|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Eigenlijk het enige waar ik me aan geergerd heb in de hele film, de stem van diCaprio. Wat een verschrikkelijke zeikstem heeft die kerel zeg maargoed daar kan ie verder ook niks aan doen. Acteren kan ie absoluut! (The Departed, Shutter Island, Body of Lies, Blood Diamond (wat minder maar nog steeds sterk) enz.). Verder zit in deze film werkelijk vanalles verwerkt; actie (!), humor (veel van die actiehumor, bekijk de trailer maar en je snapt wat ik bedoel), romantiek (gelukkig niet teveel), thriller (van begin tot eind geweldig spannend! ) en mindfuck (ik zit nu nog steeds de puzzelstukjes te plaatsen). Ik durf zelfs te stellen dat ie net zo geniaal was als de Matrix trilogie maar dan een stuk spannender! En bovendien een 9,3 op IMDb zegt al genoeg toch |
|
nu Batman 3 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Tja, dan heb ik toch liever Infernal Affairs. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Maar daar speelt Dicaprio niet in. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Tuurlijk, als ie eenmaal bezonken is ga je toch vanzelf wat kritiekpunten zoeken om hem af te kunnen kraken. Ik heb ze alleen nog niet gevonden dus, gewoon geweldig goede film en zeker die 9,3 waard omdat perfectie uit principe niet bestaat. Verder heb ik ook nog Once upon a time in Mexico gekeken. In de schaduw van Inception is het een schijtfilm maargoed dat is 90% van alle films. Voor een vrije avond is dit zeker een heel gave en grappige film! De actiescenes zijn wel okee maar vooral de humor en het acteerwerk van Johnny Depp maken dat meer dan goed . Aanrader dus |
|
Bin-Jip |
|
Ik heb het einde uitgevogeld, het spreekt voor zich eigenlijk Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Mask of Zorro. Heerlijke film die zichzelf op vele momenten niet serieus neemt en juist daarom een erg goede komische noot weet te raken |
|
Kick-Ass Stond al maanden op den HD geparkeerd, dus toch maar eens kijken. Geniale film met wat lekker onverwachte (en soms juist heerlijk voorspelbare) momenten. Flink vermaakt! |
|
Afgelopen nacht dan eindelijk tokyo gore police gekeken. Man man man, wat een feest! Verschrikkelijk over de top, maar o zo vermakelijk, ik heb me beroerd gelachen. Trouwens een mooi geschoten film! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
The Darjeeling Limited. Leuk! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
predators. geen aanrader. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Jammer, zag er wel vet uit. Ik ga hem toch even kijken. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
mjah, misschien vind jij m wel goed, maar ik vond het behoorlijk tegenvallen. alien vs predator vond ik een stuk beter. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
En die was al intens bout, dus Predators is bouter dan bout? Jammer. |
|
Volgens de vele recensies die ik heb gelezen is dit juist vele malen beter dan die avp films. De imdb score is met een 7 ook lang niet slecht. Ik ga er toch heen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: oei. ik had toch best hoge verwachtingen. Hoe komt het dat hij tegenvalt? |
|
Gewoon niet uitgaan van één mening en lekker zelf gaan kijken. Smaken verschillen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Geen Mac met minigun, geen Dutch die schreeuwt dat je naar de chopper moet. |
|
quote: Jij ziet liever een remake? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Precies! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat 'Ralph' daar uberhaupt iets over durft te zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 26-07-2010 11:58] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Tip; Zoek naar Vampire Girl versus Frankenstein girl. Ook net zo heerlijk over de top |
|
quote: Jezus man, wat is jouw probleem toch? En vanwaar die aanhalingstekens? [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 26-07-2010 12:03] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |