|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik nie. Boeiender |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 15-12-2010 20:05] |
|
quote: Whaha niemand geeft een reactie op mijn vraag en ik snap nu waarom, ik was namelijk in de veronderstelling dat Varg Vikerness ging komen, maar het blijkt om een andere act te gaan, die ik niet ken.... Ik vond het al zo raar, dat er niet gewoon Burzum stond i.p.v. Varg, dus ik had kunnen weten dat het hier om een andere band gaat. En sowieso een optreden van Burzum (?) Maar goed, dan bij deze, kent iemand de band Varg dan wel??? an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Varg is een duitse folk/pagan metal band die live een niet heel bijzondere act neer zet. Standaard folkspul met Turisas-warpaint. Vermakelijk maar niet wereldschokkend. |
|
Inderdaad, de eerste 2 keer dat ik ze zag vond ik het nog wel leuk, maar daarna had ik het ook gehad. Het is niet slecht, maar het is ontzettend standaard en totaal niet origineel. Maar ze hebben nog wel eens een vuurshow en die is wel gaaf. |
|
LIJSTJE!!! - Mandylion & Neithan - Myrddin - Juronymous - 7th Fallen Angel - MR. Klister - soepkoeltoer - Jolly Roger 666 - De Ulk - *Sander* - Meridian - Ingrimd (zaterdag) - Dark Incarnation - Jeroen83 - MetalJan (zaterdag) - Nyghtslave & hubbie Black seeds of bunny! |
|
quote: quote: Oke thanks voor de info, als ik een vuurshow wil zien dan wacht ik wel tot zaterdag op Immortal, dus voor mij is het duidelijk dat ik Varg ga overslaan. [Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 15-12-2010 20:30] an evil incarnation of DEATH! |
|
LIJSTJE!!! - Mandylion & Neithan - Myrddin - Juronymous - 7th Fallen Angel - MR. Klister - soepkoeltoer - Jolly Roger 666 - De Ulk - *Sander* - Meridian - Ingrimd (zaterdag) - Dark Incarnation - Jeroen83 - MetalJan (zaterdag) - Nyghtslave & hubbie - Holysjit |
|
quote: |
|
quote: Best wel slappe toestand! Zo'n groot forum, zo'n groot festival, handje vol ZM'ers. Ik heb begrepen dat er voor de vrijdag nog kaarten te krijgen zijn, en aangezien de afterparty hoogstwaarschijnlijk fenomenaal en gedenkwaardig zal worden lijkt het me een 'best bet' om gewoon te komen! Treinen naar Utrecht gaan al om 04.00 uur geloof ik. Ja hoor... |
|
quote:Slappe line-up, dan krijg je dat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Inderdaad, óf al te vaak geziene bands, óf totaal niet mijn ding. Boeiender |
|
Pft, zwakke line up? Als het niet om een tweedaags festival zou gaan zou de zaal vol staan met zo'n line up. Alles is relatief, en als je net als ik zo'n oen was om te laat te zijn met zaterdagkaarten is de vrijdag nog steeds zwaar de moeite waard. Moonspell - Ach Mayhem - Heel lang niet meer gezien, dus wel euk Saint Vitus - gave band Pestilence - gave band The Vision Bleak - Kenniknie Alcest - Kenniknie Repugnant - gave band Helstar - Kenniknie Endstille - Ach Mael Mordha - Kenniknie Varg - Kenniknie Victimizer - Jonge mennekes, toch? Supporten die gasten. Op alle 'Kenniknie'-momenten kan ik uitstekend pils gaan drinken. En na al dat moois ook nog eens naar de after struikelen. Goed, ieder z'n meug. Ja hoor... |
|
quote: |
|
Alcest zou voor mij echt dé aanrader van de avond zijn. Het is dat ik echt niet genoeg geld heb om twee dagen te gaan, want ik wil wel graag beide dagen. |
|
quote: = drogreden quote: Sjongejonge, Pestilence mag dan wel goed zijn, maar die live-show van tegenwoordig is echt tergend slecht. En tijdens een van de betere bands zou ik écht niet wegblijven om bier te gaan drinken! [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-12-2010 20:54] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Kijk, da's de instelling: Vision Bleak is ook wel leuk, vooral voor diegenen die de metal niet te extreem willen (wellicht de Moonspell-fans),Mael Mordha is epische Ierse metal, Helstar ouderwetse speed/power metal. Benieuwd of ik het einde haal, ik merk dat ik toe ben aan mijn vakantie nadat ik eind september halsoverkop kon beginnen in een tijdelijke baan op het vwo die echter steeds weer en meer verlengd wordt... Nog anderhalve week op mijn tandvlees, want ook de afterparty in Dynamo wordt dikke vette fun (er komen een hoop gasten, waaronder ook diverse muzikanten die op de zaterdag spelen) [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 15-12-2010 20:55] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Sja, een goede band die echt tergend slecht is? Ik snap het niet meer... En smaken verschillen, echt waar! Boeiender |
|
Pestilence muziek is goed, maar live is het wat mij betreft saai. Moeilijk te begrijpen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En zonder Martin van Drunen is het toch minder vet. |
|
quote: Ja, nu is het in een keer saai, dat is wat anders dan tergend slecht toch? Boeiender |
|
Als Pim zich ermee bemoeit ontstaat er altijd verwarring. Is ook een gave... |
|
quote: Hehe, hij weet het zelf niet denk ik.... Boeiender |
|
Tering, die zaterdag word keihard dodelijk Black seeds of bunny! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |