|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Na de dood is er een kist in de grond en het gezelschap van een losgeslagen kudde wormen of een verbrandings oven. Afhankelijk van wat je zelf leuker lijkt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik denk dat ik voor de wormen ga |
|
+1 Ik kan slecht tegen warmte. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kunnen ze dooie lijken niet gewoon beter structureel in den OVENS smijten? Met de energie die dat opwekt zal vast wel weer een wijkje te zijn voorzien van stroom. |
|
Of een centrale dooie lijken verbrand plaats. Een hele grote die alle dooie lijken van Nederland verwerkt en zo stroom opwekt. Goed idee Slechtheid. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Of je kan er dijken mee verstevigen!!! mvg wk10 |
|
quote:Luchtvervuiling ... |
|
Ik hoop stiekem op een plek met heel veel pils, en allemaal lekkere blote wijven. Against God and Government |
|
Helemaal niets natuurlijk . |
|
quote: Bron? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Gewoon de bron dat er wel iets is ontkennen, uiteraard. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik ga niet eens in discussie. Dit is typisch een 'wellus nietus' discussie waar ik totaal geen zin/tijd voor heb. ps. Om toch even aardig te doen: Mensen geloven slechts in een hiernamaals omdat ze bang zijn voor het eeuwige niets of omdat ze hopen hun voorouders ooit terug te kunnen zien. Ik doe niet aan magisch denken (althans, niet dit onderwerp ), wel aan rationeel denken. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 19-11-2007 13:15] |
|
+1 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
planken, grond en wormen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
lichaam rot weg... botten blijven over... maar ik geloof dat er wel iets is na de dood, de ziel is je hardeschijf.. ik geloof in een leven na de dood en wat dat is ? Geen idee Vraag dat aan mensen met een bijna dood ervaring |
|
Suck my piss |
|
quote: Neee... 2 uur @ 900 graden, dat kòst energie. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Nou, de nieuwe Aardtmann op Vuurtopberg natuurlijk! http://www.last.fm/music/Aardtmann+Op+Vuurtopberg/%5B1%3A5%5D |
|
SPAM! Suck my piss |
|
dat is hoe het nu gebeurt, als je het vuurtje eenmaal aan hebt, kun je er gewoon lijken op blijven gooien, maar dan is het het wel verstandig om minimaal 1 op de 10 lijken een vrouw te hebben want daar zit net even wat meer vet aan, aldus de Grieken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
het mooie groene land van de eeuwige jeugd Tir Na N'Óg Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
signature |
|
quote: Die weten het ook niet, anders waren ze wel dood geweest. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |