|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Tips voor een goedkoop hotel in eindhoven centrum anyone? ps: die grap met die kartonnen doos ken ik nu wel! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: En die van hotel "Onder de grote brug"? Nee, maar check eens op Hotel Corso; vlak om de hoek, en erg goedkoop (1 ster hotel, hahaha), zeker met een klein groepje... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hotel Corso> http://www.zoover.nl/nederland/noord-brabant/eindhoven/corso/hotel :') Valt niet echt iets over te vinden verder..70 euro per nacht?? |
|
quote: Zijn driepersoonskamers, vandaar dat ik het had over kleine groepjes... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ah, maar klinkt in elk geval niet fris. Kun je beter naar het Oranje hotel..wel iets duurder. |
|
Hotel Corso is wat dat betreft geen luxe nee, en soms moet je douches delen omdat er weer eens ergens een douche in onderhoud is. Maar goed, als het om budget gaat; verder is de eigenaar tevens in dienst bij Dynamo dus ze doen bepaald niet moeilijk over "langharig tuig" en zo... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
www.hotels.nl Zeer goede aanbiedingen! 3 en 4 ster hotels voor 70 Euro per kamer per nacht op loopafstand van Effenaar en Dynamo waar op vrijdag avond een vette after party gelanceerd zal worden. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Al ruim 150 van de 200 early bird combi kaarten verkocht overigens. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: http://www.hotelspecials.nl/nl/noord-brabant/eindhoven.html |
|
Hhmz, ik wacht toch nog ff wat meer af van de lineup voordat ik me ticket haal. |
|
+ THE MENTORS (USA [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 14-05-2010 12:22] |
|
quote: te laat www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
+ KATATONIA volgens hun Facebook |
|
quote: quote: |
|
Zijn de vroegevogelkaartjes gevlogen?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Tot nu toe vind ik alleen Mayhem en Immortal cool. FF afwachten wat de lineup doet. |
|
Het is alleen mogelijk een kaart voor twee dagen te halen? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
KATATONIA (SWE) speelt idd op de EMM vrijdag. En ja, er zijn per festivaldag ook een gelimiteerd aantal losse dagkaarten verkrijgbaar. Zie website www.effenaar.nl Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Op welke dag speelt Mayhem? |
|
quote: vrijdag 17 december MAYHEM KATATONIA MAEL MORDHA zaterdag 18 december IMMORTAL SEVERE TORTURE Van de andere reeds bevestigde bands staat nog niet 100% zeker vast op welke datum ze zullen spelen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Dan toch maar twee dagen denk ik, ik wil zowel Mayhem en Katatonia als Immortal graag zien. |
|
quote: In NL wel, maar via www.kartenhaus.de en Sentinel in Ierland zijn er nog een handvol. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Als er een toffe hardcore komt of lekkere melo death ben ik er. Kun je Wintersun niet even een mailtje sturen? |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |