|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Elk geintje zijn seintje! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Tis nog vroeg... |
|
quote: Victimizer bestaat al weer sinds 1996 . Nieuwe album is moddervet! http://www.zwaremetalen.com/recensie/16936/Victimizer-Tales-of-Loss-and-New-Found-Serenity.html [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 16-12-2010 12:08] |
|
Ik dacht dat Victimizer van Denemarken kwam |
|
Ook vast wel een, maar niet die van EMM. Maar deze zullen je ook zeker niet tegenvallen, kan het iedereen aanraden. Check de nummers op de myspace. |
|
Ik ken Eindhoven totaal niet. Het enige dat ik weet is dat de parking daar vrij veel kost. Kan je daar ergens goedkoop of zelfs gratis parkeren? |
|
quote: Dat is ook een vette Victimizer idd. Die NL kende ik dan weer niet hehe. Je moeder. |
|
quote: Gewoon met OV gaan. |
|
En de terugweg? Je moeder. |
|
Ik had er misschien nog moeten bij zeggen dat ik van België moet komen. Het OV in Nederland ken ik allesbehalve. We komen met de auto. |
|
quote: Veel succes... Black seeds of bunny! |
|
Gewoon tot een uur of 04.00 uur 's nachts doorgaan en dan de nachttrein pakken of wachten tot 07.00 uur om de bus te pakken. |
|
quote:Geen Google Maps in België? Ik zou de auto iets buiten het centrum neerzetten (gratisch) en dan met de bus naar de Effenaar gaan. Boeiender |
|
LIJSTJE!!! - Mandylion & Neithan - Myrddin - Juronymous - 7th Fallen Angel - MR. Klister - soepkoeltoer - Jolly Roger 666 - De Ulk (vrijdag) - *Sander* (zaterdag) - Meridian - Ingrimd (zaterdag) - Dark Incarnation - Jeroen83 - MetalJan (zaterdag) - Nyghtslave & hubbie - Holysjit - Mardukfan - Bonnie - Underkoffer - CtBobbula - Verstikking (zaterdag) - XXL - Papillonneke - Mark Z - Lalena - Hub de Gallier - B.W. & Nomad |
|
quote: parklaan en de zijstraten koekoeklaan waren tot begin dit jaar nog altijd vrij parkeren en zeer dicht bij de effenaar! succes Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Van de Effenaar site: Kom je met de auto dan kun je, vanuit alle richtingen, het beste de bordjes 'centrum' / 'station' volgen tot aan Centraal Station Eindhoven. Daar aangekomen zie je de Effenaar reeds liggen. Let op: voer in je TomTom niet de Dommelstraat op als adres, maar de Stationsweg, dan kom je aan de juiste zijde (parkeerplaats) uit. Mocht je gratis op redelijk dichte afstand van de Effenaar willen parkeren, dan kan ik je alleen aanraden om het "te zoeken" in het wijkgedeelte achter de Effenaar. Het gratis parkeren is daar te vinden in de wat kleinere straatjes, op de grotere straten staan overal parkeerautomaten. (Tegenover de Effenaar is ook een parkeerplaats, alleen is het daar vaak druk en daar betaal je wel een uurtarief, weet zo niet exact hoeveel dat is.) Een derde optie (als je perse wil dat de auto overdekt staat), is het zoeken naar een nabij gelegen parkeergarage (wellicht liefst 24th uurs?), waarvan er verschillende te vinden zijn aan de rand van het centrum (keizersgracht bijvoorbeeld). Maar er is er ook eentje bij Dynamo in de buurt, moet je wel ruim 10 min. lopen voordat je bij de Effenaar bent. Veel succes in ieder geval. Gelukkig ga ik zelf met de fiets. [Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 16-12-2010 15:47] an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Juist, jij hebt het begrepen, die straatjes bedoel ik ook! an evil incarnation of DEATH! |
|
morgen alweer, time flies |
|
Het zal wel druk zijn in Eindhoven vanwege dat Glazen Huis... |
|
Oja, misschien leuk om even onze blote kont tegen de ramen aan te drukken...jullie eerst. |
|
halve liter krijg je van me dan. |
|
+1 |
|
Als ik jullie nu eens een halve liter geef? |
|
quote: Als ik een halve liter pis krijg hoeft het niet. Bier daarintegen weer wel. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |