|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zit jij toevallig in de organisatie?! Ik wacht nog steeds op een email of wij wel of geen perspassen krijgen!! Ik ga er maar vanuit van niet, maar wel vervelend er nog steeds niks gecommuniceerd is [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 14-12-2010 0:40] |
|
Weet ik nog niet. Ik kan voor de zaterdag een kaartje overkopen (beetje balen voor Wouter, want die was anders voor hem geweest, dus nu kan m'n vriend niet mee ) En vrijdag staan Alcest en Moonspell, en die wil ik beide eigenlijk wel heel graag zien en voor vrijdag zijn er nog kaarten, dus ik ben nog even aan het overwegen |
|
quote: Boeiender |
|
Jaa. jaa. jaa... ok stomme vraag. Ik ben gewoon een beetje geïrriteerd omdat er in de mail stond dat er binnen 3 weken antwoord zou zijn en er nog steeds geen antwoord is |
|
quote: Hm vorig jaar 6uur gestrand op Utrecht CS vanwege een sneeuwstorm. =) |
|
Gaaf, een sneeuw strand.... |
|
mzz treinen of niet treinen........ But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Als ze nou eens van die veldbedden neerzetten in de Effenaar xD |
|
quote: Of gewoon doorgaan met bands inplannen tot 4:00/5:00 uur 's ochtends, dat kan natuurlijk ook. Maar dan gaat de 2de dag iets moeilijker worden... an evil incarnation of DEATH! |
|
Hmm maar goed dat ik vorig weekend winterbanden heb aangeschaft... |
|
Weet iemand trouwens of het wat uitmaakt als het 'afscheur-gedeelte' van je kaartje los is, maar je ze wel nog samen hebt? Black seeds of bunny! |
|
Neu, dan lever je dat stuk gewoon in. Tegenwoordig worden ze meestal toch gescand, dan maakt het al helemaal niet meer uit. |
|
Cool dacht ik al, want ik heb immers gewoon beide helften, zij het los, maar wilde het voor de zekerheid toch ff checken Black seeds of bunny! |
|
Is toch een soort van nachtmerrie voor mij: bij een concert aankomen en dan een kapot kaartje hebben of hem vergeten... |
|
Of de verkeerde kaartjes bij je hebben... De reden dat 1 van mijn EMM kaartjes gescheurd is Black seeds of bunny! |
|
Gelukkig heb ik een e-ticket en die kun je desnoods nog even nog een keer uitprinten, als er een pc met printer in de buurt is ofc. |
|
is the Dynamo Afterparty for both days or only on 17th? |
|
quote: It´s only on the 17th |
|
TE KOOP: 2 combi kaarten voor Eindhoven Metal Meeting op 17 en 18 december 2010. Mailen kan naar: pascalvervest[at]gmail.com Upon the wooden stake... |
|
quote: Volgens mij zit je mailbox in no time vol... |
|
Nog 1 kaartje te koop... pascalvervest[at]gmail.com Upon the wooden stake... |
|
Nog geen idee hoe laat ik vrijdag binnen kom, vraag me af of de eerste bands op vrijdag de moeite waard zijn, heb geen idee wat Varg exact gaat brengen en om voor The Vision Bleak eerder te komen (?). Eerst denk ik nog even relaxed bij mijn ouders eten en dan richting Eindhoven. an evil incarnation of DEATH! |
|
O nee, ik ga op vrijdagavond "the voice of Holland" missen, wat een ramp!!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: MR. Klister is de organisator/directeur! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |