|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
En omme dwood zin, groeit der ges ip oezne buk, nittels in oes gat, wortels in .. Je kan me de bout hachelen! |
|
niets, maar ik zou willen dat er wel iets was! ...Wat Een Mooie Dag... |
|
Na de dood val je uit de lucht in een Hennep-bos met trollen en elfen enzooi. Sorry. |
|
Ik laat het weten als ik dood ben. |
|
na de dood is er een hiernamaals Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Het Valhalla! |
|
niets |
|
Na de dood krijg je allemaal demonnights achterelkaar. Dat heeft HEUY!!! met uitgelegt. En wat HEUY!!! zegt is heilig. |
|
Walhalla |
|
wat is er na de dood? nog meer dood! haha, uhmm... ik denk de'r vaak over na.. lees er veel over. eerder geloofde ik wel in reincarnatie, maar nu weet ik het niet zo meer... zoals iemand anders zei: "hopeluk iets, waarschijnlijk niets" |
|
"Nog meer dood"... die is wel cool . |
|
rottend vlees [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 24-07-2002 23:17] |
|
quote:Carcass? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
reincarnatie |
|
niks |
|
Als Metalhead zijnde, ga je natuurlijk naar de hel. At War With Satan! |
|
Er zijn 2 "keuzes": 1) Hel: Een plek waar de mens zijn gang kan gaan. Wat dus wil zeggen, verwoesting van de natuur en alle mogelijke misdaden zijn toegestaan. Maar daar staat absolute vrijheid tegenover. 2) Hemel: Een plek serene rust. Waar de mens in harmonie leeft met elkaar en zijn omgeving. Dit alles kan natuurlijk alleen maar worden waargemaakt door middel van regels. Maar uw keuze. Ieder zn ding. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
groepsessies met Mormonen... |
|
how about 'judgement day' ?! haha.. kom je in een rechtzaak waar ze allemaal je leven bekijken en dan zeggen wat je fout hebt gedaan! whoohoo! ik zie't al voor me.. grote lijst.. nee.. fout, fout, fout, oewwww fout... ja, duideluk; sentence: hell! |
|
quote: dus... je reincarneert? |
|
quote: Die keuzes bestaan alleen voor gelovigen.., sterker nog, voor hen zijn het niet eens keuzes |
|
quote: Laten we het hopen Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
eeuwige bakken bier Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
nee hoor, als we dood zijn komen we op een plaats waar we rijstepap uit gouden borden eten en het vol is met chocolade-ezels. daar kunnen we dan een stuk vanafbrekenen opeten.het groeit toch weer aan. en alles onder het goedkeurend toezicht van een wijze oude man met een grote witte baard. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |