|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hogfather irriteerde een beetje, Colour of Magic was beduidend beter (voornamelijk door David Jason aka Frost denk ik). Going Postal binnenkort maar is ff kijken (met bier Zelthor? ) |
|
quote: Knap. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Die viel inderdaad best wel tegen. |
|
Best wel is een behoorlijk understatement. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Het enige lichtelijk vette was die massive grote terminator eigenlijk. |
|
:-S [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 13-06-2010 15:52] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Ik geloof je wel hoor, maar de boeken zijn voldoende voor mij. Misschien als ik er een keer langs zap, dat ik blijf hangen. Net gezien Underworld ... nog iets. Viel wel mee. |
|
De Da Vinci Code. Behoorlijk accurate boekverfilming wel. En zo hé, wat lijkt die Silas veel op de zangert van Disabuse. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kutfilm. Happiness Binnenkort maar eens aanschaffen en compleet nuchter nog eens kijken. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-06-2010 13:37] |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Vette film is dat, check van dezelfde regisseur zeker ook een Welcome To The Dollhouse. |
|
quote: Zeker erg vet! Dankjewel, ik ga ernaar op zoek! |
|
Robin Hood (in de bios met Greycloak, Marc Beelzebub Judas, Vargen666, TheWill2 & Amarantha ) -> Zeer vermakelijk en erg mooi gefilmd, wel jammer van Russel Crowe die wederom een zielloze vertolking neerzet. Lawrence of Arabia -> prachtige klassieker natuurlijk. Omar Sharif! Shutter Island -> Erg goed gedaan, soort van moderne horror-noir. Tof verhaal, prima uitgewerkt, goede rol van DiCaprio, alleen de flashbacks vond ik wat minder. Sherlock Holmes -> Vermakelijk frisse versie wel, lekker vlotte film. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Goh, zo las ik het dan altijd juist weer wel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
964 pinocchio Binnenkort tetsuo 1 & 2 Wil je muilperen? |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=tPIO86jTrQQ |
|
Van het weekend alice in wonderland op blu-ray gekeken. Ik vond het een bijzonder vette film, schitterend gemaakt en depp. Tsja, die speelt weer eens een prachtig weirde rol. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Haha, die nagelscene en de geboorte van de larve. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Die is verdomd leuk ja! |
|
quote: Dat + zuurkots, armpjedruk scene etc Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nieuwe heldin. Uiterst vermakelijke film. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
N.a.v het spelen van een spellenreeks die losjes op deze film en het boek Roadside picnic gebaseerd is. Erg mooie film, je moet er alleen wel even voor gaan zitten. Edit: Stalker heet ie dus, ik zie net dat de titel in het russisch is. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 16-06-2010 23:55] No meat is sweater |
|
quote: Zij is vet he! [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 17-06-2010 0:10] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |