|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Zit dan waarschijnlijk in de hemel met de mormonen... |
|
Het leven? Tum podem extulit horridulum... |
|
NIets, als was dat wel zo had je er nog niets aan omdat je je nu ook niets meer weet van je vorige leven. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het leven voert je naar de dood, dus sterf je eigenlijk. De dood is het einde van dat sterven. Word je dan wederom geboren? Tum podem extulit horridulum... |
|
denk het niet... Maar wie zal het zeggen? Je komt er vanzelf (weet wel zeker van niet) achter of er leven na de dood is. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Je eigen gecreëerde omgeving in het Geestenrijk... hoop ik Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: idd.. veel bier veel muziek veel festivals ect.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
En misschien wel de geest van Frank Sinatra? Na de dood is er volgens mij slechts een zwarte maalstroom van allesverslindend anti-licht, maar laten we hoopvol blijven. Tum podem extulit horridulum... |
|
ach waarschijnlijk merken we er toch geen fuck van... en hopelijk leef ik nog lang en gelukkig Ik zeg altijd maar..'we zien wel' Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Worden die maagden niet steeds 'ververst'? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hopelijk het Walhalla. Lekker de hele dag knokken en daarna feesten en mede drinken. Ja, dat lijkt me wel wat Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: yep, dat hoop ik ook |
|
Misschien kunnen we dan alvast wat afspreken? Er zal toch wel een meeting point zijn daar? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote:zm meetingpoint in walhalla [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 12-04-2002 9:43] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik hoop toch zeker wel dat er wat bekenden staan te wachten,mijn grootste angst is dat na je dood je geest opeens alleen in een groot zwart iets is...brrr Maar ik denk van niet...ik denk soms dat m'n pa bij me is...weet niet hoe je dat uitlegt gewoon een gevoel,ik praat er ook tegen vind dat ergens heel geruststellend dat hij nog een beetje op me let en dus wel in de buurt is.Geeft mij weer het idee dat er hierna toch wel iets is... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Ik ken dat gevoel, ik denk dat mijn oom bij mij is. Ik weet dat natuurlijk niet zeker, maar ik ben op onverklaarbare wijze al 2 keer van de dood gered door iets.. Ik zeg altijd dat mijn oom over mij waakt want dat vind ik logisch. Ik lijk als 2 druppels water op hem en hou van de zelfde dingen, en was precies 8 jaar gestorven op de dag dat ik geboren ben. Ik moet zeggen dat ik erg bang ben voor de dood, ik probeer er ook zo min mogelijk aan te denken, maar nu mijn stagebegeleidster kanker heeft, word je er elke dag aan herrinerd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Je hebt net, zonder het te beseffen, mijn meest verlichte uitspraak geciteerd. "We zien wel..." Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: De dood en ik zijn oude bekenden. De gigantische leegte van onbekende kan overweldigend zijn, maar kan ook rustgevend zijn. Weten dat we zullen sterven is een zeer ambivalent stukje kennis. Enerzijds plaatst het de zaken in perspectief en laat het ons toe om uit te kijken naar een einde, maar anderzijds zet het ons onder druk om zoveel mogelijk te leven voor we op ons sterfbed komen te liggen. Het schenkt een soort zinloosheid aan de dingen die voor mij sterk de dualiteit in mijn persoonlijkheid accentueert. Nothing means anything. Nothing I does matter. Why go on living if nothing matters? Why die now if it doesn't matter? Why do anything if nothing means anything? Why not do something if it doesn't have meaning anyway? ... Tum podem extulit horridulum... |
|
"Every man dies, not every man really lives" Denk daar maar eens over na, als je denkt dat het allemaal geen zin heeft. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Je punt is? Lees misschien eerst eens goed wat ik heb gepost. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Hmm waar heb ik dit weer gelezen dat ze vroeger meisjes weer toenaaiden om ze iedere keer opnieuw te kunnen ontmaagden? |
|
Beetje serieus en on topic graag! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Sorry dat ik off-topic ging. Maar ik was wel serieus bezig. Zo'n praktijken gingen dus vroeger echt door omdat de rijke stinkerds maagden tekort hadden. En ik herinner ook waar ik het gelezen heb: in de Humo. |
|
Vroeger werden ook alle slaven, vrouwen en andere eigendommen meebegraven als de heer des huis stierf. Ook een mooi klotestreek ... Ik heb zelf altijd nog de hoop dat de ziel niet gebonden is aan het lichaam, en dat die na je dood overgaat in een nieuwgeboren ander wezen (mens, dier, plant etc.) Of ik het me kan herinneren als ik 'herboren' wordt, betwijfel ik. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |