|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Oh ja, afgelopen weekend: Pirates of the Caribbean 1 en 2. In verband met het nieuw aangeschafte deel 3. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Echt een aanrader! Veel plezier iig. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Dikke Heersch. Boeiender |
|
Oh verdomd ja, die is er ook al. *noteert* http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Leuk! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Had hem even neergehaald na een post van Mark, maar zodra hij uit is op dvd schaf ik hem direkt aan. Het is een magnefieke boekverfilming geworden, mét natuurlijk weer een cameo van Pratchett zelf. Boeiender |
|
quote:Lijkt mij echt helemaal niks om te zien. Ik vind de voorkant al te slecht. Heb je ook de alzheimerspecial met Pratchett gezien? |
|
quote: Haha, heb je de andere verfilmingen wel gezien? Ja, die special was redelijk indrukwekkend ja. Boeiender |
|
quote:Nee, de andere verfilmingen heb ik ook niet gezien. Ik durf niet. Die Lords of the Ring verfilming heeft alle boekverfilmingen verpest. En ik weet dat deze van de BBC is, maar dan nog. In mijn hoofd is het toch beter. |
|
quote: Ah, ja, ik snap je gedachtengang maar al te goed, maar ik moet zeggen dat ik de Pratchett verfilmingen wel erg kan waarderen. Maar okay, zo gay als Frodo werd neergezet.... Ik snap het. Boeiender |
|
quote: Boeken gelezen? Spot on! quote: Pieperd, vette films. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja, meerdere keren, voor de films er waren. En nee, niet spot on, helemaal niet zelfs. Natuurlijk ging veel over de vriendschap van Sam en Frodo, maar zo homo-erotisch als Eliah het maakte, zo heb ik het nooit gelezen. Boeiender |
|
quote: Precies. Gay. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Oh.... seriously? Boeiender |
|
quote: Nee. Maar ik vond ze in het boek al aardig gay. Goed, bij de films was het nog wel een stukje erger. Maar an sich paste dat wel aardig bij de boeken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hmm, mkay, ik vond het teveel. Jammer, verder vette films. Boeiender |
|
quote: Ik ben heel benieuwd! Ook al is er best wat aan te merken op Hogfather en The Colour of Magic heb ik van beide ook genoten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: In het boek vond ik het eigenlijk meer een pedofiele relatie van Frodo's kant. Niet zoals in de film van Sam's kant als oudste van de 2 bij tientallen jaren. En +1 voor Going Postal effe neerhalen |
|
Terminator Salvation nog maar een keertje |
|
quote: Is niet van de BBC, is van Sky. Daar zit aardig wat meer geld achter, dus. Hogfather was goed te doen, Colour of Magic vond ik persoonlijk zelfs een stuk beter dan de toch waqt gemankeerde eerste twee boeken (wel fantastische humor, maar de verhaallijn was zeer gefragmenteerd in vergelijking met zijn lagtere werk). En Going Postal is een van de beste boekverfilmingen die ik in lange tijd heb gezien, zeker geen teleurstelling voor Pratchett fans. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Psies. Boeiender |
|
Zojuist weer eens Fight Club gekeken. 'Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.' |
|
quote: Ook weer gezien, met een vriendin van me die steeds wegkeek en het smerig vond, waarop ik weer hard moest lachen natuurlijk. Heerlijke momenten Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |