|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Mededeling vanuit de organisatie: The Vision Bleak heeft helaas moeten cancellen, ze zitten vast in de sneeuw in Zuid Duitsland. Hierdoor zal Varg later beginnen en langer doorspelen. Het festival gaat uiteraard gewoon door en er zijn nog tickets voor vandaag beschikbaar!!! |
|
Ik cancel ook voor vandaag, midden Nederland zit potdicht, er is geen doorkomen aan..... |
|
quote: Non, was van plan te bussen naar deurne... is sneller. But let's see, vorig jaar reden de bussen ook niet. |
|
quote: Als ik uberhaupt nog in Eindhoven geraak morgen... |
|
Roman heeft de weergoden met de Metal Meetings niet mee. Vorig jaar was niet best, kan me nog een AMM herinneren met veel sneeuw, en vandaag was het rampzalig voor mensen die uit het westen moesten komen. Boeiender |
|
Dat wordt leuk morgen dan But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Wij zijn gister in 4 uur van Groningen naar Eindhoven gereden, nauwelijks in de file gestaan Vet tof dat ze Mayhem en Moonspell hadden gewisseld En Alcest was weer vet, hoewel het geluid niet zo best was. |
|
Zo, het was echt extreem gezellig! Veel oude bekenden gesproken, THE 11th hour was leuk, fijne gasten. Afterparty met Mentors was erg fout, en dus erg leuk. Voor de mensen die vandaag gaan; heel veel plezier! Ja hoor... |
|
Ik heb nu hevige nekpijn en dat is een goed teken. Vandaag de beste dag! Vertrek straks. Tot dan! |
|
quote: Doe je goed. Ben zelf 6.5 uur onderweg geweest vanuit Amstelveen, dus heb op Moonspell na alle bands die ik had willen zien (Helstar, The Vision Bleak, The Graviators, Pestilence...) gemist. Wel balen, maar uiteindelijk werd 't toch gezellig. Vandaag gewoon vanuit het begaanbare deel van het land die kant op en vandaag spelen ook de écht gave bands, dus maar effe positief denken. |
|
quote: Zoals ik al verwacht had, even geswitched, maar dan i.v.m. de vertraging van Moonspell. Was geweldig gisteren, Pestilence beter dan de laatste keer in de 013, Mayhem was supervet, Moonspell gaf ook een wereldoptreden. Nu straks maar weer richting de Effenaar, voor de "betere bands". Gisteren was het al behoorlijk druk, dus vandaag zal wel helemaal propvol zitten. an evil incarnation of DEATH! |
|
en geen Severe Torture... |
|
Foto's van Mayhem staan nu online op www.metalphoto.org! |
|
Aan de setlist te zien weer een gave show gemist |
|
quote: Yep! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Verdorie, moeten kiezen tussen Alcest en Moonspell... Mayhem was echt bedroevend slecht (het is dan ook mijn band niet, maar zo slecht had ik het nog niet verwacht), die had ik graag gemist ipv Moonspell. Alcest was wederom zeer goed bezig (voor een halfvolle zaal?) en verder was The 11th Hour ook erg gaaf |
|
Mortal Form, Saint Vitus en The 11th Hour vond ik erg gaaf. Helstar concentreerded zich voornamelijk op het recente werk. Ook niet verkeerd, maar ik had graag wat meer oud spul gehoord. Afterparty met The Mentors was geniaal. Bareuh... |
|
Heel erg bedankt voor het omwisselen van Samael en Immortal. Nu heb ik Immortal gemist omdat de laatste bus om 00.03 uur vertrok. Ook het brandalarm was nogal vreemd. Maar ook heel veel positiefs: Genoten van beide dagen en het was goed georganiseerd. Leuk feestje, leuke bands maar jammer van Immortal. Op naar EMM 2011! |
|
Balen man! Immortal was keiharde heersch, en heb op momenten echt krom gelegen van het lachen. Hij deed de gezichten, de heupstoot, de monkeydance en de crabdance zelfs 2 keer... Te fucking gaaf! Black seeds of bunny! |
|
HEUY!!!! Teringdefok dat ik er niet bij had kunnen zijn |
|
Het was erg leuk, maar wij zijn wat eerder weggegaan. Baal wel enorm dat ik Rotting Christ heb gemist, m'n favoriet, maar ik zat er echt helemaal doorheen. Slechte en korte nachten gehad, was helemaal gesloopt, en m'n gezelschap ook. Dus wij zijn rond half 1 weg gegaan. Maar het was erg gezellig! |
|
Hulde aan degene die het nog tot het einde getrokken hebben! Ik heb enkel wat van Immortal gezien en vond het geluidstechnisch zeer bagger klinken! Rotting Christ stond ook op mijn lijstje, maar uiteraard niet gezien. Fijn festival! Re-match in Eindhoven op 23 april! |
|
vond immortal weg gaaf , meneer was erg goed bij stem , lekker smerig. vond het publiek alleen zo tam ..beetje headbangen en schreeuwen , geen pit. best wel lame exodus en kreator daarintegen HEERSCHTEN wall of death , circle pit helemaal gek |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |