|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja geloof ik wel But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Zeker aanwezig op de zaterdag nu But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
we spelen vrijdag op de afterparty, heb er zin in! |
|
quote: Jammer dat ik er dan niet bij ben , is het black metal publiek wel geinteresseerd in grind? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zin in! |
|
quote: Zo veel black metal staat er nu ook weer niet hoor, met bijvoorbeeld een The Vision Bleak, Moonspell en Mael Mordha, om maar eens een paar goede bands te noemen (en ja, er zijn nog kaarten voor de vrijdag plus de afterparty). Het publiek zal sowieso geïnteresseerd zijn in de bar, plus dat er de nodige muzikanten "los" rondlopen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Cool! Ik kom nog wel ff kijken als ik klaar ben met werken, weet alleen niet wanneer dat is....maargoed, we zien wel! |
|
te gek! Ik speel langs Collision nog in een death/thrash coverbandje. Ideaal voor een afterparty dus: www.stratexmetal.nl |
|
quote: Komt goed! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Hey, laatst nog gezien in Nijmegen. Was wel lachen. |
|
yeah! dat was zeker een gezellig optreden! |
|
Ik wilde net een slaapplaats gaan afbedelen, hier, maar toen zag ik dat de treinen alweer om 04.00 uur rijden. Hosanna! Ja hoor... |
|
Statistisch gezien rijden de treinen natuurlijk niet in december als het vriest of er valt een sneeuwvlok. Bla |
|
quote: Waarheid als een koe. Vorig jaar heb ik er 7 uur over gedaan om weer in Arnhem te geraken... We zien het wel. Ja hoor... |
|
quote: Jammer dat jullie dan spelen als er in de Effenaar nog gewoon bands bezig zijn of moeten beginnen. |
|
Ik ben nog druk bezig te bedenken hoe ik dit ga doen met het vervoer. |
|
Wij mogen de boel afsluiten 'zaterdags. Zo kan iedereen tevreden zijn bedje in. |
|
quote: Dan mogen ze het tijdsschema op de Effenaar site wel eens even wijzigen, aangezien jullie op een veel vroeger tijdstip gepland staan (rond 20:00 uur geloof ik). an evil incarnation of DEATH! |
|
Kaartjes, hotel, heb er zin in!!! Black seeds of bunny! |
|
quote: Op de myspace van EMM zelf staat deze link en staat Gorath inderdaad als afsluiter op de zaterdag. http://www.cegdesign.de/myspace/emm2010/emm_runningorder2010.pdf Ik ga maar uit van dit tijdschema, ben benieuwd naar Gorath live, maar of ik nog kan lopen tegen die tijd is de vraag, 18 december is immers ook mijn verjaardag haha |
|
quote: Beter, dan moeten we er natuurlijk een op drinken . Ook beide dagen aanwazig? |
|
quote: Nope, alleen op de zaterdag (vrijdag is niet al te interessant qua bands voor mij), vrijdag vier ik mijn verjaardag |
|
Godverdommt. Zin in zeg. Keihard gaan met die metalen banaan en bij binnenkomst even snel een Arcest-shirtding scoren. Gaaf! Ohja, hoe zat het ook alweer? Moet je bij Effenaar nou muntjes kopen? Ja toch? [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 09-12-2010 17:19] |
|
Volgens mij gewoon met geld, kan me niet herinneren dat er ergens een muntenbalie is maar kan ook aan mij liggen |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |