|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Afgelopen weekend tijdens Roadburn waren er ook al vrouwelijke artietsen bij John blijven slapen Maarre, Lady Gaga...volgens mij is zij in werkelijkheid best lelijk dus nee, ditmaal niet voor mij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Yep, de primeur ging naar ShEver (als all female band dan); leuke dames. Opvallend; normaal als ik Scandinavische mannenbands opvang ben ik drie a vier kratten kwijt op een band van vier/vijf plus crew, nu eentje (al waren de dames veel op Roadburn). Verder is de WC meer bezet en gaat het toiletpaier harder, maar verder is het even leuk... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
|
|
Wel aantrekkelijk die early bird combi |
|
Early Bird: 55 Euro voor 2 dagen incl. afterparty VVK begint zaterdag 1 mei a.s. Kort daarna worden weer enkele bands bekend gemaakt. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
2 nieuwe namen voor de EMM zijn bekend: SEVERE TORTURE en VICTIMIZER Confirmed voor 17 en 18 December 2010: MAYHEM (NOR) PESTILENCE (NL) REPUGNANT (SWE) SEVERE TORTURE (NL) TRIDENT (SWE) VICTIMIZER (NL) Hier komen nog 28 bands bij! www.eindhovenmetalmeeting.com Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Nice !!! |
|
Tot nu toe vind ik alleen Mayhem interessant maar gezien de line-up van afgelopen keer komt het wel goed denk ik |
|
Cool voor Victimizer dat ze hier mogen spelen. Die nieuwe cd gaat echt knallen! |
|
Early bird tickets besteld! |
|
En? Heeft iedereen zijn Early Bird combi tickets al binnen? |
|
quote: Nee, eerst nog ff het logistieke gedeelte regelen en kijken welke mensen mogelijk mee willen. |
|
Vrijdag a.s. wordt de eerste headliner bekend gemaakt! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Kijk, dat benne berichte ! |
|
Dus Mayhem is geen headliner? |
|
quote: Had je dat verwacht dan? toch niet echt een headliner voor een festival als dit. |
|
De headliner is helemaal cuckoo crazy, mensen! |
|
begint het met een i? |
|
quote: Nee, slimmerik. Met een L van Lady GaGa. |
|
gave line-up al, dat belooft nog wat! Een dezer dagen toch maar vast een kaartje bestellen denk ik, aangezien ze nu nog early bird zijn |
|
Ray & Anita toch? |
|
Veel te retro! |
|
quote: Hoe lang gaan die dingen in de voorverkoop of is het zolang de voorraad strekt? |
|
Er zijn 200 early bird combi tickets en daarvan zijn er nu al bijna 60 verkocht. Op = op inderdaad. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |