|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo, nu ga ik zeker! |
|
Al-cest de; m geslachtsgemeenschap tussen bloedverwanten in nabije graad, m.n. onder dwang |
|
Wordt dus nodig tijd dat ik in ieder geval voor de 17e eens een kaartje ga bemachtigen.. dat is wel de interessantere dag voor mij tot dusver. |
|
+ Finntroll + Samael + Rotting Christ + Alcest + Varg + Metsatöll + Carach Angren + Gorath + Izegrim |
|
Weet iemand al op welke dag Alcest speelt? |
|
quote: 17 december, de vrijdag. |
|
|
|
Respect dat jullie zo'n prachtige lineup weten neer te zetten. Meer dan tevreden. |
|
Misschien wel vrijdag aanwezig. |
|
Ik ben de 17e zoiezo aanwezig! Alcest wil ik nog een keer zien! Hun show in de Romein was geweldig. Oja en leuk, ga ik ook eens wat zm-ers zien |
|
Ik wil ook graag, maar ik vind het wel echt heel erg duur hoor |
|
Best wel ja, maar voor Alcest heb ik dat wel over |
|
Een €40 per dag is toch niet zo duur. Graspop is een pak duurder en er komt een pak meer rommel! |
|
Twijfel twijfel twijfel... |
|
Hm, Kreator, Exodus, Death Angel op zaterdag. Helstar op vrijdag. De rest boeit me eerlijk gezegd niet zo heel erg. Ik weet het nog niet, het zijn altijd wel gezellige feestjes, natuurlijk. Bareuh... |
|
quote: Momenteel zijn 20% van de EMM kaarten reeds verkocht. Conclusie: er zijn nu nog ruim voldoende kaarten. De EMM is ook pas over een kleine zes maanden. Wel is het aantal dagkaarten beperkt tot 500 per dag. Dit omdat er vanuit het buitenland ook veel vraag is naar combi kaarten voor 2 dagen incl. entree voor de vrijdagnacht after party in Dynamo met o.a. The Mentors & Friends. Fans die maar 1 dag willen of kunnen wordt dus wel geadviseerd om niet al te lang te wachten. Eerst echter nog naar Fortarock aankomende zaterdag in Nijmegen! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Voorlopige verdeling programma, let op wijzigingen zijn nog mogelijk! Vrijdag 17 December Mayhem Katatonia Pestilence The Vision Bleak Alcest Repugnant Helstar Paradox Mael Mordha Gorath Victimizer The 11th Hour Zaterdag 18 December Immortal Kreator Finntroll Exodus Death Angel Samael Rotting Christ Severe Torture Suicidal Angels Trident Varg Metsatöll Nothnega Izegrim Carach Angren |
|
quote: Kinderachtig ventje :') quote: Bedankt voor je hulp |
|
Ik ga daar wel bij zijn ja.. hotelletje downtown reserveren ! Vind ik ook niet |
|
hoe zit het nu met die show van THE MENTORS? kun je daar ook heen zonder naar die EMM te moeten, daar hoef ik namelijk echt niet heen, maar THE MENTORS dus wel! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Voor zo ver ik heb begrepen gaat dat inderdaad mogelijk worden, alleen hoe dat precies gaat met de kaartverkoop alleen voor de pre-party in Dynamo (we denken aan de grote concertzaal bij grote interesse vooraf) dat moet nog blijken. Het zal t.z.t. wel bekend gemaakt worden door de organisatie. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
mooi, want van de hele line-up gaat het me enkel om MENTORS! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ah bedankt, dat was nog niet duidelijk Maar ik ga dus gewoon drie dagen los, want de EMM vind ik toch ook een prima line-up hebben (en er komt nog e.e.a. bij!) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Kaartje binnen voor de vrijdag Heb er nu al zin! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |