|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
- Leuk klein vierkant salontafeltje ivm ruimtegebrek voor de grote die we hadden. - Mok met poezies en vlindertjes voor mijn vriendin. - Kimono achtig ochtendjas dingetje voor mijn vriendin. - Betty Boop pyama voor XXS - Boekje met erotische horrorverhalen - Fleece vest voor mijn werk - Nieuwe Logitech Trackball omdat de oude was overleden. - Een normale zapper voor mijn PS3 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
de tastbaars ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat is een zilveren hanger. In het echt is het ding dan ook maar drie centimeter lang. Voor het geval je het niet herkent, het is een mjölnir. En ik vind 't een keimooi ding. |
|
MONO - You Are There (LP) come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Gisteren in de Baroeg gekocht: Rectal Smegma - Keep On Smiling |
|
quote: |
|
- Peugeot pepermolen - Grote caviakooi met verdiepingen voor Lenin en Loekasjenko. Ze zijn er vast blij mee, al lazeren ze steeds van het trapje. KLEBENG! *o0t!* Verrassend triviaal |
|
quote: Koel. Die moet ik ook nog een keer aanschaffen. |
|
De middelste |
|
He Vince, hebbie een huis gekocht? Verrassend triviaal |
|
quote: Yep .. onder voorbehoud van bouwtechnische keuring en financiering, maar als er niet geks gebeurd heb ik per medio mei een echt huisje. |
|
Gaaf! Welke buurt? Verrassend triviaal |
|
Ziet er leuk uit. Alleen geen voortuin ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Heb een linkje gestuurd naar je geemeeladres |
|
quote: Klopt, maar het is een volkswijk dus ik kan wel mijn stoep claimen met een tuinstoel en een krat bier Anyway, wie wil er nou een voortuin als je ruimte achter je huis op het Zuid-Westen hebt |
|
Mijn vriendin heeft ook zo'n soort huis zonder voortuin maar je wordt knettergek van al dat schreeuwvolk dat onder het raam door loopt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: je bent zelf een knettergek schreeuwvolk IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Tsja, uiteraard had ik liever ook een voortuin, net als een achterom, meer kamers, grotere woonkamer, etc etc etc.. Keuzes dus, waarbij de voortuin het uiteindelijk niet gehaald heeft Overigens komt mijn zithoek toch aan de achterkant (en brede zijde) van de woonkamer en is het een vrij rustige wijk (en geen echte doorgaande weg) dus hoop er uiteindelijk weinig last van te hebben. |
|
quote: ik zal je een knettergek schreeuwvolk voor je bek geven! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ok, zullen we al het knettergek schreeuwvolk nu gewoon weer in zijn waarde laten, die lui lopen straks allemaal onder mijn raam langs |
|
Good busy Vince! Boeiender |
|
quote: Ah, dan krijg ik straks eindelijk rust? Gefeliciteerd me je huis Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja gaaf he? Ik wilde al langer zo'n maglite 3aa led, maar vond ze vaak te duur en nu was 'ie in de sale |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
heheh ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |