![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zometeen Prozac Nation kijken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: baud vilm. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Kick-Ass ![]() |
|
quote:Ja, en bij die sample in Shining - V ben ik altijd geneigd door te spoelen. ![]() |
|
welk? Slitting my wrists? die? of was het cutting my wrists / throat? ik weet het niet meer, al vet lang niet geluisterd die plaat [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 31-05-2010 0:50] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Nee, dat overdreven huilende meisje. Die jij bedoelt staat op IV. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 31-05-2010 0:50] ![]() |
|
quote: Ohja, haha die sample die ik bedoel staat op IV geloof ik... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Haha, ja dacht ik al dus ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Nikita ![]() |
|
Sherlock Holmes ![]() ![]() |
|
Kick Ass. Mwah mwah. Hitgirl steelt de show. ![]() |
|
Prozac Nation gezien dus, er zaten voor mijn persoontje zo eng veel herkenbare gedachtegangen en dergelijke in, dat ik de hele film aan het malen ben geweest over 'vroeger'. Volgens mij daardoor ook delen van de film gemist. ![]() |
|
Inglorious basterds. Best geinige film, maar zwaar overgewaardeerd. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote:gaaaaaaf ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
[REC]2: best geslaagd vervolg! De 'verbreding' van het onderwerp maakte in ieder geval dat 2 niet in de schaduw staat van haar voorganger. Op naar 3!(?) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik hoop van wel ![]() ![]() |
|
Ik lees net dat deze al aangekondigd was in september 2009 ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
The Lovely Bones Soms tenenkrommend slecht, soms bijzonder naar en ongemakkelijk. Al met al toch wel de moeite waard. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Weet iemand nog een goede Vietnam - oorlog film? Gezien: Full metal jacket Platoon Platoon Leader Uncommon Valour Heaven & Earth We were soldiers A soldier's darling Tunnel Rats (erg slecht btw) Last flight from pan am The Iron Triangle Casualties of War Braddock 1, 2, en 3 (slecht) Jungle Rats (ook erg slecht) Apocalypse Now (redux) The Deer Hunter Behind enemy lines (P.O.W, the escape) Operation Dumbo Drop Saigon: Off Limits Rambo: First Blood Part II Air America Bullet in the Head Edit: Hamburger Hill [Dit bericht is gewijzigd door Watzitjehaarleuk op 31-05-2010 17:41] Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
Hamburger Hill ![]() |
|
Rambo: First Blood 2 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Stond er al! ![]() ![]() |
|
kut Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Een van de betere oorlogsfilms in het algemeen (en die zich ook nog eens in Vietnam afspeelt) is 84 Charlie Mopic (84C MoPic). 84 Charlie Mopic offers the Vietnam experience as seen through the eyes of a combat photographer (Mopic is slang for the Army Motion Picture Unit). [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 31-05-2010 15:33] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |