|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik geloof niet dat er na de dood iets is als een hemel, hel of hiernamaals en als dat er al wel zou zijn dan wil ik het gewoon niet weten. Ik denk dat alles na de dood gewoon ophoud voor je. Alhoewel ik het idee van reïncarnatie of een nieuw leven krijgen na de dood wel een heel stuk prettiger vind klinken. |
|
ongelovige! je krijgt er spijt van!!! Fuck the world and fuck you |
|
Ik zie mijzelf wel als een nieuwe Messias, ik denk dat ik daarom in de hemel kom. Against God and Government |
|
quote: Wellicht neukende gothics op je graf, en als je mazzel hebt en van Joodse komaf bent, wellicht een bezoekje van een overcreatieve Rotzak met graffiti. [Dit bericht is gewijzigd door Temmink op 15-10-2008 19:23] |
|
quote:moet je een beuk? niet fukken met de naam van de heer, onze verlosser. Fuck the world and fuck you |
|
Ik denk dat echt, dat ik veel kan betekenen voor deze wereld Against God and Government |
|
quote: Ik geloof wel in je. |
|
na de dood? who cares? signature |
|
[quote="Bert Vanderslagmulders"] Ofwel is er niets na de dood ofwel reïncarneren we en begint alles opnieuw. In beide gevallen een afknapper dus![/quote] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wat is eigenlijk de mening van de topicstarter, JENJE, eigenlijk heden ten dage over het leven na de dood? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gheghe. Maar wat denk jezelf? |
|
Ik denk helemaal niks, waarom zou ik? Dan ben ik dood! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Correct antwooord. |
|
meestal vieze koffie met een cheap ass smerig rotkoekje! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
|
|
ik geloof in leven naar de dood, en hoop ook dat ik dat als eerste mag zien als ik dood ga.. het licht in het duister denk namelijk niet dat het na het leven ophoudt hier |
|
Wat denk je dat er allemaal is dan? Ben wel beniewd eigenlijk... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Ik heb geen idee, ik denk wel dat je de dingen die je in je leven gedaan hebt moet verantwoorden. Het is de lichtinval ;') |
|
laat me raden, je denk wel dat er iets is? [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 26-12-2008 16:44] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:en waarom zou dat niet kunnen, suffe ? heb jij er bewijs van ? Fuck the world and fuck you |
|
Ietwat zinloos om daar over na te denken. Dat weet je pas als het te laat is Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Nouja ik heb het nooit zelf gezien natuurlijk maar ik denk niet dat je in een groot gat valt zeg maar... Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Idd, eerst zien dan geloven. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 26-12-2008 16:49] Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |