|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Mooi om te horen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nice!! |
|
Het was geweldig! Veel goeie bands gezien, veel leuke mensen ontmoet en veel bier! |
|
quote: Mooi, volgend jaar dus weer een Metal Meeting! En "denken" hoeft niet: wees er maar zeker van dat jullie allemaal trots op jezelf mogen zijn. In de cultuur van valse complimenten in dit land zijn de complimenten hier eens volkomen terecht! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: |
|
Het was gaaf! |
|
Dat was weer erg gezellig! Op Samael na niets gezien. Erg coole show overigens. Vooral veel ouwehoeren met veel bekenden Rit naar huis viel me ook erg mee gelukkig. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ben gisteren geweest en gelukkig reed de trein gewoon normaal. Heb me wel vermaakt en Carach Angren, Inhume, Exodus, Finntroll en Immortal vond ik de beste bands. Uitgebreid verslagje komt nog wel. |
|
Hulde aan het Effenaar & TMR team en uiteraard aan de bezoekers @ EMM! De EMM zaterdag was uitverkocht en op de vrijdag waren er 1500 bezoekers. Op de dag zelf weinig dagkaarten verkocht vanwege het weeralarm. Hevige sneeuwval en gladheid zorgden voor veel overlast. The Vision Bleak bleef in Zuid Duitsland in de sneeuw steken en de Moonspell vlucht moest omgeboekt worden om de show te redden. Mayhem inderdaad met Moonspell geruild anders was Moonspell optreden niet doorgegaan. Op Zaterdag ontvingen we helaas een afzegging van Severe Torture. Drummer ziek, klote, maar de Mentors waren nog in de buurt en hebben een gave show weggegeven. Trail of Tears waren helaas niet compleet aanwezig. Alles geprobeerd maar 2 bandleden zaten vast op overstap luchthaven. Aanwezige bandleden kwamen zelf even het podium op om het slechte nieuws te verkondigen. Immortal arriveerde te laat en hun instrumenten, pedalen en stage kleding zijn nog steeds zoek. Van speelpositie ruilen met Samael was de enige optie om de show te redden. Hulde aan de band en een bedankje aan diverse andere bands, medewerkers & bezoekers die de nodige kleedingstukken en gear bij elkaar gesprokkeld hebben! Immortal, Trident en Repugnant mogen helaas de nacht in Düsseldorf en Frankfurt doorbrengen. [Dit bericht is gewijzigd door MR Klister op 20-12-2010 0:00] Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Geweldige dagen gehad, inderdaad prima geregeld, had er even zwaar de pleuris in toen we met zijn allen stonden te blauwbekken buiten onder het mom van brandalarm. Achteraf uiteraard begrip voor regels enzo, maar blijft naatje, in je t-shirt buiten... Mijn favorieten: Death Angel, Immortal, Mayhem, Carach Angren en de prima sfeer ! minnetje: hoe krijgen mensen dat Dommelsch toch weg.... Maar doet verder niks af aan het festival ! Vind ik ook niet |
|
quote: In het cafe hadden ze Hertog Jan en Leffe dubbel. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Zag er vanaf het balkon uit als: Op je knie en pijp voor genade! |
|
Zo zo, erg goed opgelet !! |
|
quote: fuck... ben dus idd niet in het cafe geweest voor mijn bier....... Vind ik ook niet |
|
Zo, ik heb me ook vermaakt! Vrijdags vond ik 't af en toe wat te druk in de kleine zaal. Ondanks het slechte weer en de problemen viel 't me behoorlijk mee dat er niet meer gecanceld was en werd de planning goed geregeld dat bands met elkaar konden ruilen. Toch jammer dat Severe Torture & Trail of Tears niet konden komen en dat ik Moonspell heb gemist, maar volgende keer beter. Het waren echt twee leuke dagen! euu? |
|
quote: Tsjonge, het valt niet mee toch nog iets te verzinnen om over te klagen, niet? Toch vriendelijk dat een zaal, in het centrum, naast het station waar 100 vlugge eettentjes zitten, de moeite neemt om zonder fatsoenlijke keuken toch 'on the spot' simpele hamburgers te bakken zodat je niet perse naar buiten hoeft, weg van de bands en het bier. Dat ze dan niet aan jou standaard voldoen is prima, maar om daar openbaar over te gaan klagen vind ik schandelijk. Gezien de omstandigheden vond ik alles perfect geregeld en heb ik veel respect voor de organisatie en flexibele houding van de bands waardoor het festival gered werd! Abbath zag er beter dan ooit uit in de boots van Roel en het tshirt van Harm! Bla |
|
quote: LOL, kon die clown niet een Bassiepakkie aantrekken? Maar wow, Abbath in Roel zijn boots, gekkenhuis! Boeiender |
|
(quote): -------------------------------------------------------------------------------- Op 19 december 2010 15:24 schreef XXL het volgende: Enig mindere aan het weekend vond ik het eten in de Effenaar. -------------------------------------------------------------------------------- Tsjonge, het valt niet mee toch nog iets te verzinnen om over te klagen, niet? Toch vriendelijk dat een zaal, in het centrum, naast het station waar 100 vlugge eettentjes zitten, de moeite neemt om zonder fatsoenlijke keuken toch 'on the spot' simpele hamburgers te bakken zodat je niet perse naar buiten hoeft, weg van de bands en het bier. Dat ze dan niet aan jou standaard voldoen is prima, maar om daar openbaar over te gaan klagen vind ik schandelijk. Gezien de omstandigheden vond ik alles perfect geregeld en heb ik veel respect voor de organisatie en flexibele houding van de bands waardoor het festival gered werd! Abbath zag er beter dan ooit uit in de boots van Roel en het tshirt van Harm! (Einde Quote) mmm opmerkelijk, klagen over het eten. Ik vond zelfs de hamburger vele malen lekkerder dan afgelopen jaar. Leek wel een pure rundvleesburger. Ik ben zelf zo iemand die liever niet naar buiten toe gaat, daarom is het eten in de Effenaar voor mij wel een goede oplossing. Achteraf gezien had ik zelfs nog zo'n hot dog moeten eten, weet niet hoe die waren, maar vond bier kopen toch net iets belangrijker. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Ik geef je helemaal gelijk dat het een goede oplossing was en er viel eigenlijk ook helemaal niks te klagen over het festival. Alles was dik in orde!! Maar toch begrijp ik de klacht want die broodjes hamburger werden de hele tijd nog steeds half koud geserveerd. dat heeft niks met hoge eisen te maken maar als je 3 euro voor een broodje hamburger betaald wil je ook een broodje hamburger krijgen en geen koud lapje vlees Edit: en die klacht heb ik van heel veel mensen gehoord trouwens, dus het gaat niet om een enkele zeurpiet nu [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-12-2010 10:50] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Kennelijk heb ik geluk gehad, want zelf had ik wel degelijk een warme hamburger. an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik zeg niet dat het eten perfect was! Ik zeg alleen, maak een afweging of het nodig is hier publiekelijk over te gaan klagen gezien de omstandigheden. quote: Nou, dan ben ik benieuwd of het eten op jouw festival straks beter is! Of moeten we dan naar buiten? Da's makkelijker he? [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 20-12-2010 10:59] Bla |
|
quote: Ik zou zelf ook de afweging maken of het nodig is hier publiekelijk heel fel te reageren op iemand die een kleine opmerking maakt over het festival gezien hij verder alleen maar positief is Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Heb je ook gelijk in! Bla |
|
quote:Dat kun je niet vergelijken, dat weet jij ook! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |