IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Wat is er na de dood? Vorige pagina | Volgende pagina
Jällö
Usericon van Jällö
Posted 18-09-2007 14:37 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Wat is er na de dood?

Een vraagteken, klaarblijkelijk.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-09-2007 14:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Iig geen humor zo te zien ..


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 18-09-2007 14:40 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

Als er maar bier is!!!


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-09-2007 14:41 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2007 14:40 schreef moon1976 het volgende:
Als er maar bier is!!!

Bier en tieten.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 18-09-2007 14:42 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Hopelijk niets. Dood is dood, godver

Dus daar geloof ik dan ook maar in, denk ik...



moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 18-09-2007 14:43 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 18 september 2007 14:41 schreef Dentz het volgende:
Bier en tieten.


Bier, tieten en piemels.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 18-09-2007 14:44 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

En koffie, anders ben ik helemaal zo'n lijk...



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-09-2007 14:46 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2007 14:43 schreef moon1976 het volgende:
Bier, tieten en piemels.

Sexslaven voor hem en haar!!

quote:
Op 18 september 2007 14:44 schreef Audiophile het volgende:
En koffie, anders ben ik helemaal zo'n lijk...

Jup, een DE fabriek zou niet verkeerd zijn.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-09-2007 15:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

72 maagdelijke geiten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 18-09-2007 15:11 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2007 15:09 schreef Mark het volgende:
72 maagdelijke geiten.


Als er dan ook maar kaplaarzen zijn...


Bazzio Attacks!!!


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 18-09-2007 15:15 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

allemaal grote fluffly kussenwolken waar je op kan springen zoals op een trampoline, allerlei spul om rotzooi mee te maken zoals verf, spuitbussen, fruitjes chips, wijn etc en je mag alles onderkledderen maar je hoeft het nooit zelf op te ruimen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-09-2007 15:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Na de dood, niet na schooltijd in de McKiddie ruimte


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-09-2007 15:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2007 14:46 schreef Dentz het volgende:



Jup, een DE fabriek zou niet verkeerd zijn.
Ja lekker is dat. Ben je dood, staat je werk weer voor je neus


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 18-09-2007 15:19 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 18-09-2007 15:24 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 18 september 2007 15:19 schreef NecRobert het volgende:
Ja lekker is dat. Ben je dood, staat je werk weer voor je neus

Ruilen van werk?



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-09-2007 15:26 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2007 15:19 schreef NecRobert het volgende:
Ja lekker is dat. Ben je dood, staat je werk weer voor je neus

Kanis en Gunnink. Mag ook.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-09-2007 16:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee natuurlijk niet. Een Nespresso apparaat waar George Clooney voor ieder bakjes koffie tapt. What else?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kenyi
Metal Ninja XD
Usericon van Kenyi
Posted 16-11-2007 12:41 by Kenyi Wijzig reactieProfiel van KenyiQuote dit bericht

na je dood heb je het volgens mij veel relaxer, Geen gezeik meer aan je kop enzo. En de hele dag door hemels bier


"If you throw money at people, Is that Assault or Charity?"


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 16-11-2007 12:44 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2007 12:41 schreef Kenyi het volgende:
na je dood heb je het volgens mij veel relaxer, Geen gezeik meer aan je kop enzo. En de hele dag door hemels bier

Dat wordt saai hoor na enkele honderden jaren.
Daarom geloof ik in reincarnatie, dat wordt nooit saai.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 16-11-2007 12:47 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 16 november 2007 12:44 schreef Pandora het volgende:
Dat wordt saai hoor na enkele honderden jaren.
Daarom geloof ik in reincarnatie, dat wordt nooit saai.

Da's wel een grappig effect, in feite hebben mensen ellende nodig om zich gelukkig te voelen, een overkill aan gelukzaligheid is weer ellendig.



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 16-11-2007 12:50 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2007 12:47 schreef Audiophile het volgende:
Da's wel een grappig effect, in feite hebben mensen ellende nodig om zich gelukkig te voelen, een overkill aan gelukzaligheid is weer ellendig.
daarom ga ik als ik in de hemel kom binnen een jaar zelfmoord plegen. Wordt ik weggestuurd wegens slecht gedrag.

Nee maar als ik echt eerlijk moet zijn kan ik me niks ergers voorstellen dan een oneindig leven. En aangezien ik geloof dat alles goed is gaat een dergelijk lot mij niet overkomen en mag ik mooi doorgaan als sneeuwhaas of een jackalope of een rooie wolf of iets zachts en fluffigs dat binnen twee dagen opgegeten is. Maar je begrijpt m'n punt wel.


Kenyi
Metal Ninja XD
Usericon van Kenyi
Posted 16-11-2007 12:55 by Kenyi Wijzig reactieProfiel van KenyiQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2007 12:50 schreef Pandora het volgende:
daarom ga ik als ik in de hemel kom binnen een jaar zelfmoord plegen. Wordt ik weggestuurd wegens slecht gedrag.

Nee maar als ik echt eerlijk moet zijn kan ik me niks ergers voorstellen dan een oneindig leven. En aangezien ik geloof dat alles goed is gaat een dergelijk lot mij niet overkomen en mag ik mooi doorgaan als sneeuwhaas of een jackalope of een rooie wolf of iets zachts en fluffigs dat binnen twee dagen opgegeten is. Maar je begrijpt m'n punt wel.


Zelfmoord plegen in de hemel Daar gaan we voor.

Maar, Het lijkt me wel chill om een paar jaar zonder zorgen te leven. En idd het zal wel zo zijn dat je na 10 jaar op je knietjes voor god zit en smeekt om weer terug te gaan naar al die ellende en chaos


"If you throw money at people, Is that Assault or Charity?"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-11-2007 13:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wat er is weet ik niet. Wel weet ik dat je datgene wat er is toch niet bewust meemaakt. Je 'ziel' wordt gevoed door je lichaam, en dat is deaud.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-11-2007 13:19 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 16 november 2007 13:15 schreef Slechtheid het volgende:
Wat er is weet ik niet. Wel weet ik dat je datgene wat er is toch niet bewust meemaakt. Je 'ziel' wordt gevoed door je lichaam, en dat is deaud.

Inderdaad, en dan rot je weg.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 16-11-2007 13:19 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2007 12:55 schreef Kenyi het volgende:
Zelfmoord plegen in de hemel Daar gaan we voor.

Maar, Het lijkt me wel chill om een paar jaar zonder zorgen te leven. En idd het zal wel zo zijn dat je na 10 jaar op je knietjes voor god zit en smeekt om weer terug te gaan naar al die ellende en chaos
Gellukkig geloof ik niet in god of een vrouwelijke versie daarva en hoef ik dus ook niet op m'n knietjes te bedelen. als die gozer/meid echt bestaat ga ik wel gewoon even met hem/haar kletsen en zeggen dat ik nu wel weer heel erg graag weg zou willen.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen