IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Get to da choppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!1 [film topic] Vorige pagina | Volgende pagina
ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 29-06-2010 16:38 by ErikS Profiel van ErikS

Voor mij is 'The voyage home' de uitzondering die de regel bevestigd (oneven films zuigen, even zijn goed), maar nog altijd stukken beter dan 'The final frontier'. Nummers II en VI beschouw ik zelf nog altijd als absolute hoogtepunten, en voor I heb ik nog altijd een zwak omdat hij (iig voor mijn gevoel) qua sfeer en verhaal nog het dichtst bij de serie lag.

'First contact' heb ik overigens niet gezien, omdat ik ST: TNG zelf niet zo heel interessant vond, dus daar kan ik geen oordeel over vellen. Ik vond die serie een beetje te braaf, en de personages vrij één dimensionaal, in tegenstelling tot ST: TOS.

Dat hadden ze bij 'Star Trek' wel begrepen, ze hadden wel de karakters redelijk getrouw neergezet, de empathie van Uhura, de afkeer jegens Spock van McCoy etc.

En een flinke oppepper kon de franchise wel gebruiken, zeker na dat alles behoorlijk ingekakt was. De laatste ST: TNG film was geflopt, Enterprise de nek omgedraaid, dus dat ben ik wel met je eens.

En een voorhistorie van ST: TOS (wat Enterprise in zekere zin dus ook was) is niet zo verkeerd. Maar om dan meteen de hele tijdlijn om te gaan gooien is ook weer zo iets.

Maar omdat ik niet tot die 'massa' behoor had ik andere, hogere verwachtingen van 'Star Trek', en die werden helaas niet waargemaakt. En als dat nog niet erg genoeg is, ben ik ook nog niet 'hardcore' gewoon om trekkie dan wel trekker te zijn.

NB: Als ze ooit een nieuwe serie gaan maken, laten ze dan eens iets met Pike gaan doen. Met gebeurtenissen voor (en misschien na) 'The cage'.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Useless
Usericon van Useless
Posted 30-06-2010 3:31 by Useless Profiel van Useless

WTF is er n00b aan VLC media player?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 30-06-2010 6:14 by Helvete Profiel van Helvete

Dat begrijp ik ook niet helemaal, nooit problemen met VLC gehad.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 30-06-2010 6:22 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 29 juni 2010 14:25 schreef ErikS het volgende:
maar ik erger mij vooral aan de lamlendigheid van Hollywood.
Ik dacht dat ik de enige was in dit topic.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 30-06-2010 15:01 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Vannacht Eclipse gezien.



ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 30-06-2010 15:09 by ErikS Profiel van ErikS

Dat hele Twilight saga gebeuren moet iemand mij toch eens uitleggen. Ik snap dat jeugdigen het leuk vinden (demografie: vrouwelijk, tussen de 13 en 15), maar ik ken volwassen vrouwen, zeker niet onintelligent die er ook naar kijken. Wat is er nu zo intrigerend aan?

De liefde voor horror, en de daarbij behorende creaturen zoals vampieren (tip: Shadow of the vampire), zombies etc. begrijp ik. Maar de Twilight saga met de puberromantiek? Ik snap het niet.

Overigens behoor ik ook niet tot de doelgroep en ben ik een chagrijnige ouwe lul die altijd wel wat te zeiken heeft. Misschien dat het daar aan ligt.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-06-2010 18:47 by Mark Profiel van Mark

Nee hoor, het is gewoon een onmeunige kut filmreeks voor emo's, goths en zwijmelmiepen vanwege die Harry Potter bijrol-knaap (hoi Ziona! ).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-06-2010 18:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Vampieren hebben al een tijd die 'romantische' spanning om hun horror-factor hangen, bij Twilight draaien ze dat gewoon om voor vrouwen die zich te goed voelen voor Sex and the City.

Dingen als True Blood en The Vampire Chronicles zijn wat dat betreft ook al op het randje.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-06-2010 18:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 30 juni 2010 18:51 schreef ZelThoR het volgende:
Vampieren hebben al een tijd die 'romantische' spanning om hun horror-factor hangen, bij Twilight draaien ze dat gewoon om voor vrouwen die zich te goed voelen voor Sex and the City.

Dingen als True Blood en The Vampire Chronicles zijn wat dat betreft ook al op het randje.
The Vampire Diaries bedoel je? Die's over het randje, hoor. True Blood is gaaf! Seizoen drie is begonnen: "Jessica!!"


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-06-2010 18:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 juni 2010 18:54 schreef kwelgeest het volgende:
The Vampire Diaries bedoel je? Die's over het randje, hoor. True Blood is gaaf! Seizoen drie is begonnen: "Jessica!!"

Nee, The Vampire Chronicles, Anne Rice (en dan de boeken en films).

Vampire Diaries ken ik niet, maar daar al wel van gehoord dat ik dat niet ga trekken Weet overigens niet hoe het met de True Blood-boeken gesteld is qua over de rand zijn.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-06-2010 19:05 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 30 juni 2010 18:57 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, The Vampire Chronicles, Anne Rice (en dan de boeken en films).

Vampire Diaries ken ik niet, maar daar al wel van gehoord dat ik dat niet ga trekken Weet overigens niet hoe het met de True Blood-boeken gesteld is qua over de rand zijn.
Ik hoor net hier dat Interview with a vampire van A. rice is. Die film nooit uit kunnen zitten. Keer of vijf geprobeerd denk ik. Altijd in slaap gevallen.

True Blood-boeken niet gelezen. Staan hier wel in de kast, maar zijn van mijn wederhelft.

Vampire Diaries is een erg zoetsappige, highschool, tiener vampierserie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-06-2010 20:11 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

gisteravond Transformers 2 gekeken, hele vette special effects maar daar stopte het ook.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-06-2010 20:13 by MetalJan Profiel van MetalJan

The Lovely Bones


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-06-2010 20:15 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 30 juni 2010 18:54 schreef kwelgeest het volgende: "Jessica!!"


+666


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 30-06-2010 21:52 by ErikS Profiel van ErikS

quote:
Op 30 juni 2010 18:51 schreef ZelThoR het volgende:
Vampieren hebben al een tijd die 'romantische' spanning om hun horror-factor hangen, bij Twilight draaien ze dat gewoon om voor vrouwen die zich te goed voelen voor Sex and the City.


Ik blijf het apart vinden. Overdag een rit met paard+wagen+koetsier maken door het park zit er niet in, want meneer is overgevoelig voor de zon, dus om te zeggen dat er romantisch potentieel is, neuh.

Bovendien is de sex behelpen, want laten we eerlijk zijn, er zijn nu eenmaal geen 2persoons doodskisten.

En zo'n relatie houdt toch geen stand, want meneer krijgt binnen de kortste keren het verwijt dat hij naar andere nekken kijkt.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-06-2010 22:00 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Rit met paard+wagen+koetsier lijkt me meer iets voor in het duister.

En hij rust natuurlijk alleen maar in de kist.

Z'n relatie ziet die andere nekken en zegt: weet je wat? Ik kijk je met de nek aan.

En hap.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-06-2010 22:03 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 30 juni 2010 20:13 schreef MetalJan het volgende:
The Lovely Bones

Mooie film idd


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 30-06-2010 22:10 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

hm vanavond The Hangover maar es kijken, naanradertje van Spectre

[edit]nee toch wat anders; ik ga Flight of the Living Dead checken als ie zo binnen is. Tip van mn baas hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-07-2010 0:08]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-07-2010 0:12 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

@Zelthor: Moonlight al gezien? Ook een 13/12 'vampier wordt verliefd op mensmeisje' serie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 01-07-2010 7:29 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 30 juni 2010 20:13 schreef MetalJan het volgende:
The Lovely Bones


quote:
Op 30 juni 2010 22:03 schreef Beli Mawr het volgende:
Mooie film idd


Vergane glorie. Een willekeurige oudere film van Jackson is beter.


Gisteren weer is Back To The Future zitten kijken. Gaaf natuurlijk.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 01-07-2010 7:41 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 30 juni 2010 20:13 schreef MetalJan het volgende:
The Lovely Bones

Kut.. film.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-07-2010 7:47 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 juni 2010 19:05 schreef kwelgeest het volgende:
Ik hoor net hier dat Interview with a vampire van A. rice is. Die film nooit uit kunnen zitten. Keer of vijf geprobeerd denk ik. Altijd in slaap gevallen.

Voor mij persoonlijk dé vampierenfilm.


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-07-2010 7:48 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 1 juli 2010 7:47 schreef Slechtheid het volgende:
Voor mij persoonlijk dé vampierenfilm.
Áls je al naar vampierfilms moet kijken, is dat inderdaad wel de minst erge


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-07-2010 9:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 1 juli 2010 0:12 schreef kwelgeest het volgende:
@Zelthor: Moonlight al gezien? Ook een 13/12 'vampier wordt verliefd op mensmeisje' serie.

Nee, niet gezien, mijdt dat soort shit als de pest

Ohja, om ook even mee te doen: Jessica


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-07-2010 10:12 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 1 juli 2010 7:47 schreef Slechtheid het volgende:
Voor mij persoonlijk dé vampierenfilm.


Mee eens.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen