![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dader ongeluk Erp deed vier rampogingen ERP - De 21-jarige man uit Venlo die vorige week in Erp een dodelijke aanrijding veroorzaakte, heeft die dag vier keer geprobeerd een auto te rammen. De laatste poging werd de 49-jarige inwoner uit het Brabantse Erp fataal. Dat zei een woordvoerster van de politie dinsdag. De Venlonaar zou het ongeval hebben veroorzaakt om zo verzekeringsgeld op te strijken. De verdachte wordt dinsdag voorgeleid. De politie is nog op zoek naar een medeplichtige die volgens getuigen voor de Venlonaar op de uitkijk heeft gestaan. Kruising De Venlonaar reed met zijn auto vanuit stilstand hard een kruising op, toen de bestelwagen van de man uit Erp eraan kwam. De voertuigen schampten elkaar, waarna de Brabander tegen een boom botste en overleed. Djeez! ![]() ![]() |
|
quote: erg stom maar zo zijn er best wel veel mensen hor. in de buurt waar mijn man vandaan komt heb je een paar van die donkere zijstraatjes die wel voorrang hebben. regelmatig staan daar van die mennekes van een jaar of 16 met hun scootertjes te wachten tot ze iemand onder de voeten kunnen rijden en zo wat geld kunnen opstrijken. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote:Zo is dat! Gewoon doorlopen met zo'n druiper. ![]() En echte mannen die eten ook geen honing maar die kauwen op bijen ![]() ![]() |
|
quote:Alleen Chuck Norris. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: (SN) ![]() Lain overleeft me. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Klinkt als een gemiddelde dag bij m'n vorige baan (wijkverpleging) ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:He who ordered a Whopper at McDonalds and actually got one.. ![]() ![]() |
|
quote: Waardigheid is dat wel waard ![]() ![]() |
|
Nu alleen nog die grapefruits e.d. laten uitsterven... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
DSB is failliet, Dirk Scheringa is opgelazerd, er komt een doorstart onder een nieuwe eigenaar en de naam is daardoor verander van DSB Bank in DDB Bank. De nieuwe eigenaar is ook reeds gefotografeerd: ![]() ![]() ![]() |
|
Altijd hele jackpot eruit bij Staatsloterij De Staatsloterij moet voortaan bij trekkingen doorgaan tot de hele jackpot eruit is. De organisatie stopt nu ook als de pot op eenvijfdelot is gevallen. Daar wil minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie vanaf. Hirsch Ballin zal er bij de Staatsloterij op aandringen tot volledige trekking van de jackpot over te gaan, zo kondigde hij vandaag aan in antwoord op schriftelijke vragen van Tweede Kamerlid Arda Gerkens van de SP. Dat vergt nog wel wat technische en juridische aanpassingen, zoals het niet meer koppelen van een uniek nummer aan een eenvijfdelot. is het zo moeilijk allemaal ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
In dit geval maakt HB het moeilijk... ![]() |
|
quote: Toch blij dat ze er over blijven doorgaan, bedoel.. dit is toch wel een van de meest belangrijke punten waar een beslissing over genomen dient te worden. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-10-2009 8:05] ![]() |
|
zucht .. betutteling to the max ![]() |
|
Ik vind ook dat er een wet moet komen dat men rechtshandig hun kont afvegen terwijl ze recht vooruit kijken, bedoel.. laten we het maar direct eff vastleggen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-10-2009 8:15] ![]() |
|
Dat is discriminerend tegenover linkshandigen en hippies. ![]() |
|
Ja okee, die linkshandigen kunnen dan soort van ontheffing krijgen als ze de papierwinkel door zijn en uiteraard getest of ze wel daadwerkelijk linkshandig zijn. Doktersverklaring erbij vlak na geboorte, je weet wel. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-10-2009 8:18] ![]() |
|
Ik denk dat er een algemene IQ test moet komen voor politici. En dan stellen we een Wilders-norm in. Als je dat IQ of lager hebt, moet je gedeporteerd worden. Harde tijden vragen om harde maatregelen. Thieme mag direct mee. ![]() |
|
quote: (SN) Kijk, de Apartheid bestaat weer! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Je vergeet een stukje: Maïs De Verenigde Naties voorspellen dat Zimbabwe dit jaar slechts een kwart van de benodigde 1,8 miljoen ton maïs zal oogsten die nodig is om de bevolking te voeden. Het nieuws over de landonteigeningen komt op een saillant moment. Mugabe maakte dinsdag bij de opening van het parlement in Harare juist bekend dat Zimbabwe ''klaar is voor nieuwe, coöperatieve betrekkingen'' met westerse landen. ![]() |
|
quote: Vervelend ja! Straks moeten ze weer gebruik maken van blanke ontwikkelingshulp. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
En Nederland stuurt die maar al te graag ... ![]() |
|
quote: Wij zijn niet blank, wij zijn multicultureel. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:En als Nederlandse boeren dan maïs aan die gasten wil verkopen (VOOR WINST) is half Nederland in rep en roer. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |