|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
(zingt 'en toen was er niets meer'van de brassers) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Of niet, misschien gaat je lampje uit en weet je gewoon niets meer. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Desillusioneer me nou niet! Dat zou ik erg betreuren(kan dan ook niet meer, maar toch). |
|
quote: Dude, als er niets is dan is dat helemaal niet saai, want er is niets om dat te ervaren als 'saai'. |
|
quote: Ja hehe! Maar ik bedoel van uit dit moment gezien. |
|
<opgeheven vingertje>Ja, maar DAT...... kan niet</opgeheven vingertje> |
|
POCH-MODUS : Ja maar ik wel! |
|
Niks. Nul. Spijtig wel dat ik dan niet tegen al die gelovigen kan zeggen (met opgeheven vingertje) 'zie je wel!'. Als zij gelijk hebben kunnen zij dat wel.. 't Is allemaal ni eerlijk, ook niet na de dood dus.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ROFL |
|
hmm ik denk dat er wel IETS is, alles bestaat uit energie, wij dus ook. Waarschijnlijk wordt deze energie omgezet. ik weet het echt niet |
|
Vast wel iets...en omdat we niet weten WAT er is, ben ik tegen de doodstraf, want wie weet doe je die criminelen er wel een hele goede dienst mee ze te vermoorden..snappie? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
helemaal NIKS! Love is a curse |
|
Toen ik klein was geloofde ik dat iedereen die dood is ginder boven naar ons zaten te kijken en alles zagen wat we deden. Nu denk ik gewoon dat er helemaal niks meer is. Dood is dood. A field of crystal tears, the downfall of heaven.Snow softly falls, frozen tears from above.This bitter loss...an angel's funeral. |
|
nah t zal lekker wezen als ze met alles meekeken |
|
Dat gevoel heb ik nog steeds..Ik vind het gewoon raar.. de wereld, het mens zijn ect. Een beetje het idee van de truman show. Kennelijk hebben meer mensen dat gevoel anders hadden ze nooit zo'n film geschreven. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Een grote pot met lava, wat meer dan 100000graden is, en waar wij elkaar weer in tegen gaan komen Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
het ZM fest |
|
voor eeuwig |
|
quote: zucht.. |
|
quote: goed man! |
|
In de Middeleeuwen was het leven een voorbereiding op het leven na de dood. Dus die boertjes denken dus even zelfmoord plegen kom ik in de hemel, en krijg ik het daar beter dan in deze shitzooi. Maar nee, want die bisschopjes zeiden dus dat je dan naar de hel ging. daarom moest je hard en braaf werken, je kop dicht houden en dan kwam je in de hemel. en die bisschopjes ondertussen feesten met de dochters..... Do or do not. There is no try. |
|
uhm wat moeten we moet die opmerking in dit topic? |
|
quote: goeie ouwe tijd was dat toen kon je, je vet laten betalen om voor iemands zieleheil te bidden (was zelfs een fulltime job) ennuh als je dood gaat wel alles aan de kerk geven, dan kom je zeker in de hemel..... Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |