|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Toch maar eens vrij vragen hiervoor, hopelijk weer zo vet als vorig jaar, alleen die sneeuw hoeft niet perse. |
|
Pff inderdaad, maar sfeervol was het wel! |
|
Behalve dat terug reizen met het openbaar vervoer. |
|
quote: Ja idd, wat is deze jonge? |
|
Prima schema imo! |
|
Alcest of Mayhem lijkt me toch een makkelijke keuze. [Dit bericht is gewijzigd door LEchappee op 01-11-2010 22:32] |
|
Ja, Alcest ftw! |
|
quote: Enough said. |
|
quote: Wij ook, maar daarna zullen we toch echt weer terug moeten reizen. |
|
ach, dat is de zondag pas ! Vind ik ook niet |
|
Het gaat echt tot te laat door, vind ik. Geen Mayhem vrijdags, en Suicidal Angels kan ik ook wel vergeten. euu? |
|
quote: Vorig jaar ging het tot 4.00 uur door, dit jaar tot 2.00 uur. Was tot 4.00 uur erg gezellig ook vorig jaar Ik vind het wel prima [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 02-11-2010 13:00] |
|
Ik kan me nog herinneren dat ik met mijn dronken kop helemaal uitgeput naar The Devil's Blood zat te kijken. Vond het zo tergend dat we maar naar huis gegaan zijn. Awesome dag, en nu zelfs twee! |
|
Die vier uur vond ik ook echt te lang, er stond nog 1 man en een paardekop bij TDB. |
|
Ja vind je het gek. Klote band! Er waren wel meer mensen, maar die stonden op de gang te heerschen!! |
|
Ik vind inderdaad ook dat er met de headliner op de vrijdag weinig rekening is gehouden met mensen die terug moeten met het openbaar vervoer. Maar dat maakt niet uit voor ons, lang leve het Holiday Inn hotel! [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 02-11-2010 13:52] |
|
Ja inderdaad. Mensen uit Groningen zullen eerder weg moeten, bij een vriend(in) moeten blijven liggen of een hotel boeken. Tsja. Shit happens. |
|
Ik heb sowieso een hotel voor beide dagen, dat doet iedereen toch, lijkt mij? |
|
quote: Je kunt ook mensen kennen die dichtbij wonen |
|
quote: Hah mooi, voor mij dan de doorbraak om niet te gaan. |
|
Laatste 50 EMM combikaarten zijn vandaag de verkoop in gegaan. Daarna zijn er enkel nog vrijdag tickets te koop. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Godver! Ik heb eigenlijk een kaartje gekocht alleen maar voor Alcest, en nou spelen ze zo laat dat ik de trein niet meer kan halen! Nouja.. hotel dan maar |
|
quote: En dan gewoon lekker doorhobbelen naar de Dynamo en naar het hotel kruipen |
|
Misschien kan ik toch nog met iemand meerijden, dus daar hoop ik nog een beetje op.. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |