|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:als er leven na de dood is dan is het toch geen dood? of geen leven? @ kimmey: een groot gat? dat heb je toch ook niet bij(droomloos)slapen? is de overeenkomst tussen slapen en dood dan zo moeilijk te begrijpen? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-12-2008 10:47] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Als je droomloos slaapt, dan merk je er idd niks van.. Je gaat liggen en word in de ochtend (hopenlijk) weer wakker en er is 8 uur voorbij. Maar ik denk niet dat het ineens boem zwart word als je dood bent. Het is de lichtinval ;') |
|
Na mijn dood wordt het een groot feest zeggen ze |
|
zeker! na de dood: wormen signature |
|
inderdaad, dood is gewoon dood. Blijf het desondanks zeer boeiend vinden dat er nog steeds pakweg 4 miljard mensen zijn die zonder enig bewijs zo maar aannemen dat er leven na de dood is Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Is er bewijs voor dood na de dood? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
BOOM! HEADSHOT! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zolang er niks is bewezen qua leven, zie ik geen leven maar gewoon als dood [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 27-12-2008 13:06] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Haha, gelukkig zag je zelf ook al hoe onzinnig je eerste antwoord was, mooie edit . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik ben pas iets langer dan een uur uit mijn bed, moet nog wakker worden endezo Edit: laat ik het anders even zo zeggen: het is vrij simpel te bewijzen dat je na je dood, echt klinisch dood bent (hersendood etc.) Als je bewustzijn zich inderdaad in de hersenen afspeelt, en je hersenen niet meer werken (dood zijn), dan ben je dus én lichamelijk dood, én je bewustzijn is weg. Dat lijkt mij dood genoeg [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 27-12-2008 13:11] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Na de dood is er niks. Je hersenen werken niet meer dus is er niks na de dood en je lichaam word opgenomen in de natuur. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik wil wel is weten wat die Progtron ofzo hierover te zeggen heeft. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Maakt niet uit, het antwoord draagt zich in de loop der tijd voor iedereen aan. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Dan ga je er dus van uit dat er iets is na de dood Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Je wordt gewoon een geest en dan ga je spoken; lijkt me iig geweldig hehe The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
veel mensen die het proberen te bewijzen dat er iets na de dood is geven de bijna dood ervaringen op als bewijs, maar dat is hetzelfde als van een heroine junk aannemen dat de grond onder hem vloeibaar is. Op het moment dat je zo behoorlijk zuurstof tekort hebt ga je vanzelf wel stevig trippen, en jah dat zijn sowieso behoorlijk levensveranderende ervaringen en hetzelfde als bij chemisch trippen krijg je ook veel mensen religieus. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tuurlijk; religie is 'het onverklaarbare verklaren'; je kan het echter ook gewoon accepteren of het je fantasie laten prikkelen.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat is er eigenlijk voor de dood Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Het tijdelijke. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
inderdaad; een taalspelletje.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Wordt je "ziel" niet "gevoed" door je lichaam? Zonder lichaam geen "voeding"? Anyway wat er ook is na de dood, veel uitmaken zal het niet aangezien je het niet "bewust" "meemaakt"... " " |
|
na de dood doneer je natuurlijk je organen aan die mensen die het hard nodig hebben: http://www.donorregister.nl/ anders rot het toch maar wat weg in de modder... How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
quote: Ik hou mooi alles!! Jaja het is ego ik weet het.. Het is de lichtinval ;') |
|
Waarom? |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |