|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hier maar verder. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-08-2010 19:35] |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Oud nieuws |
|
Morgen! |
|
Ik vind Koeman altijd wel een sympathieke kerel, alleen dat taaltje hehe Against God and Government |
|
Nogmaals...nogmaals...en nogmaals Die kerel heeft nog nooit een team beter gemaakt. Verstandige keus van AZ, het was onverstandig om hem überhaupt aan te stellen. |
|
Morgen naar Feyenoord - Groningen |
|
Gecondoleerd. |
|
quote:idd, hij was niet echt succesvol bij Vitesse, Ajax, Benfica en Valencia. Alleen bij PSV ging het nog wel |
|
En Advocaat wordt tot het einde van het seizoen trainer van AZ. Hij gaat die job combineren met zijn werk als Belgisch Bondscoach, aangezien België toch maar wat oefenpartijtjes moet spelen tot dan. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: |
|
quote: Er spelen nogal wat belgen bij AZ, dan kan hij dubbel loon vragen. Advocaat heeft zich in ieder geval wel bewezen als trainer. AZ kan er alleen maar op vooruit gaan. Belgie mag wel oppassen dat het zijn trainer niet kwijtraakt, het zou niet het eerste land zijn dat hij in de steek laat. |
|
quote: Gefeliciteerd. |
|
Ja, van harte ja. Godverdomme zeg, wat speelde Ajax beroerd. Het leek de afgelopen weken goed te komen. Valt dat effe vies tegen GVD! Utrecht had wel met 8-0 kunnen winnen. Grafzooi! [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 06-12-2009 15:13] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Godver wat een geweldige middag! eerste helft was redelijk maar de tweede helft was geniaal. Heel goed voetbal van de fc, die neuzen hadden het niet meer Oja en hulde aan diegene die aan het eind van de wedstrijd een vuurpijl richting uitvak schoot [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-12-2009 17:31] |
|
quote: Thanks |
|
quote: Against God and Government |
|
Dat zijn toch geen fratsen meer! |
|
Wat sneu voor NEC en Twente flikt het weer om een overwinning te pakken op het laatste moment. |
|
Bagger 1e helft bij Fey-Gron, maar de 2e was heerlijk |
|
quote: Daar zie je mij ook al zo over balen. Maar over het spel mag ik niet klagen. Eindelijk beleving en wil in het voetbal. Als ze zo blijven spelen dan zullen er snel weer wedstrijden gewonnen worden Gewoon positief blijven. En ja.. De club altijd blijven steunen. Of het nu slecht gaat of niet. Dat zou elke supporter van elke club moeten doen.. |
|
Alle eredivisiewedstrijden afgelast Uitgegeven: 20 december 2009 09:44 Laatst gewijzigd: 20 december 2009 11:20 ZEIST - De KNVB heeft zondag alle eredivisiewedstrijden afgelast vanwege de weeromstandigheden. Het gaat om de wedstrijden NEC-Vitesse, FC Groningen-SC Heerenveen, NAC-Ajax, FC Utrecht-FC Twente en Roda JC-PSV. © ANPOver de eerstedivisiewedstrijd FC Volendam-Telstar is nog geen besluit genomen. Een aantal speelvelden is onbespeelbaar en afgekeurd, maar de KNVB en de clubs hebben ook rekening gehouden met de veiligheid van supporters. ,,Bij enkele clubs was het veld zo slecht dat het onverantwoord was om de spelers en officials daaraan bloot te stellen. Maar we hebben ook gekeken naar de veiligheid van de supporters." ANWB "De ANWB heeft een negatief reisadvies gegeven, het is gewoon niet verantwoord om met zo veel mensen tegelijk de weg op te gaan. En ook de clubs vonden het niet prettig om hun spelers de weg op te sturen'', aldus de woordvoerster van de voetbalbond. Het duel tussen FC Volendam en Telstar is vooralsnog niet afgekeurd. ,,Daar spelen ze op kunstgras, dus het kan best zo zijn dat het veld goed is. Maar ook daar gaan we naar de veiligheid op de weg kijken'', besluit de zegsvrouw. spelfout weggehaald... |
|
FC Twente winterkampioen Enschede - Doordat alles wedstrijden in de eredivisie van zondagmiddag zijn afgelast, mag FC Twente zich nu al winterkampioen noemen. De tukkers staan bovenaan en hebben na zeventien wedstrijden twee punten meer dan naast achtervolger PSV. Op Ajax heeft de ploeg van Steve McClaren zelfs negen punten voorsprong. Bareuh... |
|
Succes-supporter. |
|
Ik ben ook winterkampioen. 1 The Supersubs 391,9 2 Oud Eindhoven 371,5 3 Innerlogic FC357,1 4 FC Ulkamania 319 5 The Judges 302,2 6 ownage040 262,9 7 Pegasus 195,8 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |