|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zittend gaat ook. We zullen een nummerke voor jou zingen, whoehaha... |
|
Nog maar 6 nachtjes slapen... |
|
@ geld/munten kwestie: Oh god, duurt het weer 3 kwartier voordat je bier hebt [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 10-12-2010 13:46] |
|
quote: Alcoholische flashmob? Ja hoor... |
|
quote: Doen! Lijkt me gaaf!!! |
|
quote: In de Effenaar betaal je met geld en in Dynamo met muntjes (mocht je naar de After Party gaan op de vrijdag). |
|
Mooi. Dat gezeik met muntjes heb ik altijd zo'n hekel aan. Weekje nog! |
|
Doe mij muntjes maar! |
|
Echt he! In 1 keer een zooi muntjes kopen en derna geen gezeik meer. |
|
En dan met je zatte klote alle muntjes verliezen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nou, ik ben sowieso op de zaterdag aanwezig Vrijdag weet ik nog niet, is nog even afwachten. |
|
Yes, nog een paar dagen |
|
quote: Tegen de tijd dat Gorath speelt ben je niet meer jarig, dus dan misschien iets meer nuchter Goede tip trouwens die link, thanks! an evil incarnation of DEATH! |
|
Stomme vraag misschien, als ik de site van de effenaar moet geloven mag je geen tas mee naar binnen nemen, geldt dit ook voor een handtas Ikheb namelijk geen zin om mn troep in mn zakken te proppen. |
|
quote: gewoon even niet ongesteld zijn Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Pffft. Zeg dan niks. Handtassen zijn volgens mij geen probleem... |
|
quote: O jawel, als ze opeens besluiten dat ze andere muntjes willen omdat dat een lucratief extraatje aan ongebruikte munten oplevert. Heb een hele la vol van dat soort gevallen. |
|
quote: Zover ik weet zullen handtassen niet echt een probleem zijn. Ik heb ze wel eens vaker gedragen zien worden. Het gaat volgens mij meer om rugzakken en dat soort spul. an evil incarnation of DEATH! |
|
Wel vervelend dat het om half 6 al begint vrijdag! Terwijl de bands die ik die dag wil zien al vroeg beginnnen... |
|
quote: In de Effenaar hebben ze ook kluisjes, bij de ingang controleren ze je tas en binnen kun je die kwijt in die kluisjes meen ik |
|
Godver... s' nachts werkzaamheden aan het spoor tussen Breda en Dordrecht. Doe ik er 40 minuten langer over om thuis te komen. Ach, 't gaat natuurlijk ook sneeuwen, dus de treinen rijden toch niet |
|
Dat wordt op het station overnachten |
|
Kleine aanpassing speelschema qua change-over tijden. Kreator heeft wat langer nodig om hun hele inboedel weer in te pakken, goed voor Inhume want die hebben hierdoor geen overlap met het hoofdpodium meer. Bron: http://www.cegdesign.de/myspace/emm2010/emm_runningorder2010.pdf Het optreden van Inhume wordt overigens gefilmd a.s. zaterdag, net als het optreden van Mentors op vrijdag nacht tijdens de EMM afterparty in Dynamo incl. special guests Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote:Toch een paar snollen zo gek kunnen krijgen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |