![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Slither Leuke sci-fi throwback naar de oude jaren '50 sci-fi films waarbij een stadje wordt overgenomen door een parasiet die zich verspreid via slakachtige wezens. Lekker ranzig soms ![]() ![]() |
|
Splice van Vincenzo Natali (Cube, Cypher, Nothing) Een modern Frankenstein verhaal waar Natali weer een geheel eigen draai aan geeft. Lang niet zo effectief en geniaal als bijvoobeeld Cube (Onweerwolf ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Was 'ie wel extreem, of dat ook niet? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Haha. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Cube 1 is briljant. Die film wordt juist gedragen door het acteerwerk, want van de afwisselende decors kan het niet komen. Zelf gezien: Until the light takes us. Aardig en op sommige punten wel verhelderend. Het mooiste waren toch de beelden van de brandende kerken. Voor de rest wat suf. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Briljant vind ik wel heel erg ver gaan, zo'n meesterwerk is het ook niet. Toffe film gebouwd rond een principe maar meer ook niet. Edit; Cube 1 dus. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 21-07-2010 21:03] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Het is wel meer dan dat, maar idd, briljant is ietwat te enthousiast verwoord. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-07-2010 21:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hehe, iedereen doet het, alles altijd briljant noemen. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Enthousiasme he ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Is "predators" al gezien door iemand van ZM gezien? ben toch wel benieuwd.(alhoewel het mij sterk lijkt dat die film qua kwaliteit ook maar in de buurt van predator komt) ![]() |
|
Ik heb de eerste net gezien, rustig aan. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Goed is toch gewoon goed genoeg? Er zijn al teveel slechte films die zo ongeveer door je strot geduwd worden. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Forward Thinking-No Motherfucker-Yes Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Niet weer. ![]() ![]() |
|
Cube is geniaal. ![]() |
|
quote: wij waren van plan om die dit weekend te gaan loeren hier. we houden u op de hoogte ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Iesch maar een chrapje he! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Tromeo and Juliet. ![]() |
|
Highlander. Ziet er erg cheap uit en de filmography is erg goedkoop 80s, maar eht blijft een toffe film. ![]() ![]() |
|
quote: 1 is geniaal 2 is best een aardig vervolg 3 is een aanfluiting ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
2 vond ik prut, typisch voorbeeldje snel incashen op een culthit. 3 daarom ook al niet eens meer aan begonnen. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 22-07-2010 19:19] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik heb net Inception gekeken en tering wat vond ik het een gave film. Alleen dat einde!!!!!!!!!!!!!!! Gemeeeeen! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: LOL! Dat kun je niet menen. Waardeloze acteurs man! Het sfeertje was okay en het verhaal ook, maar het acteerwerk is wat de boel flink naar beneden haalde. Inmiddels deel 3 ook gezien, beter dan deel 2 gelukkig en met betere acteurs. Verhaal was redelijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
[quote]Op 23 juli 2010 2:16 schreef Onweerwolf het volgende: LOL! Dat kun je niet menen. Waardeloze acteurs man! quote] Het meisje de neger en Kazan (my man) vond ik anders redelijk goed neergezet. Ik snap jouw aanklacht niet echt. Wat vond je zo slecht aan het acteerwerk dan? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |