IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Slayer Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 09-04-2002 2:00 by Dargull Profiel van Dargull

Leuk stukkie wat ik net op MetalCoven tegenkwam.

SLAYER's KERRY KING Slams Former Drummer Over Timing Of Departure -

SLAYER guitarist Kerry King has slammed former drummer Paul Bostaph over the circumstances behind the latter's split from the band this past December. In an interview published in the March 2002 issue of Britain's Metal Hammer magazine, King stated that “[Paul] told me [that he was leaving] late in the game — about four days before the end of the last tour. This one, with HATEBREED and DIECAST, was already on sale. So that kinda sucked.”

At the time of his departure, Bostaph reportedly suggested that previous SLAYER drummer John Dette could take his place, which apparently caused King to tell Bostaph that, “If you're leaving, I'm glad you're thinking of a replacement. But it's not your choice.”

Despite the fact that Bostaph had already quit the group once before, the announcement that he was leaving the band a second time came as “a shock to me,” Kerry told the magazine. “I think the two of us were closer than anyone else in the band. It was out of nowhere. I really thought he was going to stay and cover this part of the tour. It was already on sale and that would have been the stand-up thing to do. But he didn't, and I don't know what the hell he's doing now.” [Bostaph has since joined San Francisco Bay Area's SYSTEMATIC]

Eventually, the group hired back Bostaph's predecessor Dave Lombardo to fill the vacant drummer slot and have since completed several weeks' worth of North American dates with the sticksman. Informed sources have said that Lombardo will continue to sit behind the kit for the remainder of SLAYER's upcoming touring commitments, which will take the group through the end of the summer.

“Personally, when the idea [of Lombardo returning to the band] was brought up to me, I didn't think Dave could do it,” King told Metal Hammer. “I didn't think he'd have the chops. Because the last time he played for us, he didn't. He has better feet than he had when he left. His arms are still there. But he came in and he's slamming on everything. So I stand corrected.”

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-04-2002 5:39 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Slayer....SADUS GVD!!!! (Chemical exposure/ Illusions dan)

En ff voor de duidelijkheid: Dave Lombardo is de beste drummer Slayer ooit heeft gehad!

De tijd is rijp om de roots of all evil op te gaan graven!

I hath spoken

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-04-2002 5:44]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-04-2002 10:10 by FireFox Profiel van FireFox

well, klinkt veel belovend, nu de resultaten

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-04-2002 10:57 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 april 2002 5:39 schreef Mutilator het volgende:

Dave Lombardo is de beste drummer Slayer ooit heeft gehad!

Dave Lombardo is inderdaad goed maar Paul Bostaph is naar mijn gevoel absoluut niet slechter. Wat kan die vent met een power drummen zeg. Zet "Dittohead" maar eens op. Ik vermoed dat ze tijdens het opnemen zijn drumstel op een laag beton van 10m dik hebben moeten zetten anders was hij dwars door de vloer gegaan. Ik vind het jammer dat Paul Bostaph nooit de erkenning krijgt die hij verdient. Maar hij moet (moest) dan opboksen tegen een legende. Op een of andere manier is Dave lombardo heilig verklaart en daar is het moeilijk tegen op te boksen, hoe goed je ook bent.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-04-2002 11:40 by Snaack Profiel van Snaack

Ben ik dan één van de weinigen die Bostaph beter vind dan Lombardo? Ik vind dat hij smaakvoller drumt, hij vult de muziek beter aan.. En de drums klonken op Slayer albums met Bostaph op de kruk stukken beter dan met Lombardo, Bostaph schijnt nogal een 'Pietje precies' te zijn m.b.t. zijn drumgeluid en dat kan je horen ook! Toen ik Devine Intervention voor het eerst hoorde was ik diep, diep onder de indruk..

Kerry King zegt niet voor niets dat hij niet verwacht had dat Lombardo de nieuwe shit zou kunnen drummen! Lombardo moest van Slayer vertrekken, Bostaph gaat zelf weg.. Dat zegt genoeg.. Maar goed, het verschil is niet 'goed - slecht' maar eerder 'super - zeer goed'

Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de drummer die definitief bij de band zal komen aangezien Dave alleen tijdens hun tour invalt..

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-10-2002 0:15 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

§inner
HAIL THE FALLEN
Usericon van §inner
Posted 08-10-2002 0:28 by §inner Profiel van §innerhttp://www8.50megs.com/moonspell

[irritant]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 08-10-2002 10:43]

Thou blessed by night

Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 08-10-2002 12:20 by Trevoc Profiel van Trevochttp://www.myrkvar.nl

Lombardo is gewoon een heersende drummer, maar dat is een mening

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-10-2002 12:21 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

nee, dat is een feit!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 08-10-2002 13:37 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 9 april 2002 11:40 schreef Snaack het volgende:
Ben ik dan één van de weinigen die Bostaph beter vind dan Lombardo? Ik vind dat hij smaakvoller drumt, hij vult de muziek beter aan..
Zeker waar, maar Lombardo is op een andere manier creatief. Op een manier die niet binnen Slayer past.

quote:
Op 9 april 2002 11:40 schreef Snaack het volgende:En de drums klonken op Slayer albums met Bostaph op de kruk stukken beter dan met Lombardo, Bostaph schijnt nogal een 'Pietje precies' te zijn m.b.t. zijn drumgeluid en dat kan je horen ook! Toen ik Devine Intervention voor het eerst hoorde was ik diep, diep onder de indruk..
Ik vind juist qua strakheid Lombardo de sterkere drummer (t.t.v. Seasons in the Abyss, niet het vroege werk). Op 'Divine Intervention' staan m.i. wel wat dingetjes die net niet helemaal strak zijn; ook op 'Ditohead' dat al genoemd werd. Ook al is dat qua partij wel dik in orde, qua strakheid net niet helemaal.

quote:
Op 9 april 2002 11:40 schreef Snaack het volgende:Kerry King zegt niet voor niets dat hij niet verwacht had dat Lombardo de nieuwe shit zou kunnen drummen! Lombardo moest van Slayer vertrekken, Bostaph gaat zelf weg.. Dat zegt genoeg..
Pauls vertrek was dan wel zijn keuze maar natuurlijk niet geheel zonder noodzaak. Die blessure van hem maakt zijn vertrek tot noodzaak.

Touché, pussycat!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-10-2002 13:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 april 2002 11:40 schreef Snaack het volgende:
Ben ik dan één van de weinigen die Bostaph beter vind dan Lombardo?

nee, ik vind bostaph ook geweldig. maar rond lombardo is nu eenmaal een soort mythe ontstaan. kijk, lombardo is een van de besten maar hij heeft verder het geluk gehad dat hi op een paar legendarische cd's heeft gespeeld. dat wordt denk ik ook meegenomen.

Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 08-10-2002 14:07 by Anorexia-Nervosa Profiel van Anorexia-Nervosa

die bril van kerry

beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 08-10-2002 14:39 by Inside-Lie Profiel van Inside-Liehttp://www.inside-lie.tk

Times change... dus ook de brillenmode, maar het ziet er wel erg belachelijk uit!

GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 02-02-2003 9:43 by GalleryOfSuicide Profiel van GalleryOfSuicidehttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

lombardo is de beste drummer die slayer ooit heeft gehad, goed dat die is ingehuurd!
en voor bostaph, maar goed dat ie geramd is, een beetje je band in de steek late midde in un tour...

lombardo

bostaph

" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-04-2004 17:50 by Manifest Profiel van Manifest

schop

F*ck hippies

Esessie
Usericon van Esessie
Posted 22-04-2004 18:09 by Esessie Profiel van Esessie

Slayer is gay en overrated

Pulse
Mijn ziel is van vlees
Usericon van Pulse
Posted 22-04-2004 18:11 by Pulse Profiel van Pulsehttp://www.controlhumandelete.com

[quote]Op 8 oktober 2002 13:37 schreef Sporty Voleg het volgende:
Zeker waar, maar Lombardo is op een andere manier creatief. Op een manier die niet binnen Slayer past.

Kon het zelf niet beter zeggen, of ja, misschien net iets beter maar dan zou je zeggen van ja ik zie geen verschil of het is net iets brakker geformuleerd, maar dat zouden andere mensen dan zeggen, heh?! Ik zelf zou dan zeggen, 'ja, maar dat is jouw mening, niet de mijne'. En ik zou ook zeggen van ja........

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-04-2004 18:18 by Manifest Profiel van Manifest

Rustig jongen.
Ik word zelf gek van al die slayer covers.
Die van Vader is wel te doen trouwens.

F*ck hippies

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 22-04-2004 18:54 by Airwolf Profiel van Airwolf

wat een kort topic voor zo'n band
zegt trouwens genoeg over wat ze de laatste jaren gedaan hebben. heb laatst perongeluk in een auto hun laatste cd gehoord

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-04-2004 19:37 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 april 2004 18:09 schreef Esessie het volgende:
Slayer is gay en overrated

nou, vooral die eerste 3 elpees zijn ronduit kut.

misschien is de laatste slayer wat voor U?

Oud Vuil.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-04-2004 19:38 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 april 2004 18:54 schreef Airwolf het volgende:
wat een kort topic voor zo'n band

Dit is maar een van de 100.000 slayer topics.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-04-2004 20:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 oktober 2002 14:07 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:

die bril van kerry

ach hij mag toch ook op winstersport

Tot Seasons in the abbys hebben ze geheerscht daarna bijna tegenovergesteld

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-04-2004 19:36 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 22 april 2004 19:37 schreef webblaster wim het volgende:
nou, vooral die eerste 3 elpees zijn ronduit kut.

misschien is de laatste slayer wat voor U?

ROFLMAO

Bazzio Attacks!!!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-04-2004 19:37 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 2 februari 2003 9:43 schreef GalleryOfSuicide het volgende:
lombardo is de beste drummer die slayer ooit heeft gehad, goed dat die is ingehuurd!
en voor bostaph, maar goed dat ie geramd is, een beetje je band in de steek late midde in un tour...

lombardo

bostaph

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-04-2004 1:24 by BARABAS Profiel van BARABAS

Als ze nu eens Vinnie Colaiuta de boel laten inspelen zijn we gelijk van al het gezeur af over wie de betere drummer is

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-04-2004 2:49 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Nog steeds jammer dat Proscriptor er niet is gaan drummen ... als ze die ten tijden van Reign in Blood hadden was het te lomp geweest.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com