|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Moet ik dan ook maar eens proberen, bij voorkeur net voor de Mayhem show in Eindhoven Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
FUCK YOU! You know what I mean? |
|
quote: Atilla heeft die plaat toch ingezongen? |
|
quote: Prachtig! |
|
quote: Een van de hoogtepunten uit die film. hehe Fuck them! |
|
|
|
Inmiddels zijn de tarieven bekend; ik kreeg van de Effenaar een mailtje dat de early-bird combi-ticket 55 euro kost (en een mailtje van de energieboer dat ik even het komende maand via een betalingsregeling flink mag bijlappen, maar dat terzijde) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
55 Euro! Ik kom niet in ieder geval of het moet echt een wereld line-up worden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Valt toch wel mee voor 2 dagen? Bareuh... |
|
quote: Als is het voor 3 weken, het hangt van de line-up af. Verder is dat dus early-bird prijs en zal een gewoon ticket dus nog duurder worden neem ik aan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Word 75,- En Pestilence en Trident(swe) zijn ook bevestigd in de mail www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik wil eignelijk alleen maar naar de afterparty, wat gaat dat kosten? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dat zijn beste prijzen, maar lekker boeiend. Lekker dichtbij dus wordt feest! |
|
quote:Juist... plus dat de overnachtingen in Eindhoven ook vast niet heel erg goedkoop zijn? Maar Who cares... Moet dan toch werken en vrij is geen optie rond de kerstdrukte. Maar hopen dat Satans Convention dit jaar nog doorgaat. Maar na de debacles van Burning Stage de laatste tijd, hou ik mijn hart vast... |
|
quote: Die gast die er naast zit kan zijn lachen ook niet inhouden. |
|
quote: Ik kreeg ook een mailtje van de Effenaar (ook over EMM) waar ook dit instond: Naast de eerste twee namen worden er ook bands aan de line-up toegevoegd die zich muzikaal buiten het extrememetal genre bevinden. Moeten we denken aan popmuziek ofzo |
|
quote:Power Metal. |
|
Lady Gaga is de headliner! Wees er snel bij, want OP=OP! |
|
quote: Godmiljaar, als ik nog een act mag opvangen dit jaar dan hoor ik het graag, als je maar niets tegen vriendin Mandylion zegt (zet je pa pa pa pa pokerface maar op :p) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Cool! Ik ben er bij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Je kan bij haar op de kamer als je wilt... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Ik slaap liever bij iemand anders Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Godver. Klinkt goed. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |