|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Gebaseerd op Myspaces van de bands: Vrijdag 17 December - Victimizer - Mayhem - Pestilence - Trident Zaterdag 18 December - Immortal - Severe Torture - Repugnant Onder voorbehoud van fouten |
|
Dat is idd de voorlopige indeling, waarbij wel met de bands afgesproken is dat hun speeldag nog kan wijzigen mocht dit nodig zijn. Zodra we 100% zeker weten wie op welke dag speelt zal dit uiteraard ook bekend worden gemaakt. De enige bands waarvan nu al 100% zeker is dat ze op de EMM zaterdag spelen zijn Immortal en Severe Torture. Immortal zal overigens een volledige set van 70 minuten spelen (22:20 - 23:30uur). Prime time dus, zodat diegenen die van ver komen nog met het OV naar huis kunnen. En ja, er worden ook nog thrash- en power metal bands aan de line-up toegevoegd, althans dat is wel onze intentie. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
70 min immortal....70 min een orgasme! Evil Dick |
|
quote: Melodic Death? |
|
Power... Melodic death.... Begint wel steeds minder interessant te worden dan Nee maar blijf zo door gaan mannen, lineup begint behoorlijk ergens op te lijken! Immortal is iig een mooie headliner! |
|
Stimmt. |
|
quote:Verwacht niet te veel oud spul... |
|
het nieuwe werk mag ik ook graag horen. Evil Dick |
|
Ik vind het nieuwe werk persoonlijk beter. All Shall Fall en Sons of Northern Darkness zijn fijne plaatjes! |
|
Kwestie van smaak. Ze zijn idd nog altijd even strak, live, maar doe me toch het oudere materiaal maar van Pure Holocaust en Battles in the North... |
|
Megacoole band. ALLE releases. Ben misschien nog wel meer fan van het latere werk. Die riffs!!!!! Evil Dick |
|
One by One blijft heerschen! |
|
70 minuten Immortal? Da's wel een hele lange eetgelegenheid en dan ook nog eens heel laat op de avond. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hopelijk is het voedsel niet weer zo belachelijk duur als vorig jaar. |
|
voedsel is op zo'n festival wel het laatste waar ik aan denk, als ze maar genoeg bier aanschaffen. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 09-05-2010 20:03] Evil Dick |
|
Voldoende vreetschuren in de omgeving, toch? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee idd. Vorig jaar heb ik ook zeer weinig gegeten en heb me volgetankt met bier hetgeen ik de dag erna ook aan mijn koppijn merkte. Muziek op 1, bier op 2 en voedsel op 3 ofcourse! |
|
quote: Hoeft niet hoor |
|
quote: Ik zal de anderen maar voor zijn: gaarne onder etenstijd, hahaha. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Ik heb ze in 2005 (geloof ik) gezien in de lantaar. De tering wat was dat geniaal.. Ik heb in mijn leven zo verschrikkelijk veel bands op de buhne gezien, maar echt die show van King Diamond schopt nog steeds de meeste konten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hmmmm, dan liever een paar goede heavy metalbands. Bareuh... |
|
Aanwezig; Early bird kaartje is binnen Ik neem de gok wel van early bird kaartje....vorig jaar uiteindelijk ook een gave line-up! En nu alleen al de moeite waard voor Mayhem, Immortal & Mael Mordha! - Mandylion & Neithan - ..................... - ..................... [Dit bericht is gewijzigd door Mandylion op 09-05-2010 22:22] |
|
aanwezig! - Mandylion & Neithan - Myrddin - ................... - ................... |
|
- Mandylion & Neithan - Myrddin - Juronymous - ................... - ................... Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |