|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dat zou ontzettend droog zijn |
|
na de dood kom je in een andere wereld terecht. Een wereld die er anders uitziet, maar het principe is hetzelfde. Er word geoordeeld, veroordeeld en gehaat. Daar blijf je totdat je jezelf dood wenst. Daarna weet ik het ook niet... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: lol, mooie roman kan je hier van maken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Maak hem maar af dan. Wat is er na de wensdood? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Een slecht vervolg met B-acteurs en goedkope decors I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Alles behalve dat wat je liefhebt. Pils.. Dit slaat nergens op. |
|
quote: lol idd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mislyd...Heb je een dag of drie? Da's heel persoonlijk voor me, en ik verwacht ook niet dat iemand anders die gedachte deelt, ik heb gewoon dingen meegemaakt die mij ervan overtuigd hebben dat het waar moet zijn (en die zijn nou net te belangrijk om zo maar met iedereen te delen) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Jammer. Niet dat ik uit ben op sensatie ofzo,integendeel, maar als die overtuigende argumenten nooit geuit worden zal ik het nooit geloven. |
|
Geen enkel argument zal me overtuigen want ik weet het natuurlijk niet zeker tot ik zelf dood ben. Iedereen maakt wel eens vreemde dingen mee die niet te verklaren zijn. Het is vreselijk om te zien dat 'onverklaarbare' zaken en speculaties over de dood haast meer invloed hebben op mensen dan dan het dagdagelijkse tastbare leven. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Walhalla, walkuren en mede en bier. |
|
Wat is er na de dood? niets |
|
...er is leven, er is leven na de dood. Gister Kopspijkers gezien? (geweldig programma btw) Zat daar een doos die vertelde hoe het was aan gene zijde . we komen dus allemaal met gelijkgestemden te zitten. Lijkt me niet verkeerd, Metal, Bier een een hoop gasten die d'r ook zo over denken tot in den eeuwigheid amen. Oftewel een groot festival!! I WANNA DIE!!! Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Ik heb het ook gezien, zal de Metal Stad dan toch echt werkelijkheid worden I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dat heb ik ook gezien. Je zou bijna willen dat je al dood was... dead greets me warm, now I will just say goodbye |
|
Waar is het topic "Metal Stad" eigenlijk I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Bier toch niet?? Er waren toch geen stoffelijke dingen daarzo? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: over zoiets lees ik op het moment ook. (10e inzicht - 2e deel Celestijnse belofte) met 'zielengroepen' enzo, best interessant |
|
quote: Hmmz.. Wordt dat niet wat saai na een tijdje? Je zit er tenslotte eeuwig.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Uw biochemisch proces is dan beeindigd zonder dat houd uw identiteit op te bestaan. niks dus, je houd simpel weg op te bestaan. |
|
quote: Volgens een mevrouw gisteren in kopspijkers is het dan niet afgelopen. |
|
quote: die mevrouw is een zweefteef die onzin verdedigt met pseudo-wetenschap dan. |
|
quote: Dat is een spijtig misverstand.. Die beelden komen er niet in de periode dat je hersendood bent, maar wel ervoor of erna. Alleen is dat niet na te trekken.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: er voor dan, erna is simpel weg onmogenlijk... want dan besta je als entiteit al niet meer. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |