![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooie muziek ook ![]() ![]() |
|
Oja, dat ook idd. ![]() ![]() |
|
The Lovely Bones mooi ![]() |
|
quote: Ook weer mee eens, met name dat hoofdpersonage idd.. gelukkig weten we allemaal hoe het afloopt, en dat is dan ook zijn welverdiende loon imo... arrogant figuur ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Nu weet zelfs ik het. :') ![]() |
|
SPOILER ATTACK!11 Ach ja als je aan die film begint weet je toch wel op welk verhaal dat is gebaseerd? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Dat weet ik nog steeds niet, maar ik ben er ook nog niet aan begonnen, hehe. ![]() |
|
Sorry Schaep ;( Maar de film zelf draait daar verder ook niet om trouwens... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Dan is het geen probleem. Binnenkort eens kijken! ![]() |
|
De helaasheid der dingen ![]() |
|
quote: moet ik nog steeds zien. Aanrader? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:+1 ![]() |
|
Mwa, zeker niet slecht, maar ook niet echt bijzonder. Wel leuk om eens gezien te hebben. Ik heb een paar jaar geleden het boek gelezen, en dat vond ik toch beter (en ook dat vond ik niet eens zo geweldig), film voegt niet echt iets toe imo. Maargoed, misschien vinden jullie het wel fantastisch. ![]() ![]() |
|
Gister gekeken: ![]() ![]() ![]() |
|
Terry Pratchett's Going Postal. Wederom een vermakelijke Pratchett-verfilming en de cameo van Pratchett aan het einde, met knipoog naar zijn "embuggerance" is ook weer erg gaaf gedaan. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik was al bij de aftiteling en een klein beetje teleurgesteld dat ie geen cameo had. En Lo and behold! ![]() ![]() |
|
Vanavond denk ik Driving Miss Daisy kijken op tv. ![]() |
|
Gisteren met Peinzend: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Die laatste ![]() ![]() ![]() |
|
Ivanovo Detstvo Tarkovsky's eerste als ik het goed heb. Waanzinnig mooie beelden in de dream sequences, wat dat betreft alleen al een aanrader. Een goed volgbaar verhaal, wat ik toch wel belangrijk vind en bij Stalker (de enige andere film van Tarkovsky die ik tot dusverre heb gezien, maar nog eens moet herzien omdat 'ie toch blijft hangen) wel miste. Verder ook steengoed geacteerd door het hoofdrolspelertje. Met name het switchen tussen het verdriet van iemand die wees wordt door oorlog en de felheid waarmee hij per se het Russische leger wil helpen om de Duitsers te verslaan. American Beauty Lichte tegenvaller. Op zich goed geacteerd en een 'af' verhaal maar wel enigszins dunnetjes. Natuurlijk is het metaforisch bedoeld enzo maar daar kan ik in dit geval persoonlijk weinig mee. Zeker niet slecht maar had er meer van verwacht. Milk Erg goede biopic met een meesterlijke rol van Sean Penn. Een van de beste acteerprestaties die ik ooit heb gezien. Verder blijft het natuurlijk een bio dus weinig spanning enzo, maar wel leuk om te zien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Christine The Time Traveler's Wife Beide redelijk. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote:Die was best leuk, wat een geweldig, afschuwelijk karakter had Miss Daisy. En ik heb een zwakje voor Morgan Freeman. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |