|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Staan al een paar fijne namen tussen de line-up.. maar eens eventjes goed over nadenken |
|
quote: Zegt meneer die al een half jaar even afwacht www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ja, maar na de toevoegingen van deze week is het voor mij duidelijk. I'm there! [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 15-06-2010 16:08] |
|
Losse zaterdag kaarten verkopen momenteel het hardst, voor de EMM vrijdag zal zeer binnenkort echter nog een wat grotere naam bekend worden gemaakt! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Van de Effenaar-site: Voorlopige verdeling programma, let op wijzigingen zijn nog mogelijk! Vrijdag 17 December Mayhem Katatonia Pestilence Repugnant Helstar Paradox Mael Mordha Victimizer Zaterdag 18 December Immortal Kreator Exodus Death Angel Severe Torture Suicidal Angels Trident |
|
De zaterdag is awesome, en de vrijdag boeit me weinig. Toch wil ik Mayhem wel zien, dus 2 daagjes danmaar. |
|
|
|
Ik zag een bulletin van Gorath dat zij daar ook komen spelen: mooi, uitstekende band! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Op vrijdag. |
|
quote: Beide dagen dan maar. |
|
Niet zo beroerd als de laatste keer. Misschien dat ik ook wel aanschuif. |
|
Samael en Carach Angren zijn o.a. ook nog van de partij, maandag volgt er weer een officiele up-date Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Triptykon, zou dat kunnen of is dat te duur? |
|
Alcest! Daar kom ik wel voor |
|
Misschien aanwezig op de zaterdag. |
|
quote: |
|
Waar kan ik dagkaartjes kopen? + hoeveel kost 1 dag kaartje? |
|
quote: Zie http://www.myspace.com/eindhovenmetalmeeting www.effenaar.nl of www.ticketservice.nl, de rest wijst zich vanzelf vermoed ik. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik snap niet dat er anno 2010 nog steeds mensen zijn die niet op één of andere manier de verkrijgbaarheid en prijs van tickets op het web weten te achterhalen. Ik houd het maar op een extreme vorm van luiheid. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Goed punt. Vooral omdat men een forum om zijn beklag te doen blijkbaar wél weet te vinden. Bruce Banner |
|
quote: Waar haal je dat vandaan? |
|
Van haar verlanglijstje. En op hun Myspace. http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=147779580&blogId=536357348 [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-06-2010 12:41] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ah ok Ik zal er dan wel overheen hebben gekeken, want had de myspace al bezocht |
|
Alcest! Nice! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |