IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Wat is er na de dood? Vorige pagina | Volgende pagina
ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 28-06-2009 14:20 by ProgTon Wijzig reactieProfiel van ProgTonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/progton

natuurlijk kan ik zon prachtige reactie verwachten, moet zeggen erg gallig en best sick



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 28-06-2009 14:22 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Gallig ? Sick ? Jij hebt hier nog niet veel discussies meegemaakt, wel.. ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 28-06-2009 14:22 by ProgTon Wijzig reactieProfiel van ProgTonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/progton

zelfmoord vind ik best sick ja, trouwens mn codicil is ook niet veel anders.. alles ter beschikking voor donatie, het rot toch allemaal weg



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-06-2009 14:23 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2009 14:20 schreef ProgTon het volgende:
natuurlijk kan ik zon prachtige reactie verwachten, moet zeggen erg gallig en best sick


Jij bent helemaal niet zo progressief.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 28-06-2009 14:24 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

ZM: Daar waar de discussies met een korrel zout genomen moeten worden.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-06-2009 14:25 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 28 juni 2009 14:20 schreef ProgTon het volgende:
natuurlijk kan ik zon prachtige reactie verwachten, moet zeggen erg gallig en best sick


Welkom op ZM. Luister je ook naar metal?


Bruce Banner


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 28-06-2009 14:28 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2009 14:24 schreef Illusione het volgende:
ZM: Daar waar de discussies met een korrel zout genomen moeten worden.




Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-06-2009 14:28 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2009 14:22 schreef ProgTon het volgende:
zelfmoord vind ik best sick ja, trouwens mn codicil is ook niet veel anders.. alles ter beschikking voor donatie, het rot toch allemaal weg
Inderdaad, maar let wel even op de hoofdletters en punten.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 28-06-2009 14:31 by ProgTon Wijzig reactieProfiel van ProgTonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/progton

Oke, ik luister zeker naar metal en van veel genres wel wat. Waarschijnlijk wel wat andere bands dan jullie, maar het is en blijft metal



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 28-06-2009 14:32 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2009 14:31 schreef ProgTon het volgende:
Oke, ik luister zeker naar metal en van veel genres wel wat. Waarschijnlijk wel wat andere bands dan jullie, maar het is en blijft metal


Ik zou zeggen, stel je jezelf eens voor in het voorsteltopic en dan zien we wel! :thee:


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-06-2009 14:32 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Er is echter een wezenlijk verschil in de lyrics van christian metal, en pak hem beet een Cannibal Corpse.

Maar dat is een totaal andere discussie, die niet in dit topic past.

*eet een kapotgezaagde, verkrachte baby op*

Wat is er na de dood? Een tamelijk grote hoeveelheid GARNIX.


[Edit - typo]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 28-06-2009 14:33]


Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-06-2009 14:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2009 14:32 schreef Lainedil het volgende:
*eet een kapotgezaagde, verkrachte baby op*



Ew, dude, ik heb aardig wat ranzigs gelezen hier, maar dit?

Je eigen kwakje opeten? Of heb je de baby eerst goed uitgespoeld?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 28-06-2009 14:38 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Net als een paprika: Eerst alle zaadjes goed uitspoelen.

Enfin. On-topic!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 28-06-2009 14:39 by ProgTon Wijzig reactieProfiel van ProgTonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/progton

Dat klopt ja, luister wel veel Chr. bands, maar ook genoeg seculiere. Metal is mijn favoriete muziek en aangezien dit een vies groot forum is, lijkt het mij wel gaaf om maar eens deel te nemen.



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-06-2009 14:44 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Guidance of our intimacy
Holy love is what I see
Direction from the book of life
Song of songs in the Megilloth
Existence of admiration
Man's part of God's creation
Scrolls of the Megilloth
Scrolls of the MegillOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTH



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 28-06-2009 14:55 by ProgTon Wijzig reactieProfiel van ProgTonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/progton

Mortification: best goede death metal band was dat toen inmiddels is het een beetje thrash met af en toe een goed nummer



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-06-2009 15:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Maar spelen ze ook na de dood?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-06-2009 15:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2009 14:32 schreef Lainedil het volgende:

*eet een kapotgezaagde, verkrachte baby op*

[Edit - typo]


Wat ben jij toch af en toe een enorme LUL Lain! Ik ben godver vader van twee, en dit soort berichten zijn echt te idioot voor woorden. Baby's zaag je nml. niet kapot die fileer je... dan blijft het vlees een stuk malser!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-06-2009 15:45 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 28 juni 2009 15:38 schreef Staalman het volgende:
Wat ben jij toch af en toe een enorme LUL Lain! Ik ben godver vader van twee, en dit soort berichten zijn echt te idioot voor woorden. Baby's zaag je nml. niet kapot die fileer je... dan blijft het vlees een stuk malser!





Bruce Banner


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-06-2009 20:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2009 15:38 schreef Staalman het volgende:
Ik ben godver vader van twee

Dan was je er vroeg bij.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-06-2009 20:59 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-06-2009 21:03 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik denk dat ik na de dood die 50 Euro van Vampie terug krijg.


Bruce Banner


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 28-06-2009 21:27 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2009 13:16 schreef ProgTon het volgende:
de dood is het antwoord op wat je in het leven hebt gedaan. Een oordeel dus, je lichaam rot weg nu alleen kijken waar je ziel heen gaat. En aangezien ik gelovig ben hoop ik in de hemel te komen. En dat is geen angst dat is iets om naar uit te kijken


Gedeeltelijk kan ik me in je visie verplaatsen, uiteraard oorzaak en gevolg mee eens.
Voortbestaan van de ziel in een sfeer, afhankelijk van hoe jezelf je leven geleeft hebt t.o.v. van andere mensen, dienstbaar of zeer mensonlievend.
Zoals b.v. onze vrienden:Himmler, Eichmann, Goring, Mengele enz.

En Christelijke Black Metal bestaat niet, er zijn veel Christelijke stichtingen die dat nog steeds beweren.
Ik kan er alleen op zeggen dat ze niet begrijpen waar Black allemaal voor staat.
Stryper begreep het maar al te goed, en maakte goede White Metal.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-06-2009 22:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2009 21:27 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Zoals b.v. onze vrienden:Himmler, Eichmann, Goring, Mengele enz.


Het mooie is dat deze mannen gewoon in de hemel kunnen komen, als ze maar erkennen dat Jezus voor hun zonden gestorven is. Wat je gedaan hebt in dit leven, m.a.w. je daden, doen er niet zo heel veel toe in dit opzicht.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 28-06-2009 23:08 by ProgTon Wijzig reactieProfiel van ProgTonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 28 juni 2009 21:27 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Gedeeltelijk kan ik me in je visie verplaatsen, uiteraard oorzaak en gevolg mee eens.
Voortbestaan van de ziel in een sfeer, afhankelijk van hoe jezelf je leven geleeft hebt t.o.v. van andere mensen, dienstbaar of zeer mensonlievend.
Zoals b.v. onze vrienden:Himmler, Eichmann, Goring, Mengele enz.

En Christelijke Black Metal bestaat niet, er zijn veel Christelijke stichtingen die dat nog steeds beweren.
Ik kan er alleen op zeggen dat ze niet begrijpen waar Black allemaal voor staat.
Stryper begreep het maar al te goed, en maakte goede White Metal.


Het gekke voor jou is misschien wel het antwoord. Ik ben het met je eens. Maar het is begonnen bij Horde, die eigenlijk wou bewijzen dat black metal niet satanisch hoeft te zijn, en kwam met de unblack term. Als je de teksten leest van Horde, die zijn anti satanistisch ingesteld. Nu is het zo dat er in naloping van Horde steeds meer bands zijn gekomen, en die noemen hun muziek of unblack metal of 'black' tussen haakjes. Mensen hebben die term gegeven aan deze muziek, waarschijnlijk puur om onderscheid te maken tussen de black en de 'black' metal.
Veel bands doen dat geen eens zelf. Zelf ben ik er best blij mee dat de termen er zijn, voor de muziekstijl is het eigenlijk onzin, maar zo vind ik wel makkelijk bands die gelijk staan aan mijn opvattingen of redelijk in die richting.

Als laatste wou ik persoonlijk nog toevoegen dat muziek geschreven wordt door mensen zelf en waar zij aan denken en de inspiratie vandaan halen. De muziek is niet christelijk maar de leden die de teksten schrijft bepaald dat. Het zit hem puur in de lyrics en niet in de muziek. En dat is nou net waar ook velen Christenen hun oordeel over hebben. Metal = satanische muziek, en eigenlijk word ik daar wel beetje droevig van.

Stryper is een gave band, maar de term white metal ? Die is dus ook ergens ontstaat, snap niet waarom ze het niet gewoon glam metal noemen met Christelijke teksten.



Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen