|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
geven mag altijd. |
|
Waar is dat glazen huis eigenlijk? Dichtbij de effenaar of? |
|
Lekker Hoegaarden!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
idd, ik weet niet eens waar dat is. en zijn er nog goeie afterpartys / cafes / andere dingen in de buurt? |
|
quote: Er treden bands op waar je gratis heen kan met een EMM armband, maar volgens mij overlapt dat met EMM zelf. |
|
Ik nam aan dat dat voor vrijdag wel was, maar zaterdag niet omdat de bands daar een uur langer doorgaan. |
|
Dat glazen huis begin zaterdag pas, dus dan is het pas druk. Vrijdag zal dus wel meevallen. |
|
quote: EMM afterparty op vrijdag avond 17 December met o.a. Mentors (USA) in Dynamo is gratis toegankelijk voor een ieder met een EMM polsbandje. Dit geldt zowel voor losse vrijdag EMM polsbandjes als ook combi ticket polsbandjes. Diegenen die niet @ EMM zijn kunnen bij Dynamo losse kaarten voor deze afterparty show kopen. Zal wel druk zijn daar denk ik, maar Dynamo is gaaf!! an evil incarnation of DEATH! |
|
nice, gaat een lange nacht worden dan. |
|
quote: Prima, vanaf een uur of 22.00 hangt mijn broek waarschijnlijk toch halverwege de kont omdat ik een keer mijn riem ben vergeten dicht te doen |
|
hangt bij mij altijd zo, riemen zijn niet kvlt |
|
quote: Huh, dragen jullie dan nog kleren? Totaal niet kvlt... |
|
Verstikking waarschijnlijk niet veel meer, tenminste, niet van boven! |
|
Hoe zit het trouwens met de vrijdag. Bijna uitverkocht of staan we in halfvolle zaal? |
|
Ik heb gehoord dat iedereen die nou kaartjes voor de vrijdag koopt 10 euro korting krijgt door een mailtje te sturen naar lords of metal, dusja, het wordt wel drukker, op een oneerlijke manier voor alle vroege vogels. |
|
quote: Hmm, zal dit bedoeld worden? http://www.lordsofmetal.nl/competition.php Kan er verder op de LoM site niets over vinden. Dus lijkt het mij een broodje aap verhaal. Boeiender |
|
Van Lords of Metal: If your ears aren’t already ringing from the mighty Speedfest. If you just can’t get enough of the heavy pounding guitars? Or are you game for a new bacchanal backed by a metal soundtrack? Speedfest has the privilege to present you an exclusive discount on a Friday ticket for the Eindhoven Metal Meeting. For Speedfest freaks only: for just € 25,- (original price €38,-) you can reminisce the weekend with live music of bands like Saint Vitus, Pestilence, Mayhem and Moonspell. The only thing you have to do, is sent an e-mail to winnen@effenaar.nl with the title “EMM Speedfest” BEFORE FRIDAY DECEMBER 17th, 5 O’CLOCK IN THE AFTERNOON (that’s tomorrow!). You will get an e-mail back, with wich you can pick up your special discount ticket at the boxoffice of the Effenaar. Be quick, because tickets are limited! Ik heb het ook alleen maar gevonden... |
|
quote:Euh, kan het nog niet vinden. LOL Maar daar heeft LoM toch niets mee te maken als ik dit zo lees? Boeiender |
|
I'm just the messenger, ik weet het voor de rest ook helemaal niet, want ik zou er nog niet heen gaan als ik gratis zou kunnn. |
|
Ik heb vandaag wel een mailtje gehad van de speedfest newsletter dat je nog vrijdagkaartjes kon halen voor 25 euro ofzo... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik kreeg een mailtje van Speedfest: quote: Lekker dan! Heb ik net gisteren een kaartje voor de volle mep gekocht. Gelukkig ben ik in een milde bui. Bareuh... |
|
Toch geen broodje aap verhaal. |
|
Het wordt een lang weekend! Geen schoonheidsslaapjes voor mij. |
|
quote: Vlug nog even de halters oprapen morgen dan |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |