|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
District 9 Erg vermakelijk. |
|
The Matrix Trilogie in HD. Een vraag: waarom gedragen de machines zich als insecten? |
|
quote:Omdat het slechts hersenstammen zijn die reageren op zeer primaire instincten en impulsen. Vorige week ergens 'Garden State' oid. Met die gast van Scrubs; Niet onaardig. Gisteren begonnen met de Deense of Zweedse detective serie 'The Killing' ('kweet de Scandinavische titel niet). Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Constant Gardener? Die heb ik maar vermeden, wel wat langs Schindlers List gezapt, al eens gezien, wel goed natuurlijk. |
|
Gran Torino. |
|
Vandaag met mijn vriendin begonnen aan de Phantasm films, je weet wel, die waarvan Entombed het melodietje voor Left Hand Path heeft geleend. Erg camp, maar ook echt vermakelijk. MC Hammer Smashed Face |
|
I love you, man -Verassend onderhoudende film, steekt bovenuit het alom gevreesde romkom-genre Rise of the footsoldier -Wtf voor zieke geweldrush is dit? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Net een trailer gekeken, dit is iets voor mij [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 13-07-2010 23:15] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Gisteren ook mee begonnen |
|
Valhalla Rising. Veel opengelaten, veel symboliek; als je een levendige fantasie of inlevingsvermogen hebt een grote aanrader. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Net shaun of the dead in HD gekeken...heerlijk. Bazzio Attacks!!! |
|
Vanwege de topictitel toch maar effe posten; Gisteren Predator op de tv gekeken |
|
Ik ook! Alleen dat stukje waar predator in het bos een klap voor zn bek krijgt van die gast en em terughouwt. Toen weer doorgezapt. Coole film, maar ken em nu wel een keer hehe. |
|
+1 stukje predator dus. En Clueless vanavond. |
|
quote: De hardste hooliganfilm die ik tot nu toe heb mogen zien iig en realistisch, vooral die scene met Millwall. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-07-2010 1:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heeft iemand de remake van "The Karate kid" reeds gezien? ben toch wel benieuwd |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, ik heb hem laatst op mijn werk gezien, vond er niet veel aan. Gewoon een vermakelijke familiefilm. En het is saai zonder Mister Miyagi |
|
Final Destination 3 Wat een heerlijk slechte film. Ook fijn dat het zichzelf ook niet serieus neemt, maar er gewoon voor gaat om af en toe wat onverwachte manieren om te sterven er in gooit |
|
"Welke vond jij de beste sterfscéne?" headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Meest extreme film ooit! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Och, die van dat spijkerpistool was wel grappig, alsook het belachelijke motorblok dat uit een auto schiet en dan effe iemand's hoofd tot pulp draait |
|
Hotel Rwanda Goed onderwerp, maar de rest... damn dat acteerwerk was echt slecht |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |