![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ziet er gaaf uit. Ik check hem vanavond. ![]() Boeiender ![]() |
|
Veel zullen hem sloom vinden maar ik vond dat helemaal niet erg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Hmmm, het tempo van Once Upon a time in Mexico spreekt mij dan weer meer aan... Sli-Sla-Slayer! ![]() |
|
quote:Now downloading, ben benieuwd ![]() ![]() |
|
Inception eindelijk gezien. Erg fijn, scoort op vrijwel elk vlak goed. Het zwakste punt is mijns inziens het verhaal. Goed in elkaar gezet, grotendeels goed uitgewerkt en gepresenteerd maar uiteindelijk niet erg diepgaand en her en der een tikje cliché. Dat laatste is misschien ook wel erg moeilijk te vermijden, daar reken ik het niet te erg op af. Geeft wel genoeg stof tot nadenken, al levert het zelf niet echt nieuwe inzichten. Veel toffe acteurs, verder ![]() 8.5 (afgerond 8) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Voor mij teveel actie op een gegeven moment die film... en dat 'snowscooter level' had er van mij niet in gehoeven haha Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Oh, dat vond ik nog wel vet, lichte MW2-flashback ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Gisteren Millenium 1 t/m 3, The Other Man en vervolgens in slaap gevallen bij G.I.Joe. Lang leve Film1! Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
![]() Middelmatige film. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
vanaaf eens ff checken die BD, Sean Bean hoeft geen straf te zijn ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Vera Cruz, kleurtjes zagen er wat raar uit. Verder wel vermakelijk. ![]() |
|
Transporter 3: wederom vermakelijk ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
jammer die Black Death. had er meer van verwacht. had eventueel in boekvorm wel cool kunnen zijn. damn ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Onlangs Metropia gezien, erg gaaf vormgegeven, von het verhaal okay, had wel meer ingezeten lijkt mij. Verder Dogday Afternoon weer gekeken, was en is een klassieker. Boeiender ![]() |
|
quote: Wacht even, is dat 'was en is' niet dubbelop? Als iets eerst een klassieker was en later toch niet meer, dan was het toch eigenlijk nooit een klassieker? Maar goed, Dog Day Afternoon is zeker een klassieker, ja ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik vond het een klassieker (was), en ik heb hem nu dus na jaren weer eens gekeken, en mijn oordeel blijft staan (is). ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Ah, zo ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Had ook kunnen typen: "Het is nog steeds een klassieker".... ![]() Boeiender ![]() |
|
De afgelopen dagen: Inception voor de tweede keer, shutter island, Walk all over me. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Gisteren met twee vrienden naar "The Expendables" geweest, wat een heerlijke en onzinnige actie nonsense ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Maakt het uit? Met Sean Bean... ![]() ![]() |
|
Die keerl is toch door de Uruk Hai kapotgemaakt? ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Maar heel lafjes door pijlen ![]() Gisteren Clash Of The Titans gekeken ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Wat was die KUT. Hoe kun je een platte actiefilm zo SAAAAAAI maken?!? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |