![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Walk the Line. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Daar kan ik me wat bij voorstellen, ik vind hem zelf erg tof! ![]() |
|
Gisteravond After Life gezien, best een aardige film, mooi dat er zo veel onbeantwoord blijft aan het eind. Daarna wat simpeler vermaak met Tekken. Niet bijzonder, maar ook niet bijzonder slecht. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote:De Japanse of de Amerikaanse After Life? ![]() |
|
Dolls ![]() Iets te poëtisch voor mij, viel tegen. ![]() |
|
quote: De Amerikaanse. Oh ook nog gezien Metropolis. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Als het gaat om belachelijke schietpartijen waarbij Chow Yun Fat bij bosjes mensen overhoop schiet kan ik ook The Killer en A Better Tomorrow II aanraden. ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: Vergeet ook Full Contact niet met Chow Yun Fat. Die heerscht helemaal knetter hard. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Da's inderdaad ook een aanrader. Er zijn eind jaren 80 en begin jaren 90 dan ook heel wat over-the-top aktie films in Hong Kong en omstreken geschoten. Off-topic: Mooie IMDB megafaal --> http://www.imdb.com/title/tt0106979/ Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Dorothy Mills Beetje Wicker Man, beetje six sense, beetje dorothy mills. Alleraardigst spookverhaal met carice als bonus. ![]() Bad Lieutenant Zo, nu heb ik ze allebei gezien en ze zijn dus beide fantastisch en beide compleet anders. Het origineel is wel superrauw, die heroine-spuit scene, holy shit! ![]() Centurion Van de maker van doomsday. Maar veel beter wordt het niet. Weinig diepgaande flauwekul in de romeinse tijd. Maar echt belangrijk is dat niet. Zeer plat vermaak, het liet me met een leeg gevoel achter... ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Oh ja, en de reckoning! Drama gesitueerd in de middeleeuwen met willem dafoe. Intelligent plot, dat de ontwikkeling van toneel laat zien, maar je ook laat nadenkeen over recht en onrecht, mach en onmacht. Aanrader! Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote:Die heb ik ook gezien. Raar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Metropia ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Vette aanrader: Jackie Chan; ik was niet zo'n enorme liefhebber tot ik deze zag: vet heerschend!! http://www.cinemassacre.com/2008/05/06/top-ten-jackie-chan-fights/ en deze is te gestoord voor woorden: http://www.cinemassacre.com/2008/03/18/top-ten-jackie-chan-stunts/ [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-08-2010 1:44] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Where the Wild Things Are ![]() ![]() |
|
quote: Zeker erg vet. Vrijwel al zijn (oude) Hong Kong films zijn super. Die troep die hij in de VS maakt komt daar niet bij in de buurt. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Die film had anders wel een actueel thema. Ik vond hem best goed te doen ook. Het verhaal is flinterdun maar het probeert dan ook niet meer te zijn dan dat het is; een uberbloederige flight or fight flick. Plat vermaak (zoals Doomsday) heb ik absoluut geen problemen mee, mits het maar pretentie-loos is. Neil Marshall delivers. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
De zaak Alzheimer. Vette film, wist niet dat Belgen zulke vette films konden maken. Evil Dick ![]() |
|
De latest Rambo. Nog niet eens afgekeken. ![]() |
|
![]() Kutfilm, Hollywood is niet aan mij besteed. ![]() |
|
quote: Snel doen dan. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Niet te snobistisch worden, ej? Een kutfilm is het zeker niet! Technisch a-dem-benemend, uitstekend geacteerd, meer thematiek en lagen dan ren-en-schiet. Zelf overigens gekeken: ![]() Over technisch perfect gesproken: dat is ook hier adembenemend! Ik had import, export al gezien van Ulrich en ook hier zijn de scenes soms zo pijnlijk dat je je hoofd wil afwenden, maar de camera blijft gewoon draaien. Meesterwerk! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote:De meeste ren-en-schietfilms proberen in ieder geval niet zo serieus over te komen als deze. Met het thema is opzich niets mis, maar alles rondom het dromen wordt hier onnatuurlijk aan de kijker voorgekauwd d.m.v. dialoog, en de dromen lijken meer een excuus voor een hele reeks actiescènes en visuele trucjes. Slecht uitgewerkt, er had veel meer mee gedaan kunnen worden. Het einde was ook niet om aan te zien, met een hoop sentiment en een onmogelijke missie die tóch nog volbracht wordt. Personages waren alles behalve geloofwaardig, denk je echt dat mensen in zulke situaties op die manier reageren? Dan maakt het mij al niet meer uit hoe het acteerwerk is. Dat alles met een soundtrack die veel te nadrukkelijk aanwezig is. ![]() |
|
klinkt als een aanrader Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |