|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeer benieuwd hoe druk het bij Mayhem gaat zijn vanavond! Heb ze een aantal jaren geleden nog met Maniac gezien in de grote zaal van de 013, en daarna met Attila in Rotterdam en ook in de kleine zaal van de Effenaar. Nu ze weer op het grote podium staan met Attila verwacht ik daar zeker wat van! an evil incarnation of DEATH! |
|
Straks door de sneeuw ploeteren nach Eindhoven. |
|
quote: You're not alone! |
|
Ditto Black seeds of bunny! |
|
quote: Alleen jij als bezoeker neem ik aan? Soepkoeltoer en ik zijn het hele weekend aan het werk op de EMM! |
|
Hard! Diep respect, mij ga je na de line-up van zaterdag al op kunnen vegen van de vloer Black seeds of bunny! |
|
quote: Jeugdcement is Muur-jargon voor jeugdsentiment. Weet je nog wel, de Muur, vroeger? Niet? Any way, sentiment is redelijk makkelijk te koppelen aan 'vroeger' als je het woordje 'jeugd' eraan koppelt. Dat suggereert namelijk dat mijn jeugd voorbij is, ergo; vroegah! Dit alles in de context 'festival' waar bandjes spelen, allez; 1+1=3 Ja hoor... |
|
over een uurtje maar eens vertrekken.. |
|
quote: Ik moet de hele dag werken, tot 17.30 uur. Dan linea rectum door naar Eindhoven. Hoppatee! Ja hoor... |
|
quote: Goed bezig!!! Wij moeten vanavond ook maar weer eens een biertje doen. Is alweer veel te lang geleden! |
|
Ik neem trouwens aan dat op de zaterdag de zaal niet direct gaat sluiten om 2.00 uur 's nachts neem ik aan? Weet iemand tot hoe laat de Effenaar nog openblijft ? [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 17-12-2010 10:34] |
|
Waarschijnlijk een half uur tot uur later, ofterwijl; veel te vroeg! |
|
Over een kwartier maar eens die kant op, zal wel een lange rit worden als het overal zo hard sneeuwt als hier |
|
Zijn er geen bands die door het slechte weer cancellen? |
|
Ik pak ook maar een trein eerder... Bareuh... |
|
Ik hoop wel dat Mayhem vanavond de headliner is, aangezien ze op de bill kleiner afgebeeld staan dan Moonspell, beiden hebben 60 min. speeltijd. Eindigen met Mayhem lijkt me het beste... an evil incarnation of DEATH! |
|
Voor mensen die uit de randstad of uit omgeving Utrecht komen: veel succes! Er staan nu al files van mee dan 40 km!! |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik weet het, heb dat uiteraard ook gezien, vandaar dat ik het ook benoem. Ging er mij meer om, dat dit soort running order lijstjes niet altijd "zaligmakend zijn" Heb dikwijls meegemaakt dat er op het laatste moment nog iets word gewijzigd. an evil incarnation of DEATH! |
|
Tegen die tijd boeit het toch niet meer wat er speelt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
NS.nl d'r uit, en geruchten dat er vanaf 14.00 geen treinen meer zouden rijden. Ik hoop voor jullie dat het mee valt! Veel plezier voor ieder die er veilig komt. |
|
quote:Ja, degenen die het niet veilig halen wensen we een hoop ellende toe Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nee, die wens ik succes en sterkte. |
|
Ik voorspel een deja vu. Vorig jaar ook de eerste band gemist door de sneeuw... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |