IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Get to da choppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!1 [film topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-06-2010 14:09 by Schaep Profiel van Schaep



Je weet het!


Argh
Usericon van Argh
Posted 23-06-2010 14:38 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 23 juni 2010 13:24 schreef Bleh? het volgende:
Is er een hype?
Ik had ook al wel door hoe de ontknoping ongeveer zou zijn, maar alsnog vond ik het goed uitgewerkt, + gaaf sfeertje.


+1


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 23-06-2010 14:43 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 23 juni 2010 2:25 schreef Schaep het volgende:
The Boondock Saints II: All Saints Day
checkwaardig? heb em al een tijd op mn schijf maar denk steeds dat ie vast tegenvalt na deel 1 gezien te hebben


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 23-06-2010 14:53 by Yirroth Profiel van Yirroth

Sorry Schaep, ik ben te blank en heb een IQ boven de 100, dus ik lijk buiten de Scarface-doelgroep te vallen

Als ze nou die badkamer-scene badkamerscene niet zo lafjes hadden gemaakt was het misschien iets leuker geweest. Voor de rest had ik meer sympathie voor die huurmoordenaar die Montana afschiet dan Montana zelf.

Edit: Kut-slaaptekort.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 23-06-2010 14:54]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Argh
Usericon van Argh
Posted 23-06-2010 14:54 by Argh Profiel van Argh

Haha die badkamer scene is juist zo geniaal door die lange pan naar buiten


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-06-2010 14:55 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 23 juni 2010 14:53 schreef Yirroth het volgende:
Sorry Schaep, ik ben te blank en heb een IQ boven de 100, dus ik val buiten de Scarface-doelgroep te vallen,

Als ze nou die badkamer-scene badkamerscene niet zo lafjes hadden gemaakt was het misschien iets leuker geweest. Voor de rest had ik meer sympathie voor die huurmoordenaar die Montana afschiet dan Montana zelf.


Val niet zo te vallen, man.

quote:
Op 23 juni 2010 14:43 schreef FRNK het volgende:
checkwaardig? heb em al een tijd op mn schijf maar denk steeds dat ie vast tegenvalt na deel 1 gezien te hebben


Het is geen deel één, maar ik vind hem wel leuk!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-06-2010 14:55]


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 23-06-2010 18:17 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

I hear you! spanks


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-06-2010 21:11 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Vandaag The A-Team gaan kijken (ik zat alleen in de zaal, want de rest van het land lag blijkbaar op het strand). Best geinig. De reeks wordt vrij goed in ere gehouden.



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-06-2010 22:40 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 23 juni 2010 21:11 schreef Count Usher het volgende:
Vandaag The A-Team gaan kijken (ik zat alleen in de zaal, want de rest van het land lag blijkbaar op het strand). Best geinig. De reeks wordt vrij goed in ere gehouden.



mss ga ik hem ook eens kijken in de cinema


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-06-2010 2:21 by Argh Profiel van Argh

Hot Tub Time Machine

Slechte komedie met cliché grappen, voor liefhebbers van The Hangover, ook al zo'n overrated en "innovatieve" komedie film.. ach wel weer eventjes mee vermaakt opzich. Als ik wil lachen dan kijk ik Hapiness wel

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 24-06-2010 2:22]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-06-2010 3:26 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Vooral Cusack is intens niet grappig.
Die Office negert maakt veel goed.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 24-06-2010 7:07 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 23 juni 2010 14:03 schreef Slechtheid het volgende:
Scarface was destijds best wel een flop. Vuige negerts zijn ermee aan de haal gegaan door de quotes die ze ook graag op zichzelf betrekken. Zogenaamde cult.


"I kill a communist for fun, but for a green card, I gonna carve him up real nice."

Een quote waar de negOrs met hun tengels vanaf gebleven zijn. Pacino is een baas!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-06-2010 7:30 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Pacino of het character dat hij speelt?
Ik vond die Tony M. maar een opgeblazen ventje. Deed me altijd denken aan Danzig.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 24-06-2010 16:55 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 24 juni 2010 7:30 schreef Slechtheid het volgende:
Pacino of het character dat hij speelt?
Ik vond die Tony M. maar een opgeblazen ventje. Deed me altijd denken aan Danzig.


Beide. Tony is natuurlijk ook een zak maar hoe hij met zijn grote bek alles voor elkaar krijgt is meesterlijk om te zien. Dat opgeblazen heb ik niet zo gemerkt.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


FullMetalFloris
Usericon van FullMetalFloris
Posted 24-06-2010 22:28 by FullMetalFloris Profiel van FullMetalFloris

Zojuist de trailer bekeken van wat zonder enige twijfel de beste film aller tijden moet zijn: Full Metal Ninja!

Check de trailer op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KaU-ZbKuGNM

De hoofdpersoon is een roze ninja die een band op zijn hoofd draagt met de tekst 'ninja':


Heeft iemand een idee hoe ik deze film kan bemachtigen? Ik ben namelijk verzot op films met ninja's en gek op B-films. Nu deze genres op wonderbaarlijke wijze samenkomen is mijn interesse meer dan gewekt! Bovendien vind ik een hoofdpersonage met een roze ninjapak ook wel iets hebben.
Maar nu het dilemma: De Free Recordshop kent hem niet en de mij bekende downloadkanalen hebben ook nog nooit van deze film gehoord. Het zou zomaar kunnen dat dit pareltje nooit de transitie naar DVD heeft gemaakt... Wellicht wordt dat dan wachten tot de volgende Koninginnedag om alle kraampjes met videobanden af te lopen...


Sli-Sla-Slayer!


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 24-06-2010 22:37 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Ik vrees dat u aangewezen bent op de videoband, zelfs Amazon biedt deze film slechts aan op VHS. Veel kijkplezier in ieder geval. Het klinkt als een film voor de fervente B-filmliefhebber, al denk ik dat het Mutilation Man niet kan overtreffen.
Als u hem heeft gezien, verwacht ik hier binnen 5 werkdagen een gedetailleerde beschrijving van uw waarnemingen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 24-06-2010 22:37]


Verrassend triviaal


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 24-06-2010 22:39 by Watzitjehaarleuk Profiel van Watzitjehaarleuk

Gisteren The Skeleton Key gezien, opgenomen ergens afgelopen week.

Geniale film, aanradertje dus.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


FullMetalFloris
Usericon van FullMetalFloris
Posted 24-06-2010 22:41 by FullMetalFloris Profiel van FullMetalFloris

Ben je onderhand trouwens al uitgeroepen tot Miss Zware Metalen? Mocht ik de film kunnen bemachtigen (moet ik dus ook nog even een videorecorder aanschaffen) dan ben je uiteraard van harte welkom om deze te komen bekijken. Ik heb verder nog steeds nachtmerries van The Mutilation Man...


Sli-Sla-Slayer!


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 24-06-2010 22:58 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Neen, het topic is onderhand al overleden, geloof ik.

Hoe dan ook, het lijkt mij alleraardigst om Full Metal Ninja te bekijken op een videoband. Enig!

Hier staat Kontroll nog in de planning. Een Hongaarse film over controleurs in de metro. Schijnt tof te zijn.


Verrassend triviaal


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-06-2010 23:09 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Vandaag deze gezien. Leuk om een keer gezien te hebben, maar daar houdt het dan ook op. Iig veel beter dan Scorpion King II, die min of meer rond dezelfde thema's draait.





When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-06-2010 8:19 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 juni 2010 22:28 schreef FullMetalFloris het volgende:
Zojuist de trailer bekeken van wat zonder enige twijfel de beste film aller tijden moet zijn: Full Metal Ninja!

Check de trailer op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KaU-ZbKuGNM

De hoofdpersoon is een roze ninja die een band op zijn hoofd draagt met de tekst 'ninja':


Heeft iemand een idee hoe ik deze film kan bemachtigen? Ik ben namelijk verzot op films met ninja's en gek op B-films. Nu deze genres op wonderbaarlijke wijze samenkomen is mijn interesse meer dan gewekt! Bovendien vind ik een hoofdpersonage met een roze ninjapak ook wel iets hebben.
Maar nu het dilemma: De Free Recordshop kent hem niet en de mij bekende downloadkanalen hebben ook nog nooit van deze film gehoord. Het zou zomaar kunnen dat dit pareltje nooit de transitie naar DVD heeft gemaakt... Wellicht wordt dat dan wachten tot de volgende Koninginnedag om alle kraampjes met videobanden af te lopen...

Hey Floris, ik vond wel een torrent op Isohunt, alleen zijn er geen seeders.


Boeiender


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-06-2010 8:30 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik heb torrents met enkel peers binnengehaald tot 99%-ish. Met VLC mediaplayer kijk je ze zonder problemen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-06-2010 8:52 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 juni 2010 8:30 schreef Slechtheid het volgende:
Ik heb torrents met enkel peers binnengehaald tot 99%-ish. Met VLC mediaplayer kijk je ze zonder problemen.


Ja, zou kunnen. Maar VLC is kudt, kan je beter GOM-player nemen.

Oh, hier een linkje:
http://isohunt.com/torrent_details/58755681/95aa25f12b36328c418c7398615bd35a5d395d23?tab=summary


Boeiender


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-06-2010 9:00 by spectre Profiel van spectre

wrm?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-06-2010 9:01 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 juni 2010 9:00 schreef spectre het volgende:
wrm?


EQ's, layout, gemak, betrouwbaarheid. O.a.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen