![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ga het ook maar eens proberen. ![]() |
|
quote: Ja, Ellen Page ![]() Heeft iets heel knaps/moois, terwijl ze puur op uiterlijk niet heel knap/mooi is. Gelukkig was ze toen Hard Candy uitkwam ook al legal ![]() quote: Op ZM is het wel duidelijk dat je hier niet mee aan hoeft te komen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
o, my bath signature ![]() |
|
quote: Ja, toch kan ze makkelijk doorgaan voor 14-jarige, temeer door de erg korte coup. Vond haar in Inception er ook al vrij jong uitzien, dus met een beetje pech krijgt ze het Cristina Ricchi effect, dat ze nog vele jaren als tiener gecast kan worden ![]() Al zal dat gezien een veelgebruikt beleid in Hollywood (ouder dan 35='exit') alleen maar in haar voordeel werken. Edit; Volgens mij is Juno nog van na Hard Candy en daar speelde ze ook al een jonger persoon. [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 16-09-2010 18:15] ![]() |
|
quote: Yup, ze wordt wel vaker onder haar leeftijd gecast. quote: Ga dat eens tegen Julia Roberts zeggen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Veelgebruikt=/=ijzeren regel, ik ben me er heel goed van bewust dat er zat oudere actrices zijn ![]() ![]() |
|
Sigourney Weaver was ook al tegen of net 30 toen ze doorbrak met Alien en is daarna écht aan de slag gegaan. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: Nee, dat bedoelde ik ook niet ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
daarnet CHOCOLAT gekeken... ik bedenk me dan toch wat een Jean Pierre Jeunet ermee zou doen, met of zonder Audrey Tautou:: iig met een geheel Franstalige cast.. Desalniettemin goede film, volgende keer kijk ik 'mm niet alleen ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Mja, vroeger vond ik haar erg aardig om te zien, maar ze heeft tegenwoordig zo'n arrogante kop. ![]() |
|
Gisteren Donnie Darko. Heel aardig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Hard Candy is tof ja! Als je dat grietje leuk vindt, check dan ook Juno. Dan wordt je spontaan verliefd ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 17-09-2010 11:35] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
![]() Vreselijk christelijke film, maar met een aardig verhaal en Sean Bean. ![]() Oh en voor de mannen, Carice van Houten speelt er in, maar een beetje een oppervlakkig karakter. ![]() Verder prima vermaak! ![]() |
|
Dat kapsel staat haar niet bepaald. Te goedkope sloerie look. [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 17-09-2010 12:17] ![]() |
|
+1 http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
wat dacht je hiervan dan? Ook niet erg classy ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 17-09-2010 12:27] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Iemand "The American" al gezien? De trailer ziet er erg fraai uit. Elk shot lijkt een foto met perfect compositie, niet zo gek aangezien de film geregisseerd is door Corbijn, maar toch. ![]() |
|
Iron Man 2 & Machete: allebei erg leuk ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() Gisteren gekeken. Aanrader. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
12 Angry Men Citizen Kane Dr. Strangelove Inhaalslag klassiekers kijken. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |