|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Thanks, is gelukt. 2 vroegevogeltickets in de mail www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hmmz, toch wacht ik maar even af. |
|
quote: Ik zeg, je doet je best maar met afwachten www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Kijk, nu begint het ergens op te lijken. Bareuh... |
|
Mwah. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:idd. =) |
|
Niet mijn ding maar wel grote namen en tof dat ze dat neer kunnen zetten. |
|
The Mentors!!! Vette line-up dit!! |
|
Nou hebben wij al lang ons kaartje, maar vrouwe Mandylion zal heel blij zijn met The Vision Bleak! Eens kijken wanneer de tickets uitverkocht zullen zijn, gaat weer een heel mooi feestje worden! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Kreator, Exodus en Death Angel! Fijn tourtje |
|
quote: +1 |
|
Weet nu wel vrij zeker dat ik daar mijn geld niet aan uit ga geven! |
|
quote: Idd. zeker nu ik te laat ben voor die vroege vogel actie. En grote namen wil ook niet alles zeggen.... [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 14-06-2010 12:23] =) |
|
Damn, fijne naampjes. Ga er zeker heen. |
|
Zaterdag ben ik er denk wel bij |
|
quote: Even afwachten totdat de dag bekend is en dan voor die dag maar een kaartje scoren denk ik zo. |
|
quote: Oa in Amsterdam. =) |
|
quote: Is dat niet die Finse band die al 6 jaar aan haar nieuwe super album sleutelt en waarvan de bandleden nu 1 voor 1 opstappen omdat het allemaal niet opschiet? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Nee volgens mij is dat die Finse band die al 6 jaar aan een superalbum werkt, waarbij nog niemand is weggegaan ondanks de lange duur, en wat nu eindelijk een beetje begint te vormen. |
|
quote: Die bands spelen op de zaterdag, volgens het toerschema http://www.kreator-terrorzone.de/web [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 14-06-2010 22:00] |
|
Godvert. Twee daagjes ga ik hier bij zijn. Keiharde beukmeuk in Eindhoven! Awesome! |
|
|
|
quote: Ah, bedankt . Binnenkort maar een dagticket halen |
|
Kaartje besteld |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |