|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik dood ga, laat ik jullie wel weten hoe het is. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
als ik dood ga, dan neem ik iedereen mee (die ik kan) signature |
|
er is niiiiiiiiiiiiks na de dood, ja dood, niks noppes nada, saaie boel daar. Mening trouwens, voordat mensen met irritante vragen over een onderbouwing komen. Over de donorvraag; ik ben wel donor, ze trekken me maar leeg, heb er toch niks meer aan. [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 07-04-2009 0:10] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Jagen in de eeuwige jachtvelden. |
|
quote: waar komen die gedode beesten dan weer terecht? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hahaha, die respawnen gewoon weer elke 14 seconden. |
|
Hehe. |
|
Ik geloof wel in leven na de dood, ik denk alleen niet dat ik het nog mee zal maken.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Wacht jij daar nog maar even mee, mannetje |
|
quote: Geestelijke armoede. |
|
quote: help deze jongeman dan eens met een geestelijke aalmoes ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hele grote +1. Op "er is niks na de dood" als ook qua donor zijn. Ik heb het dan toch niet meer nodig en mis het niet. Had op mijn twaalfde ofzo al een donor codicil, trouwens. quote: Vind jij Waarom dan? Wat mist iemand volgens jou dan, als diegene een dergelijke opvatting heeft? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Geestelijke rijkdom Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Pffff Wat heb ik daar veel aan, oh Wijze! Ik voel me nu al veel gelukkiger! hehe. Maar goed, nevermind dan Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Vooruit dan maar. Hihi. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
die titel klopt niet signature |
|
quote: |
|
Ik zal het wel zien vanmiddag. |
|
de dood is het antwoord op wat je in het leven hebt gedaan. Een oordeel dus, je lichaam rot weg nu alleen kijken waar je ziel heen gaat. En aangezien ik gelovig ben hoop ik in de hemel te komen. En dat is geen angst dat is iets om naar uit te kijken |
|
als je er zo naar uitkijkt, waarom dan wachten? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
+1!! Doen, zeg ik! Dan loop je ook niet het risico om alles wat je tot nu toe hebt opgebouwd in de toekomst te verneuken. Bruce Banner |
|
Een receptie met veel bier en goed eten voor de nabestaanden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
ik heb een donercodicil ingevuld, na mijn dood mag mijn vlees gebruikt worden in een kebabtent! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |