![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Unthinkable, thriller die het bloed onder je nagels vandaan haalt... ![]() Oh, wacht.... Boeiender ![]() |
|
Straks Cypher kijken op televisie, ik ben benieuwd. ![]() |
|
quote: Hahaha, vet hè! Ik ga even de hob myspace opsnorren en ff een bedankje voor de tip sturen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja egwel! :D Echt weer zo'n one-of-a-kind film hehe. Elvis rules ![]() ![]() Maker van oa Phantasm zie ik.. ook wel wat voor Spectre, Spectre ![]() En cool, bedank ze ook van mij! [edit]wat is hob? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-06-2010 21:18] ![]() |
|
quote:Dat hadden we nooit moeten doen. ![]() ![]() |
|
quote: Ah, dat van phantasm wist ik niet. Idd, spectre. Waar blijven m'n phantasm dvd's? ![]() Hob is hail of bullets, ik kreeg de tip van stephan. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-06-2010 22:30] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ahja, Bubba Ho-tep. Al tijden op m'n HDD staan ![]() Misschien binnenkort maar aanslingeren dan! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Aanradertje, zelthor, echt! Ik was ontzettend aangenaam verrast. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Oh ja, ik ga hem ook zeker kijken ![]() ![]() Staat al sinds 2-6-2007 op m'n schijf zie ik net ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Hehe, zekers de moeite waard ja. Hmmz, The Stranger kan je overigens beter overslaan, wat een gaapfilm. Boeiender ![]() |
|
quote: wsl niks te maken met de serie Nowhere Man? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Shutter Island ![]() ![]() |
|
The Boondock Saints II: All Saints Day ![]() |
|
quote: Nee. Biopic van Lennon in zijn jeugd, t/m de oprichting van The Quarrymen. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 23-06-2010 21:51] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Afgelopen weekend bekeken. Scarface - Klassieker natuurlijk die ondanks z'n speelduur geen moment verveelt. 4/5 X-Men trilogy - Alledrie erg vermakelijk. De SFX zijn in het laatste deel er duidelijk een stuk op vooruit gegaan. 3,5/5 Hard Target - Zeer gave John Woo film. Zijn eerste film in de VS. 4/5 Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: die heb ik gister gezien. ik begrijp niet echt waarom er zo'n hype omheen is. ik weet niet zo goed wat ervan te denken eigenlijk. ik bedoel, goed acteerwerk, maareh, ik wist halverwege de film eigenlijk al wel waar het op uit ging lopen... ![]() anyway, vandaag dark secrets gezien. wat een boutfilm! ![]() hopelijk binnenkort when in rome, splice, she's out of my league en the lovely bones nog kijken. ik heb nog wat te doen in ieder geval ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 23-06-2010 7:44] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
![]() Aardig. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Is er een hype? Ik had ook al wel door hoe de ontknoping ongeveer zou zijn, maar alsnog vond ik het goed uitgewerkt, + gaaf sfeertje. ![]() ![]() |
|
The Book Of Eli Mad Max met de Bijbel, best ok. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: Ik kan totaal niet inkomen waarom het zo goed is... vond het net iets minder saai dan de Blair Witch Project. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
wtf ![]() |
|
Scarface was destijds best wel een flop. Vuige negerts zijn ermee aan de haal gegaan door de quotes die ze ook graag op zichzelf betrekken. Zogenaamde cult. ![]() |
|
Als je wilt dealen moet je Scarface kennen. ![]() |
|
Inderdaad, dan weet je precies hoe het níet moet. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |