IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Wat is er na de dood? Vorige pagina | Volgende pagina
GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 26-12-2008 16:49 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2008 16:46 schreef Kimmey het volgende:
Nouja ik heb het nooit zelf gezien natuurlijk maar ik denk niet dat je in een groot gat valt zeg maar...

Voor zover ik het weet speelt het bewustzijn zich puur af in hersenen, als die hersenen niet meer werken, lijkt het mij dat het bewustzijn ook verdwijnt.


Why doesn't my music get me all the chicks?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-12-2008 10:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 december 2008 16:17 schreef ProgTon het volgende:
ik geloof in leven naar de dood, en hoop ook dat ik dat als eerste mag zien als ik dood ga.. het licht in het duister

denk namelijk niet dat het na het leven ophoudt hier
als er leven na de dood is dan is het toch geen dood? of geen leven?

@ kimmey: een groot gat? dat heb je toch ook niet bij(droomloos)slapen? is de overeenkomst tussen slapen en dood dan zo moeilijk te begrijpen?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-12-2008 10:47]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 27-12-2008 11:00 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 10:45 schreef ElitE het volgende:
@ kimmey: een groot gat? dat heb je toch ook niet bij(droomloos)slapen? is de overeenkomst tussen slapen en dood dan zo moeilijk te begrijpen?



Als je droomloos slaapt, dan merk je er idd niks van..
Je gaat liggen en word in de ochtend (hopenlijk) weer wakker en er is 8 uur voorbij.

Maar ik denk niet dat het ineens boem zwart word als je dood bent.


Het is de lichtinval ;')


deschel666
Usericon van deschel666
Posted 27-12-2008 11:56 by deschel666 Wijzig reactieProfiel van deschel666Quote dit bericht

Na mijn dood wordt het een groot feest zeggen ze


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-12-2008 11:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zeker!


na de dood: wormen


signature


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 27-12-2008 12:18 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

inderdaad, dood is gewoon dood. Blijf het desondanks zeer boeiend vinden dat er nog steeds pakweg 4 miljard mensen zijn die zonder enig bewijs zo maar aannemen dat er leven na de dood is


Why doesn't my music get me all the chicks?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-12-2008 12:24 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Is er bewijs voor dood na de dood?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-12-2008 12:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

BOOM! HEADSHOT!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 27-12-2008 13:05 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 12:24 schreef Gemene Lepel het volgende:
Is er bewijs voor dood na de dood?


Zolang er niks is bewezen qua leven, zie ik geen leven maar gewoon als dood

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 27-12-2008 13:06]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-12-2008 13:08 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Haha, gelukkig zag je zelf ook al hoe onzinnig je eerste antwoord was, mooie edit .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 27-12-2008 13:09 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik ben pas iets langer dan een uur uit mijn bed, moet nog wakker worden endezo

Edit: laat ik het anders even zo zeggen: het is vrij simpel te bewijzen dat je na je dood, echt klinisch dood bent (hersendood etc.) Als je bewustzijn zich inderdaad in de hersenen afspeelt, en je hersenen niet meer werken (dood zijn), dan ben je dus én lichamelijk dood, én je bewustzijn is weg. Dat lijkt mij dood genoeg

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 27-12-2008 13:11]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-12-2008 13:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Na de dood is er niks. Je hersenen werken niet meer dus is er niks na de dood en je lichaam word opgenomen in de natuur.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 27-12-2008 13:14 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik wil wel is weten wat die Progtron ofzo hierover te zeggen heeft.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-12-2008 13:22 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Maakt niet uit, het antwoord draagt zich in de loop der tijd voor iedereen aan.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-12-2008 13:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 13:22 schreef Gemene Lepel het volgende:
Maakt niet uit, het antwoord draagt zich in de loop der tijd voor iedereen aan.
Dan ga je er dus van uit dat er iets is na de dood


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-12-2008 14:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Je wordt gewoon een geest en dan ga je spoken; lijkt me iig geweldig hehe


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-12-2008 14:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

veel mensen die het proberen te bewijzen dat er iets na de dood is geven de bijna dood ervaringen op als bewijs, maar dat is hetzelfde als van een heroine junk aannemen dat de grond onder hem vloeibaar is. Op het moment dat je zo behoorlijk zuurstof tekort hebt ga je vanzelf wel stevig trippen, en jah dat zijn sowieso behoorlijk levensveranderende ervaringen en hetzelfde als bij chemisch trippen krijg je ook veel mensen religieus.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-12-2008 14:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Tuurlijk; religie is 'het onverklaarbare verklaren'; je kan het echter ook gewoon accepteren of het je fantasie laten prikkelen..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 27-12-2008 14:52 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Wat is er eigenlijk voor de dood


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-12-2008 15:01 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 14:52 schreef BARABAS het volgende:
Wat is er eigenlijk voor de dood
Het tijdelijke.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 27-12-2008 15:04 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

inderdaad; een taalspelletje..


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-12-2008 15:16 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wordt je "ziel" niet "gevoed" door je lichaam? Zonder lichaam geen "voeding"? Anyway wat er ook is na de dood, veel uitmaken zal het niet aangezien je het niet "bewust" "meemaakt"...

" "


Daan Access
Woest
Usericon van Daan Access
Posted 27-12-2008 16:09 by Daan Access Wijzig reactieProfiel van Daan AccessQuote dit berichthttp://www.myspace.com/daniel_dijkstra

na de dood doneer je natuurlijk je organen aan die mensen die het hard nodig hebben: http://www.donorregister.nl/

anders rot het toch maar wat weg in de modder...


How about a nice cup of shut the fuck up!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 27-12-2008 16:22 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 16:09 schreef Daan Access het volgende:
na de dood doneer je natuurlijk je organen aan die mensen die het hard nodig hebben: http://www.donorregister.nl/

anders rot het toch maar wat weg in de modder...


Ik hou mooi alles!!
Jaja het is ego ik weet het..


Het is de lichtinval ;')


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 27-12-2008 16:23 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Waarom?


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen