|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig op Zaterdag, mochten er geen ongelukken gebeuren. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 07-08-2010 1:25] |
|
De EMM Zaterdag kaarten zijn al bijna op. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Fijn dat dit even gezegd wordt. |
|
Hopelijk zijn de combitickets niet op. Snel bestellen die hap! |
|
Vette shit. |
|
Feestje van het jaar lijkt me dus. |
|
Zaterdag misschien... Evil Dick |
|
Tickets zijn vers besteld, yay ^^ Black seeds of bunny! |
|
|
|
Heen godver, heen heen! |
|
quote: Sterk punt, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wil ook heen, maar nog even informeren en zo. En wel de dag dat Alcest speelt. |
|
Je kunt voor 10 euro naar die afterparty. Mensen met een EMM-bandje kunnen gratis. Bestellen kan op de site van Dynamo. Trouwens, wat voor bandjes krijgen we. Van plastic of een mooie die je bij meer festivals krijgt? |
|
quote: EMM Friday 17 december, doors @ 5 pm: Moonspell, Mayhem, Pestilence, Saint Vitus, The Vision Bleak, Helstar, Repugnant, Endstille, Alcest, Mael Mordha, Varg, The 11th Hour, Victimizer + 1 t.b.a. EMM Saturday 18 december, doors @ 3 pm: Immortal, Kreator, Finntroll, Exodus, Death Angel, Samael, Rotting Christ, Severe Torture, Trident, Inhume, Carach Angren, Gorath, Suicidal Angels, Izegrim, Chiraw, Scenario II, Metsatöll, Nothnegal + 1 t.b.a. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Hygiënische plastieken, milieuvriendelijke papieren of onhygiënische stoffen polsbandjes ... Hier moet nog een metalen ei over gelegd worden Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
1 vote voor stof. |
|
Omdat je hem dan bij rest van die ranzige toegangsbewijzen om je pols kan doen? En dan over 3 jaar kunnen kijken waar je zoal geweest ben. Het ziet er altijd zo sneu en ranzig uit die gasten met een halve meter toegangsbandjes. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 12-08-2010 12:04] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Papier lijkt me onhandig aangezien ik na de eerste dag ook iets wil doen als douchen. Dan kom je de zaterdag met zo'n verlept ding aanzetten. |
|
lekker belangrijk |
|
+2 voor stof, veel fijner... Black seeds of bunny! |
|
Ik ga ook voor stof. Die papieren dingen is leuk voor een dag maar daarna gaat het scheuren enzo. |
|
Stof +1 Past bij de rest.. |
|
Djeez, tis geen fucking prijsvraag!!! Ga je ergens anders druk om maken of zo www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Horen wie het zegt.. Je druk maken over mensen die hun voorkeur geven voor een bepaalt materiaal. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |