|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Wanneer worden de laatste twee bands bekend gemaakt? |
|
quote: 3 nog, toch? ten minste, ik tel er 31 op deze poster... Black seeds of bunny! |
|
quote: Ja, dat bedoel ik. |
|
Ik heb trouwens het ticket in de pocket! Godverja. |
|
quote: Totaal worden het idd 34 Bands, waarvan er 2 op de vrijdag nacht after party in Dynamo spelen. Dus 32 in de Effenaar en 2 in Dynamo. Alle bezoekers van de EMM vrijdag met een EMM polsbandje krijgen gratis entree voor MENTORS & Friends (USA) +1 Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
[Dit bericht is gewijzigd door jeroen83 op 28-08-2010 5:04] Never have so many sacrificed so much for so few |
|
* Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Combiticket zojuist gekocht. Erg goede en afwisselende lineup! |
|
Hier zijn wij bij! |
|
leute die in Eindhoven overnachten, hotel aanraders? Vind ik ook niet |
|
quote: *kucht iets over 1 september* |
|
quote: +1 Black seeds of bunny! |
|
quote: Volgens mij moet je nog even doorkuchen en komt er wellicht 3 september een update... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Dan zal ik daar wellicht op wachten... |
|
Moehaha, wat nou vrijdag + Trail of Tears + The Graviators |
|
Ah cool. Heb de bassist van The Graviators ooit beloofd om eens te komen kijken bij een optreden, dus dat komt mooi uit. En Trail of Tears is ook niet slecht, mooi programma zo. |
|
quote: Gheghe, dat van Trail wist ik ja; ze gaven mij aan daar graag te willen spelen en of ik geen contacten kon leggen. Gaat gaaf worden; de band heeft nog maar één gitarist, maar de nieuwe nummers zijn er al en volgens Marcel/Hub de Galliër zijn die echt heel sterk! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dat is nog best een aardige line-up. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Spelen die op de vrijdag of de zaterdag? |
|
quote: The Graviators zal op vrijdag op de Afterparty in Dynamo spelen, Trail of Tears op Zaterdag. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 02-09-2010 1:49] |
|
Hmmm, Immortal.. het afscheidsconcert? [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 02-09-2010 9:30] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:De hoeveelste zou dat dan zijn? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
De zoveelste teveel. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |