IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Get to da choppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!1 [film topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-08-2010 0:19 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Walk the Line.


Bruce Banner


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-08-2010 1:34 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 14 augustus 2010 23:00 schreef Crypt_666 het volgende:
Mwah, de serie was toch echt veel cooler,met held Spike.
Het was zeker 10 jaar geleden dat ik deze film de vorige keer zag en ik vond hem leuker dan toen. Spike is in de serie in het begin ook maar een kneusje.

Net gezien: La grande bouffe, franse film over mensen die zich dood willen eten.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-08-2010 1:44 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 16 augustus 2010 0:18 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Ja, dat is een film die ik op papier goed zou moeten vinden, maar na drie kijken vind ik hem nog steeds zwaaar overschat.


Daar kan ik me wat bij voorstellen, ik vind hem zelf erg tof!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 16-08-2010 8:29 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

Gisteravond After Life gezien, best een aardige film, mooi dat er zo veel onbeantwoord blijft aan het eind.
Daarna wat simpeler vermaak met Tekken. Niet bijzonder, maar ook niet bijzonder slecht.


Op je knie en pijp voor genade!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-08-2010 15:53 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 16 augustus 2010 8:29 schreef JuronymouS het volgende:
Gisteravond After Life gezien, best een aardige film, mooi dat er zo veel onbeantwoord blijft aan het eind.
De Japanse of de Amerikaanse After Life?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-08-2010 15:57 by Helvete Profiel van Helvete

Dolls



Iets te poëtisch voor mij, viel tegen.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 16-08-2010 17:57 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 16 augustus 2010 15:53 schreef Helvete het volgende:
De Japanse of de Amerikaanse After Life?


De Amerikaanse. Oh ook nog gezien Metropolis.


Op je knie en pijp voor genade!


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 16-08-2010 18:20 by ErikS Profiel van ErikS

Als het gaat om belachelijke schietpartijen waarbij Chow Yun Fat bij bosjes mensen overhoop schiet kan ik ook The Killer en A Better Tomorrow II aanraden.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 16-08-2010 20:11 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 16 augustus 2010 18:20 schreef ErikS het volgende:
Als het gaat om belachelijke schietpartijen waarbij Chow Yun Fat bij bosjes mensen overhoop schiet kan ik ook The Killer en A Better Tomorrow II aanraden.


Vergeet ook Full Contact niet met Chow Yun Fat. Die heerscht helemaal knetter hard.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 16-08-2010 20:45 by ErikS Profiel van ErikS

Da's inderdaad ook een aanrader. Er zijn eind jaren 80 en begin jaren 90 dan ook heel wat over-the-top aktie films in Hong Kong en omstreken geschoten.

Off-topic: Mooie IMDB megafaal --> http://www.imdb.com/title/tt0106979/


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-08-2010 21:42 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Dorothy Mills
Beetje Wicker Man, beetje six sense, beetje dorothy mills. Alleraardigst spookverhaal met carice als bonus.

Bad Lieutenant
Zo, nu heb ik ze allebei gezien en ze zijn dus beide fantastisch en beide compleet anders. Het origineel is wel superrauw, die heroine-spuit scene, holy shit!

Centurion
Van de maker van doomsday. Maar veel beter wordt het niet. Weinig diepgaande flauwekul in de romeinse tijd. Maar echt belangrijk is dat niet. Zeer plat vermaak, het liet me met een leeg gevoel achter...


Dear dirty delightful old drunken old days


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-08-2010 21:44 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Oh ja, en de reckoning! Drama gesitueerd in de middeleeuwen met willem dafoe. Intelligent plot, dat de ontwikkeling van toneel laat zien, maar je ook laat nadenkeen over recht en onrecht, mach en onmacht. Aanrader!


Dear dirty delightful old drunken old days


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-08-2010 23:25 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 augustus 2010 1:34 schreef bokaj het volgende:
Net gezien: La grande bouffe, franse film over mensen die zich dood willen eten.
Die heb ik ook gezien. Raar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-08-2010 0:39 by spectre Profiel van spectre

Metropia




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-08-2010 1:31 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 augustus 2010 20:45 schreef ErikS het volgende:
Da's inderdaad ook een aanrader. Er zijn eind jaren 80 en begin jaren 90 dan ook heel wat over-the-top aktie films in Hong Kong en omstreken geschoten.

..


Vette aanrader: Jackie Chan; ik was niet zo'n enorme liefhebber tot ik deze zag: vet heerschend!!

http://www.cinemassacre.com/2008/05/06/top-ten-jackie-chan-fights/

en deze is te gestoord voor woorden:

http://www.cinemassacre.com/2008/03/18/top-ten-jackie-chan-stunts/

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-08-2010 1:44]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 17-08-2010 1:57 by Bleh? Profiel van Bleh?

Where the Wild Things Are


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 17-08-2010 7:04 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 17 augustus 2010 1:31 schreef Mutilator het volgende:
Vette aanrader: Jackie Chan; ik was niet zo'n enorme liefhebber tot ik deze zag: vet heerschend!!

http://www.cinemassacre.com/2008/05/06/top-ten-jackie-chan-fights/

en deze is te gestoord voor woorden:

http://www.cinemassacre.com/2008/03/18/top-ten-jackie-chan-stunts/


Zeker erg vet. Vrijwel al zijn (oude) Hong Kong films zijn super. Die troep die hij in de VS maakt komt daar niet bij in de buurt.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-08-2010 1:41 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 16 augustus 2010 21:42 schreef Schaffelaer het volgende:
Centurion
Van de maker van doomsday. Maar veel beter wordt het niet. Weinig diepgaande flauwekul in de romeinse tijd. Maar echt belangrijk is dat niet. Zeer plat vermaak, het liet me met een leeg gevoel achter...


Die film had anders wel een actueel thema. Ik vond hem best goed te doen ook. Het verhaal is flinterdun maar het probeert dan ook niet meer te zijn dan dat het is; een uberbloederige flight or fight flick. Plat vermaak (zoals Doomsday) heb ik absoluut geen problemen mee, mits het maar pretentie-loos is. Neil Marshall delivers.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 18-08-2010 7:21 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

De zaak Alzheimer. Vette film, wist niet dat Belgen zulke vette films konden maken.


Evil Dick


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-08-2010 7:27 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

De latest Rambo. Nog niet eens afgekeken.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 18-08-2010 14:24 by Helvete Profiel van Helvete



Kutfilm, Hollywood is niet aan mij besteed.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 18-08-2010 16:51 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 18 augustus 2010 7:27 schreef Slechtheid het volgende:
De latest Rambo. Nog niet eens afgekeken.


Snel doen dan.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 18-08-2010 18:06 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 18 augustus 2010 14:24 schreef Helvete het volgende:


Kutfilm, Hollywood is niet aan mij besteed.

Niet te snobistisch worden, ej? Een kutfilm is het zeker niet! Technisch a-dem-benemend, uitstekend geacteerd, meer thematiek en lagen dan ren-en-schiet.

Zelf overigens gekeken:

Over technisch perfect gesproken: dat is ook hier adembenemend! Ik had import, export al gezien van Ulrich en ook hier zijn de scenes soms zo pijnlijk dat je je hoofd wil afwenden, maar de camera blijft gewoon draaien. Meesterwerk!


Dear dirty delightful old drunken old days


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 18-08-2010 18:50 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 18 augustus 2010 18:06 schreef Schaffelaer het volgende:
Niet te snobistisch worden, ej? Een kutfilm is het zeker niet! Technisch a-dem-benemend, uitstekend geacteerd, meer thematiek en lagen dan ren-en-schiet.
De meeste ren-en-schietfilms proberen in ieder geval niet zo serieus over te komen als deze. Met het thema is opzich niets mis, maar alles rondom het dromen wordt hier onnatuurlijk aan de kijker voorgekauwd d.m.v. dialoog, en de dromen lijken meer een excuus voor een hele reeks actiescènes en visuele trucjes. Slecht uitgewerkt, er had veel meer mee gedaan kunnen worden. Het einde was ook niet om aan te zien, met een hoop sentiment en een onmogelijke missie die tóch nog volbracht wordt. Personages waren alles behalve geloofwaardig, denk je echt dat mensen in zulke situaties op die manier reageren? Dan maakt het mij al niet meer uit hoe het acteerwerk is. Dat alles met een soundtrack die veel te nadrukkelijk aanwezig is.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-08-2010 18:52 by spectre Profiel van spectre

klinkt als een aanrader


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen