|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Eleke dacht vechten en zuipen in Valhalla. Mits je een eerzame dood gestorven bent natuurlijk. |
|
Als ik morgen naar de hemel ga, dan wachten er 72 maagden op mij die mij eeuwig genot schenken. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 10-04-2002 17:12] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Engelen zijn mannen |
|
volgens mij helemaal niks,laten we dat hopen tenmiste |
|
quote: engelen zijn onzijdig |
|
VOlgens mij zijn engelen fantasieën. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Maar ze zien er uit als gozers. Hmm, ok ik geloof er niet in. Maar als je alle verhalen moet geloven dus... [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 10-04-2002 17:29] |
|
quote: Denk aan mijn wijze woorden als je die pik van die engel in je anus voelt. |
|
|
|
Na de dood, het eeuwige onbekende, het mysterieuze, wie weet, reïncarnatie, het is een raar iets om erover na te denken. Ik zou eigenlijk best wel eens willen weten wat er na de dood komt, maar niemand heeft die vraag al kunnen beantwoorden, nog steeds niet. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Duidelijk een bewijs dat er niets is. |
|
meestal kan je het niet navertellen heh Ik geloof niet dat er niets is, ik geloof ook niet in de christelijke hemel/ hel voorstelling Ik geloof dat je ziel los staat van je lichaam; je kan bijv. uit je lichaam treden, das voor mij overtuigend bewijs.. Daarom denk ik dat je ziel na je fysieke dood blijft bestaan.. Was hier niet al een topic over? Ff zoeken hoor.. Aha! Hier is tie: Leven na de dood [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-04-2002 18:07] |
|
quote: Nee, ik bedoel natuurlijk vrouwelijke engelen, met een spleet tussen de benen, ik ben al es zo'n wezen tegen gekomen. sebinsagoil |
|
quote: Niets zou ik niet zeggen, het is niet bepaald, achter het helal weet men ook niet wat er ligt, maar daarom is er dan ook niet niets, er is iets maar men weet niet wat en dat is niet gedefigneerd als niets. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
een autopsie. |
|
quote:aha, iets niet niets |
|
quote: Eigenlijk een bijna dood ervaring dus...en zij zich maar gevleid voelen; het naieve schaap. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-04-2002 18:24] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben al 23 jaar dood en ik kan je vertellen dat het de pan uit heerscht!!! |
|
quote: en hoelang wou je die maagd houden? dus na 72 uur ben je et weer zat Je moeder. |
|
De bedoeling is dat ze niet een eeuwigheid maagd blijven... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Het eeuwige rijk van SATAN! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Wat er na de dood is: Tietuh Friet & BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
Heel veel tijd om na de denken wat je fout heb gedaan, terwijl je in een kokende pot lava zit Godverdommen.. |
|
Ik denk totaal, niets. aangezien je nu slechts een hoopje atomen bent, met gedachten die elektrische stroompjes zijn. Dus al zou er wel wat zijn, de stroom is eruit en dus werk niet meer. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |