|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Slaat ook nergens op, nu verhuur je ook je lichaam, waarom ook niet na de dood? |
|
quote:Ah ok, je wil je organen niet geven omdat je het gewoon niet wil. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 27-12-2008 16:26] |
|
quote: Ja. Iedereen beslist zelf over zijn lichaam. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Maar eh als je zelf een orgaan nodig hebt van een of andere dooie om je kwaliteit van leven te verbeteren of je leven te redden.. dan wil je die wel ontvangen? |
|
Ik wil geen organen geven en ik hoef ze ook niet van een ander. |
|
quote: Dat kan ennem verder ook niks aan geloof gebeuren na de dood? Gewoon van dood is dood? Of heb je nog een leuk verhaal? |
|
Ik geloof niet in een leven na de dood / hiernamaals. Gewoon dood verder niets, one with the dust, zogezegd. Voor mij ook een heel geruststellende gedachte eigenlijk. Dus weinig spannends hier, sorry mayo |
|
quote: nee, wel voor dood voor de dood signature |
|
quote: Terecht. Mogen ze van mij in de grondwet opnemen. Geen orgaandonor? Dan ook geen donororganen ontvangen. OT: Ik denk dat als je lichaam ermee ophoudt dat er misschien (hopelijk) zoiets als een ziel/geest of energie oid voort blijft bestaan. Rondspoken lijkt mij wel wat [Dit bericht is gewijzigd door Papillonneke op 05-04-2009 13:12] L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
Als er niet eens een goede definitie van leven is wanneer ben je dan dood? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: NIET!!! Het voortbestaan van de ziel. |
|
Na de dood is er niets, er bestaat immers ook geen god die zich over je ziel gaat ontfermen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Eindelijk rust, denk ik ;p |
|
quote: Met de hoeveelheid wiet die jij wegrookt zou je toch denken dat je nu ook voldoende rust hebt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
haha meneer is ook gestopt hoor ;p hvh wiet thuis valt mee btw |
|
quote: Er zal niemand over je ziel ontfermen, het leven is te kort en ingrijpend op de planeet aarde, er niets zo relatief als de dood. Werk in je leven op de planeet aarde je karma uit wat je hebt opgebouwd bij anderen, wat je anderen aandoet krijg je terug. En bouw vooral geen nieuw karma op zodat je de untermenschen, en deze geestelijke arme planeet voor altijd vaarwel kan zeggen. Heb respect voor anderen, waardering, behulpzaam enz, dan hoef je nooit meer in deze rotzooi op de planeet aarde mee te draaien. |
|
mm.. ook van de week formulieren gehad voor donorschap, eventjes goed nadenken. Meeste dingen sta ik zonder moeite af. Maar m´n hoornvliezen bijvoorbeeld? brr, eng idee! Verder is er vást wel iets na de dood. Gewoon ophouden lijkt me namelijk nog onwaarschijnlijker. Ach, who cares, je merkt het tegen die tijd wel |
|
quote: welke ziel heb je het over dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: En als die organen anders ongebruikt blijven? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: He Earl. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: hehe dat is eigenlijk nog niet van toepassing tot we organen uit stamcellen kunnen kweken. En je zal niet snel een organen overschot krijgen, want dan zullen artsen toch geen nieuwe meer uit hersendoden halen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Moet nu ineens aan Gummbah denken: "Nee, ik geloof niet in god, maar wel dat er IETS is" - citeerde Wim de halve wereldbevolking. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: *zucht* Eén woord: wachtlijsten... L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
quote: Waarom is specifiek je hoornvliezen afstaan/ laten hergebruiken voor jou een eng idee? Als je dood bent merk je er toch niets van als ze je hoornvliezen verwijderen...toch? L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |