Venlo die vorige week in Erp een dodelijke aanrijding veroorzaakte, heeft die dag vier keer geprobeerd een auto te rammen. De laatste poging werd de 49-jarige inwoner uit het Brabantse Erp fataal. Dat zei een woordvoerster van de politie dinsdag.

De Venlonaar zou het ongeval hebben veroorzaakt om zo verzekeringsgeld op te strijken. De verdachte wordt dinsdag voorgeleid.

De politie is nog op zoek naar een medeplichtige die volgens getuigen voor de Venlonaar op de uitkijk heeft gestaan.

Kruising

De Venlonaar reed met zijn auto vanuit stilstand hard een kruising op, toen de bestelwagen van de man uit Erp eraan kwam. De voertuigen schampten elkaar, waarna de Brabander tegen een boom botste en overleed.



Djeez!


erg stom maar zo zijn er best wel veel mensen hor. in de buurt waar mijn man vandaan komt heb je een paar van die donkere zijstraatjes die wel voorrang hebben. regelmatig staan daar van die mennekes van een jaar of 16 met hun scootertjes te wachten tot ze iemand onder de voeten kunnen rijden en zo wat geld kunnen opstrijken.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-10-2009 13:57 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 oktober 2009 18:53 schreef ghoulliette het volgende:
haha aanstellers. Een beetje stoere vent is niet bang voor "pijn".
Zo is dat! Gewoon doorlopen met zo'n druiper.

En echte mannen die eten ook geen honing maar die kauwen op bijen



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-10-2009 14:01 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 oktober 2009 13:57 schreef Judge M. het volgende:
En echte mannen die eten ook geen honing maar die kauwen op bijen
Alleen Chuck Norris.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-10-2009 14:03 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Sperma slikken goed tegen ouderdom

Een bestanddeel in sperma, spermidine, doet je langer leven en voorkomt Alzheimer. Dat ontdekten Oostenrijkse onderzoekers.

De wetenschappers ontdekten dat spermidine ervoor zorgt dat menselijke immuuncellen langer overleven, meldt HLN. Uit tests bij muizen blijkt dat degenen behandeld met deze stof minder celschade door veroudering opliepen. Ook verhoogt spermidine de mogelijkheid van cellen om beschadigde proteïnes te verwijderen. "Dit is de heilige graal wat betreft het onderzoek naar het verouderingsproces."

Spermidine komt niet alleen voor in sperma, maar ook in grapefruit en sojabonen.

(SN)



Lain overleeft me.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 06-10-2009 14:04 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 5 oktober 2009 19:00 schreef MMayo het volgende:
Het gaat om het idee
Beelden van rondvliegend stront, stukjes endeldarm en vlokjes anus. Jeweetwel.


Klinkt als een gemiddelde dag bij m'n vorige baan (wijkverpleging)


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-10-2009 14:06 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 oktober 2009 14:01 schreef Greycloak het volgende:
Alleen Chuck Norris.


He who ordered a Whopper at McDonalds and actually got one..



Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 06-10-2009 15:41 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 oktober 2009 14:03 schreef Greycloak het volgende:
(SN)



Lain overleeft me.


Waardigheid is dat wel waard



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-10-2009 16:49 by Argus Profiel van Argus

Nu alleen nog die grapefruits e.d. laten uitsterven...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-10-2009 0:31 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

DSB is failliet, Dirk Scheringa is opgelazerd, er komt een doorstart onder een nieuwe eigenaar en de naam is daardoor verander van DSB Bank in DDB Bank. De nieuwe eigenaar is ook reeds gefotografeerd:





























ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-10-2009 3:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Altijd hele jackpot eruit bij Staatsloterij

De Staatsloterij moet voortaan bij trekkingen doorgaan tot de hele jackpot eruit is. De organisatie stopt nu ook als de pot op eenvijfdelot is gevallen. Daar wil minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie vanaf.

Hirsch Ballin zal er bij de Staatsloterij op aandringen tot volledige trekking van de jackpot over te gaan, zo kondigde hij vandaag aan in antwoord op schriftelijke vragen van Tweede Kamerlid Arda Gerkens van de SP. Dat vergt nog wel wat technische en juridische aanpassingen, zoals het niet meer koppelen van een uniek nummer aan een eenvijfdelot.

is het zo moeilijk allemaal


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-10-2009 6:12 by Forever After Profiel van Forever After

In dit geval maakt HB het moeilijk...


 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-10-2009 8:05 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 7 oktober 2009 3:11 schreef ElitE het volgende:
Altijd hele jackpot eruit bij Staatsloterij

De Staatsloterij moet voortaan bij trekkingen doorgaan tot de hele jackpot eruit is. De organisatie stopt nu ook als de pot op eenvijfdelot is gevallen. Daar wil minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie vanaf.

Hirsch Ballin zal er bij de Staatsloterij op aandringen tot volledige trekking van de jackpot over te gaan, zo kondigde hij vandaag aan in antwoord op schriftelijke vragen van Tweede Kamerlid Arda Gerkens van de SP. Dat vergt nog wel wat technische en juridische aanpassingen, zoals het niet meer koppelen van een uniek nummer aan een eenvijfdelot.

is het zo moeilijk allemaal


Toch blij dat ze er over blijven doorgaan, bedoel.. dit is toch wel een van de meest belangrijke punten waar een beslissing over genomen dient te worden.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-10-2009 8:05]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2009 8:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

zucht .. betutteling to the max


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-10-2009 8:15 by MMayo Profiel van MMayo

Ik vind ook dat er een wet moet komen dat men rechtshandig hun kont afvegen terwijl ze recht vooruit kijken, bedoel.. laten we het maar direct eff vastleggen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-10-2009 8:15]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2009 8:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat is discriminerend tegenover linkshandigen en hippies.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-10-2009 8:16 by MMayo Profiel van MMayo

Ja okee, die linkshandigen kunnen dan soort van ontheffing krijgen als ze de papierwinkel door zijn en uiteraard getest of ze wel daadwerkelijk linkshandig zijn. Doktersverklaring erbij vlak na geboorte, je weet wel.



[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-10-2009 8:18]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2009 8:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik denk dat er een algemene IQ test moet komen voor politici. En dan stellen we een Wilders-norm in. Als je dat IQ of lager hebt, moet je gedeporteerd worden. Harde tijden vragen om harde maatregelen.

Thieme mag direct mee.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-10-2009 8:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Mugabe: Alle blanke boeren verjagen

President Robert Mugabe is van plan om ook de laatste blanke boeren in Zimbabwe van hun boerderijen te verdrijven. Volgens Mugabes partij Zanu-PF mag geen enkele buitenlander agrarische grond in Zimbabwe bezitten. Mugabe weigert blanke boeren als Zimbabwanen te erkennen.

Dat bericht The Zimbabwe Times op basis van een document waarop de krant de hand heeft weten te leggen. Het betreft een memorandum dat landbouwminister Herbert Murerwa eind augustus naar het kabinet heeft gestuurd en dat ook wijd verspreid is onder de zogenoemde oorlogsveteranen, de milities van Zanu-PF. Dit zou de recente nieuwe ronde van gewelddadige aanvallen op blanke boeren verklaren. Van de oorspronkelijke 4.600 boeren zitten er naar schatting nog vierhonderd op hun bedrijf.

(SN)

Kijk, de Apartheid bestaat weer!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-10-2009 8:36 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 7 oktober 2009 8:20 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Kijk, de Apartheid bestaat weer!



Je vergeet een stukje:

Maïs

De Verenigde Naties voorspellen dat Zimbabwe dit jaar slechts een kwart van de benodigde 1,8 miljoen ton maïs zal oogsten die nodig is om de bevolking te voeden.

Het nieuws over de landonteigeningen komt op een saillant moment. Mugabe maakte dinsdag bij de opening van het parlement in Harare juist bekend dat Zimbabwe ''klaar is voor nieuwe, coöperatieve betrekkingen'' met westerse landen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-10-2009 8:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 7 oktober 2009 8:36 schreef MMayo het volgende:
De Verenigde Naties voorspellen dat Zimbabwe dit jaar slechts een kwart van de benodigde 1,8 miljoen ton maïs zal oogsten die nodig is om de bevolking te voeden.



Vervelend ja! Straks moeten ze weer gebruik maken van blanke ontwikkelingshulp.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2009 8:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En Nederland stuurt die maar al te graag ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-10-2009 8:46 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 7 oktober 2009 8:43 schreef Jenje het volgende:
En Nederland stuurt die maar al te graag ...


Wij zijn niet blank, wij zijn multicultureel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2009 8:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 oktober 2009 8:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Wij zijn niet blank, wij zijn multicultureel.
En als Nederlandse boeren dan maïs aan die gasten wil verkopen (VOOR WINST) is half Nederland in rep en roer.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen