|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee hoor ik heb hem gewoon kunnen boeken en heb geen creditcard. Ik heb geboekt via www.hotelspecials.nl, de reserveringskosten betaal je per iDeal en de hotelkosten betaal je als je aankomt. Binnen een paar dagen had ik de bevestiging per post thuis. |
|
|
|
quote: Nice!! |
|
Bij veel hotels kun je als je geen creditcard hebt gewoon telefonisch reserveren en krijg je ook netjes een reserveringsbevestiging in de mail. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ben ik dan de enige die in Eden Crown zit? Vind ik ook niet |
|
Hm, als 't op vrijdag na uitverkocht is zal 't weer lekker druk worden dan In ieder geval nog een maandje, zin an! Upon the wooden stake... |
|
quote: Nee, ik denk de bands ook wel weer. |
|
quote: Kussengevecht met Immortal? |
|
quote: Denk ik niet, Eden Crown slapen vaak bands en een aantal crewleden (waaronder ik) van de EMM. Alhoewel ik nog niet weet of het voor ons ook Eden Crown wordt of een andere... |
|
HEUY!!!! Balen dat ik er dit jaar niet bij kan zijn, omdat ik het hele weekend moet werken |
|
quote: tsjek ! Daar ga ik voor !! Vind ik ook niet |
|
quote: Eden Crown it is... maar niet voor Immortal. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
die kiezen nog old skool voor Holiday inn ? Vind ik ook niet |
|
En hebben jullie allemaal de kaarten voor vrijdag al? |
|
Oeh, dit grapje gaat misschien nog uitverkopen ook |
|
quote: ai... minders.. maar ik drink er wel, minimaal, eentje op je |
|
We zitten weer met Mayhem in een hotel. |
|
quote: Dus het grote spektakel is niet in de Effenaar maar in een hotel vlakbij? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Overigens, het 3FM circus is dan ook in Eindhoven, laatste twee dagen glazen huis... Misschien leuk idee daar een klein buitenpodium en even wat echte muziek te laten horen ??? Vind ik ook niet |
|
quote: Goed plan. Live doorpluggen naar EMM. |
|
quote: Als die gasten van Mayhem het maar niet horen, slopen ze dat glazen huis daar nog... Hebben wij weer wat sensatie zometeen daar! Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! |
|
quote: Verblijft Immortal daar ook ja? |
|
misschien ook aanwezig op de zaterdag But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Tickets voor zaterdag zijn uitverkocht he? |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |